• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 350
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 350

 #596712  autor: colins
 22 lis 2012, 11:18
Można ewentualnie wysłać maila z IBOA z prośbą o kontakt telefoniczny i sami zadzwonią.

 #596714  autor: musiek
 22 lis 2012, 11:50
Serdeczne dzięki trzem "kolegom" powyżej // Haters Gonna hate

Sęk w tym że dwa razy kontaktowałem się z iBoa i nie chcieli mnie przełączyć do SUK.

Teraz czekam na telefon od SUK, a po prostu najzwyczajniej chciałem skonfrontować to co mi zaproponują z tym co ktoś już uzyskał, albo mieć podpórkę w negocjacjach z nimi....


BTW/ nie wiesz, nie masz nic ciekawego do powiedzenia - po prostu przemilcz....

 #596715  autor: ViNYL
 22 lis 2012, 11:51
Ostatnio nie ma z tym problemu, przełączają bez biadolenia i zbędnych pytań.

A najlepszym sposobem zainicjowania kontaktu od strony SUK jest wysłanie wypowiedzenia :D

 #596719  autor: Auks
 22 lis 2012, 12:26
Ale naprawdę nie ma powodu żeby się spinać :)

U mnie kontakt z SUK wyglądał następująco:

Zadzwoniłem do BOA z wiadomością, że kończy mi sie umowa i chciałbym ją przedłużyć i jakie warunki może mi zaproponować. Coś tam Pan pobiadolił o ofercie z telefonem, ale wysłuchałem cierpliwie. Jak zapytał jaka jest moja decyzja to powiedziałem, że skonfrontuje jego ofertę z konkurencją bo biorę pod uwagę przeniesienie numeru do innego operatora. Poprosiłem go również o ostatni dzień na który mam złożyć wniosek o nie przedłużeniu umowy. I to wystarczyło. Powiedział, że przełączy mnie za chwilę do sekcji utrzymania klienta i poprosił żebym się nie rozłączał :)

Później już jak dzwonił numer 602900000 to odbierałem, Pan/Pani sie przedstawiali po czym automatycznie prosiłem o przełączenie do SUK, a oni nie robili z tym problemów :)

Pozdrawiam

 #596725  autor: bebe
 22 lis 2012, 13:29
Sorry za offtop ale w kontekście przedłużeń muszę o tym napisać. Spotkała mnie niemiła niespodzianka po przedłużeniu. Bez mojej wiedzy włączono mi jakieś prenumeraty z pogodą i miałem spamowanie smsami o godzinie 4 rano :] Dostałem jak dobrze pamiętam 4 smsy, w odstępie kilku minut. Pomyślcie jak musiałem się tym wk***** ! Przedłużając umowę zaznaczcie konsultantowi, żeby Wam tego nawet nie aktywowali, chyba że lubicie pobudkę w środku nocy. A inna sprawa to zamawiając telefon Sony Xperia Tipo nie dostaniecie zestawu słuchawkowego - producent nie przewidział:] W końcu tak jest przecież taniej.

 #596727  autor: Auks
 22 lis 2012, 13:44
Nie wiem czy w TM tak jest, ale w P4 dzwoniąc do konsultanta można wyłączyć powiadomienia marketingowe przychodzące przez sms/e-mail/VOIP jak i również wspomniane wyżej smsy reklamowe :)

 #596728  autor: colins
 22 lis 2012, 13:46
Z tymi wątpliwej jakości bonusami chyba musisz się pogodzić, bo o ile dobrze pamiętam, to nawet w regulaminie piszą o tym, że przy przedłużaniu umowy włączają tego typu pierdoły (np.Granie na czekanie). Nie ma wyjścia i po prostu trzeba to sobie później powyłączać samodzielnie.
Jeśli natomiast chodzi o brak słuchawek w zestawie z telefonami, to wraz z HTC Desire X słuchawki dostałem. Z Sony Xperia J natomiast nie. Oczywiście fajnie byłoby gdyby były, ale tak naprawdę, to tu też nie możemy mieć do nich pretensji, bo na swojej stronie przy opisie każdego telefonu jest zaznaczone co otrzymuje się w zestawie.

 #596731  autor: DiAbOlO
 22 lis 2012, 14:09
musiek pisze:Serdeczne dzięki trzem "kolegom" powyżej // Haters Gonna hate

Sęk w tym że dwa razy kontaktowałem się z iBoa i nie chcieli mnie przełączyć do SUK.

Teraz czekam na telefon od SUK, a po prostu najzwyczajniej chciałem skonfrontować to co mi zaproponują z tym co ktoś już uzyskał, albo mieć podpórkę w negocjacjach z nimi....


BTW/ nie wiesz, nie masz nic ciekawego do powiedzenia - po prostu przemilcz....
Po co się chłopie od razu pucujesz, skoro nie raczyłeś we wcześniejszym poście napisać, że próbowałeś dodzwonić się i konsultant nie chciał "oddać klienta"?

A wbitki z pierwszego i ostatniego zdania możesz sobie darować... Pojawiasz się raz na ruski rok i od razu walisz z grubej rury, z roszczeniami.

Jakbyś trochę poczytał, to czasami są dni, kiedy każdy dostanie się do SUK, a czasami jest i odwrotnie. Tu nie ma reguły. W BOA (pierwsza linia konsultantów) są też ludzie, którym zależy na zarobieniu na życie chociażby prowizją od podpisanej umowy... Dużo też zależy od samego abonenta, w jaki sposób prowadzi rozmowę, prosi o przełączenie do SUK. Widocznie musisz trochę "złagodnieć", bo inaczej nie zostaniesz połączony z SUK. Sam w tym roku przedłużałem dwie umowy (R60, później R20) i w obu przypadkach przekierowanie do SUK było z marszu na samym początku rozmowy z konsultantem pierwszej linii.

...:::DiAbOlO:::...

 #596735  autor: Horacy
 22 lis 2012, 14:25
@bebe z tego co mi wiadomo w regulaminie nawet jest zapis o tych SMS, które trzeba (jeśli się chce) samemu wyłączyć, lub jak mówisz od razu mówiąc o tym konsultantowi.

 #596737  autor: bebe
 22 lis 2012, 14:36
Wkurzające, ale w ten sposób "T" pewnie liczy, że część abonentów się nie zorientuje i będzie ich golić z kasy. Co do słuchawek napisałem tak ku przestrodze. Można się niemiło zaskoczyć, ponieważ dotychczas standardem było dołączenie ich do telefonu. Zanim zakupicie telefon, sprawdźcie specyfikację techniczną telefonu i zawartość zestawu.

 #596783  autor: Kermit1
 22 lis 2012, 18:01
Czy nikt z Was nie zauważył, że od 21.11.2012 jest nowy regulamin
To co zauważyłem tak na pierwszy rzut oka to pojawiła się sieć rodzinna w Rodzinie 60 - 2 osoby za 1,99 - to mnie najbardziej interesowało.

Na początku tygodnia dostałem ofertę przedł. taką jak większość z Was czyli Rodzina 40 - 325 minut - 250MB - za 45zł plus xperia J za 99zł lub Lumia 800 za 449zł

Już miałem się na to decydować ale zobaczymy co teraz zaproponują

 #596800  autor: kokos-
 22 lis 2012, 20:09
Zadam ponownie pytanie czy ktoś wie czy można negocjować warunki w ofercie smartfonowa okazja? :roll:

 #596805  autor: jihn
 22 lis 2012, 20:30
Cześć,

dostałem przedłużyłem ostatnio umowę z T-mobile... Jednak nie było mnie w tygodniu w domu i żona za mnie podpisywała. Tylko teraz mam problem. Bo umówiłem, że z konsultatem z SUK na 45 złotych za 360 minut i nokie za 1 PLN. Dzisiaj przyjechałem do domu patrze w tą umowę a tam pisze... typ umowy HR_SUK_RATY, i opcja telefon 480 złotych płatne w 13 ratach po 40 złotych przez 13 miesięcy. To normalne? Jakieś obejście podatków przez T-mobile?.

Mam rozumieć, że będe płacić 40 złotych przez 13 miesięcy za ratę + 5 złotych za abonament miesiąc i później przez rok 45 złotych za abonament?.

Czy zrobili mnie w balona? I będe płacic 45 abonamentu + 40 raty miesiąc?. Czekam na odpowiedź, bo się zmieszałem trochę... Pzdr.

 #596808  autor: Bodek05
 22 lis 2012, 20:54
Kermit1 pisze:Czy nikt z Was nie zauważył, że od 21.11.2012 jest nowy regulamin
To co zauważyłem tak na pierwszy rzut oka to pojawiła się sieć rodzinna w Rodzinie 60 - 2 osoby za 1,99 - to mnie najbardziej interesowało.
Przepraszam możesz podać link do tego regulaminu bo ja na stronie nie widzę nic takiego:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... lefonu.pdf widzę datę od 14.11

T_Mobile

 #596810  autor: zygikuleczka
 22 lis 2012, 21:02
jihn, spoko. Tak sobie to rozliczają. Dla Ciebie Abonament tyle wyniesie ile wynegocjowałeś.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #596812  autor: Bodek05
 22 lis 2012, 21:04
Przypomni mi ktoś czy nie było jakiejś "ukrytej" różnicy między R40 a R60 - coraz bardziej skłaniam się do zejścia z R60 na R40 (te 340 minut to już nieźle) ale nie pamiętam czy czegoś nie tracę oprócz minut i droższego telefonu oczywiście :? .
Pamiętam że kiedyś dopiero od R60 minuty były wymienne z abo na rozmowy do krajów Uni (stacjonarne) czy coś jeszcze tracę w niższej taryfie?

T_Mobile

 #596818  autor: st.konsultant
 22 lis 2012, 21:37
kokos- pisze:Zadam ponownie pytanie czy ktoś wie czy można negocjować warunki w ofercie smartfonowa okazja? :roll:
Nie można

 #596819  autor: kokos-
 22 lis 2012, 21:43
a to generalnie troszku lipa ;)
Bodek05 pisze: Przepraszam możesz podać link do tego regulaminu bo ja na stronie nie widzę nic takiego:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... lefonu.pdf widzę datę od 14.11
a ja pod tym linkiem widze od 16.11.2012 ;)

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... 111111.pdf

 #596863  autor: Dzej
 23 lis 2012, 01:22
Bodek
Wydaje mi sie, ze teraz jak masz te oferty swiateczne to w R60 za 2zl masz smsy za darmo do wszystkich i za kolejne 2 rozmowy w tmobile za friko. W R40 masz natomiast smsy za darmo tylko do tmobile i siec rodzinna dla 2 osob.

 #596871  autor: Kermit1
 23 lis 2012, 07:29
kokos- pisze:a to generalnie troszku lipa ;)
Bodek05 pisze: Przepraszam możesz podać link do tego regulaminu bo ja na stronie nie widzę nic takiego:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... lefonu.pdf widzę datę od 14.11
a ja pod tym linkiem widze od 16.11.2012 ;)

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... 111111.pdf


Widzę kolejną aktualizację pod podanym przez ciebie linkiem pkt 1 "W okresie od 23.11.2012..." Różnicy jeszcze nie wyłapałem
  • Strona 9 z 350
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 350
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 350