• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #58836  autor: piodik
 06 mar 2006, 11:13
Witam forumowiczów.
W marcu i kwietniu kończą mi się umowy w Orange. Jako że mam dość serdecznie tego operatora (a w szczególności olewactwa mojego kolejnego doradcy biznesowego) przymierzam się do zmiany operatora na Erę. W Orange mam 34 numery, jestem na taryfach Nowa Idea Dla Firm (paradoksalnie nowe taryfy Orange są gorsze niż NIDF). Jednak "propozycja" Orange dla klienta z ponad 10 letnim stażem i rachunkami ponad 10tys miesiecznie to po prostu kpina.
Od jakiegoś czasu Era ma w ofercie "pakiety biznesowe", które prezentują zupełnie inną filozofię opłat za korzystanie z telefonów. Czy ktoś z Was przetrenował to w praktyce? Wychodzi to korzystniej niż "standardowe" abonamenty?
Na korzyść Ery przemawia jeszcze poziom potraktowania mnie przez doradcę (człowiek z pasją vs zblazowany doradca mr. "nic nie moge") jak i rabaty na pakietach i od faktury oraz fajne telefoniki za fajna kase.
Co o tym myślicie?

 #58870  autor: D@rio
 06 mar 2006, 15:42
Powiem tylko tyle iż moim zdaniem Era zaprezentuje Ci o wiele lepszą ofertę. Na Twoją korzyść przemawia liczba aktywacji oraz miesięczne ARPU. Moim zdaniem przy 34 aktywacjach spokojnie mógłbyś dostać status klienta kluczowego i podpisać z operatorem specjalną umowę o wzajemnej współpracy która określa konkretne warunki między Tobą a firmą świadczą usługi telekomunikacyjne. Wszystko zależy od Twojej negocjacji i podejścia. Próboj :) .....jak narazie możesz tylko zyskać.

P.S
Biuro Obsługi Klientów Kluczowych sieci Orange jest pod numerem *456 . Zadzwoń, ostro negocjuj i powiedz że jesteś niezadowolony skoro Twój doradca handlowy Cię olewa (na tabene to u Nich normalne ;) ) ...
Pochwal się jak poszło.
Łączę pozdrowienia życząć powodzenia :)

 #59011  autor: PeGaS
 06 mar 2006, 21:45
Szczerze powiedziawszy jestem lekko zszokowany tym KKB, przy tylu słuchawkach podejście jednak powinno się zmienić... Również czekam na realcję z tej sytuacji :]

 #59084  autor: lookass
 07 mar 2006, 14:39
zachodzisz do ery lub dzwonisz mowisz ze odchodzisz z innej sieci i chceszz 34 nr dla firmy to Ci dadza taka oferte ze bedziesz pewnie zadowolony w koncu chodzi tu nie o jeden nr :] napewno Ci zaproponuja godna oferte :D

 #59532  autor: piodik
 09 mar 2006, 08:23
W Erze bylem juz dawno, przedstawiono mi oferte z rabatami i tak dalej. Tylko przestawienie calej firmy z jednego operatora na drugiego nie jest takie hop siup i kosztuje wiele zachodu. A nie jestem pewien czy nie bedzie tu oszczednosci za 5 zlotych; innymi slowy czy nie zamieni stryjek siekierki na kijek.

 #59537  autor: PeGaS
 09 mar 2006, 09:56
Kontaktowałeś się z BOKK w pomarańczy?

 #59542  autor: piodik
 09 mar 2006, 10:53
Tak, moj doradca biznesowy po tygodniu prób kontaktu z nm w koncu odezwał się. Właśnie wałkuję wypowiedzenie umów w orangutanie. Dodatkowy problem to że chcę przejść z kilkoma numerami do Ery. Muszę to najpierw załatwić z doradcą Ery.
Może na tym polu macie jakieś uwagi, porady? Żeby na sam koniec Orenge nie wywineło mi żadnego "numeru" :wink:

 #59545  autor: Mel
 09 mar 2006, 11:50
Polecam lekturę ciekawej historii przechodzenia z Orange do Ery.

 #59546  autor: piodik
 09 mar 2006, 12:07
Bardzo ciekawe. Tylko dlaczego to mnie nie dziwi?

 #59550  autor: D@rio
 09 mar 2006, 12:24
W tej sprawie Orange lubi opoznieniac procesy i formalnosci zwiazane z przeniesieniem numeru.

A tak na marginesie: co Ci powiedział na to wszystko Twój doradca biznesowy z Orange?

 #59552  autor: piodik
 09 mar 2006, 12:36
Nic nie powiedział. Nie był nawet zdziwiony. To wisiało już od dłuższego czasu. Za dużo strzałów było w wykonaniu Idei. Jak na klienta który w Centertelu był jeszcze od czasów 090... to pewne rzeczy nie powinny mieć miejsca. A jednak miały.

 #59556  autor: D@rio
 09 mar 2006, 13:07
Rozumiem. Czyli widzę że wszystko w Centertelu po staremu ;) Nie dziwi mnie nawet taka postawa firmy. W sumie jedynie jak na Twojego opiekuna biznesowego to bardzo mnie dziwi że nie proponuje Ci żadnych warunków aby zostać. Nie wiem z czego to wynika. Czy z jego lenistwa czy z czegoś innego. Bo przy takiej liczbie aktywacji wierz mi że firmy walczą o klientów oferując im różne upusty (np. 10% z wszelkich abonamentów) czy to specjalne plany taryfowe (gdzie minuta kosztuje np. 53gr.) albo poprosu podpisując umowę o współpracy gdzie np. warunkiem jest robienie wymian aparatów co 12 miesięcy. W sumie tak jak mówiłem, poleciłbym szczerą rozmowę z Nim, później telefon do BOKK ewentualnie pismo do kierownika BOKK Orange (albo kierownik Działu Reklamacji) a skończywszy na wysłaniu opinii do Rzecznika Prasowego Orange. Jeśli to nie pomoże to zacząłbym przenosić numery :) Nic na siłe. Płacisz, wymagasz...

 #59611  autor: Asowsky
 09 mar 2006, 16:27
hej hej
odezwij sie do mnie na gg: 6120994, jestem kosultantem w Orange...zastanawie mnie troszke to wszystko. Pozwol mi to sprawdzić bo wydaje mi się że trafiłeś na kogoś z Havo lub GTI ;)

 #59700  autor: PeGaS
 09 mar 2006, 21:04
:lol: dobre