Przed chwilą rozmawiałem z konsultantem i przedłużyłem umowę AIM65 w cenie 45 złotych z nowym telefonem. Powiedział, że skoro złożyłem rezygnację to mi przysługuje oferta z wyższego abonamentu w tańszym (tak w uproszczeniu).
Rezygnację złożyłem w piątek, dzisiaj dostałem smsa, że na play24 jest informacja (w zgłoszeniach) na temat "rozwiązania sprawy" oraz, że dostanę to listem. Próbują tam przekonać do pozostania w sieci podając przykładową ofertę GU z telefonem i bez. Jeżeli ktoś się zdecyduje to "Zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500 (z telefonu Play) w celu poznania szczegółów oferty oraz złożenia zamówienia."
Zatem do osób "w gorącej wodzie kąpanych": po złożeniu rezygnacji odczekajcie te parę dni (dajcie odetchnąć PalonemuLolkowi), z GU powinni napisać wiadomość albo zadzwonić.
matefusz, proponuję wybrać *500, jeżeli oni do Ciebie dzwonili to powinni mieć dla Ciebie już zaklepaną ofertę GU. Może sprawdź na play24 jak wygląda sytuacja w zakładce "zgłoszenia". Oczywiście podziękowania dla PalonegoLolka oraz innych osób, które tutaj pomagają.
Rezygnację złożyłem w piątek, dzisiaj dostałem smsa, że na play24 jest informacja (w zgłoszeniach) na temat "rozwiązania sprawy" oraz, że dostanę to listem. Próbują tam przekonać do pozostania w sieci podając przykładową ofertę GU z telefonem i bez. Jeżeli ktoś się zdecyduje to "Zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500 (z telefonu Play) w celu poznania szczegółów oferty oraz złożenia zamówienia."
Zatem do osób "w gorącej wodzie kąpanych": po złożeniu rezygnacji odczekajcie te parę dni (dajcie odetchnąć PalonemuLolkowi), z GU powinni napisać wiadomość albo zadzwonić.
matefusz, proponuję wybrać *500, jeżeli oni do Ciebie dzwonili to powinni mieć dla Ciebie już zaklepaną ofertę GU. Może sprawdź na play24 jak wygląda sytuacja w zakładce "zgłoszenia". Oczywiście podziękowania dla PalonegoLolka oraz innych osób, które tutaj pomagają.