W momencie przejścia na nową ofertę (do 10 MB) orange celowo OBNIŻYŁO mi prędkość i pogorszyło jakość łącza. Do tej pory miałem umowę na 10 MB (też neostrada), przedłużyłem ją o kolejne 24 miesiące i BUM!
W momencie wejścia w życie nowej umowy prędkości spadły z osiąganych realnie prędkości 7-9 MB do 0,5 - 1,5 MB.
Pani specjalistka z infolinii poinformowała, że jest wszystko dobrze i że to taka oferta - DO 10MB.
Nawet nie przyjęła reklamacji.
Tłumaczyła, że taka to już jest oferta i nie gwarantują prędkości. Nie potrafiła wyjaśnić dlaczego było do tej pory OK, a w momencie wejścia w życie nowej oferty jest bardzo źle.
Internet zrywa, wcześniej nie było problemów. Przecież to celowe pogarszanie jakości.
W momencie wejścia w życie nowej umowy prędkości spadły z osiąganych realnie prędkości 7-9 MB do 0,5 - 1,5 MB.
Pani specjalistka z infolinii poinformowała, że jest wszystko dobrze i że to taka oferta - DO 10MB.
Nawet nie przyjęła reklamacji.
Tłumaczyła, że taka to już jest oferta i nie gwarantują prędkości. Nie potrafiła wyjaśnić dlaczego było do tej pory OK, a w momencie wejścia w życie nowej oferty jest bardzo źle.
Internet zrywa, wcześniej nie było problemów. Przecież to celowe pogarszanie jakości.