• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #591098  autor: Blank
 26 paź 2012, 12:09
Na twoim miejscu posłuchałbym rady Karlosa i nie pakował się w abonament w Orange (w innych sieciach także, ale ta sieć jest wyjątkowa), dopóki dobrze nie przetestujesz działania w ofercie na kartę.
Ja osobiście się cieszę, że przetestowałem ofertę na kartę Orange, bo gdybym podpisał umowę z tym "nowoczesnym" operatorem to plułbym sobie w brodę. Przez ~6 miesięcy korzystania z oferty zdarzyły się 2 awarie, o których pisał ten portal plus kilka mniejszych, o zasięgu lokalnym. Internet po 3G (HSPA) działał wolniej i mniej stabilnie niż po EDGE (2G) w innych sieciach. Często nie można się było dodzwonić, a jakość to była jedna wielka żenada. Sąsiedzi też korzystają z Orange i nie są zadowoleni, lecz związani z tą siecią z uwagi na rodzinę, do której mają tanie rozmowy (i vice versa). Mój wujek także w Orange (w związku z telefonem z Simlockiem, którego za stówę nie chcę ściągnąć) i ... narzeka. Z drugiej strony, moja koleżanka jest zadowolona z Orange, ale co do jej zdrowia psychicznego to nie mogę zaręczyć, że jest ono w dobrym stanie...

Ogółem, odradzam podpisywanie umowy z tym operatorem, dopóki nie upewnisz się, że jakimś cudem w twojej lokalizacji i przy twoim profilu korzystania, oferta nie wpłynie negatywnie na twoje zdrowie...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #591101  autor: shalashaska
 26 paź 2012, 12:23
Oczywiście zapomniałem dodać że wcześniej sprawdzę na kartę jak z zasięgiem.

 #591104  autor: Jedrker
 26 paź 2012, 12:41
Ja od 10 lat korzystam z Orange, dawniej Idea, raz na jakiś czas i owszem może jakaś awaria chwilowa się zdarzy, ale gdzie nie ma awarii ?
Posiadam i telefon i od niedawna internet mobilny i wszystko naprawdę świetnie śmiga ;-)

 #591235  autor: Andrzej311
 26 paź 2012, 22:08
Jedrker pisze:Ja od 10 lat korzystam z Orange, dawniej Idea, raz na jakiś czas i owszem może jakaś awaria chwilowa się zdarzy, ale gdzie nie ma awarii ?
Posiadam i telefon i od niedawna internet mobilny i wszystko naprawdę świetnie śmiga ;-)
jasne z prędkością EDGE.

 #591262  autor: Jedrker
 26 paź 2012, 23:52
Jedrker pisze:jasne z prędkością EDGE.
GPRS :-D
Obrazek

Mi tak śmiga internet mobilny cały czas :mrgreen:
i z takich wyników jestem zadowolony ;-)
Niedawno zmigrowałem z neostrady na właśnie internet mobilny na abo w orange, i jestem zadowolony :)
Co widać po wynikach ...

 #591263  autor: kamail86
 26 paź 2012, 23:53
OFnK mam już ponad pół roku, korzystałem z niego w różnych miejscach w Polsce i muszę przyznać że bardzo dużo zależy od miejsca, w którym się znajdujemy. W Gliwicach nigdy nie miałem żadnych problemów. W Warszawie różnie bywało, w zależności od nadajnika jaki wskoczył. Czasami było dobrze, a czasami słabo, ale ogólnie nie najgorzej. Dało się korzystać. W Ustroniu podobnie jak w Gliwicach również nie zauważyłem jakichkolwiek problemów. Za to w Kudowa-Zdroju to była masakra. Net wyjątkowo niestabilny mimo pozornie dobrego zasięgu. Net potrafił znikać, mimo utrzymywanego połączenia. A przy próbie połączenia, niejednokrotnie wyskakiwał komunikat o konflikcie IP. Do tego wszystkiego obejście kompresji grafiki niemal graniczyło z cudem, choć w innych rejonach polski nigdy nie było z tym problemu.

 #591265  autor: Jedrker
 27 paź 2012, 00:05
kamail86,
dokładnie, wszystko zależy od lokalizacji ;-)
U mnie jest tak, że mam nadajnik prawie pod domem, i prędkości rzędu 20 Mb/s, więc jest przyzwoicie ... U mnie to neostrada po kablu szfankowała na maxa. Obawiałem się przesiadki na mobilny internet, ale teraz wiem, że nie popełniłem błędu, a poza tym, biorę lapka w końcu gdzie chcę i kiedy chcę, i internet mam tam gdzie tylko jest zasięg .

 #595669  autor: Obserwabla
 16 lis 2012, 15:11
Ja z kolei przeszłam z Ery do Orange, ponieważ np. w moim mieszkaniu nie miałam zasięgu. Śmiesznie wyglądały moje rozmowy gdy zwisałam przez barierkę balkonu żeby cokolwiek zrozumieć;) Zgłosiłam to w Erze, ale w odpowiedzi dowiedziałam się, że sprawdzili to i zasięg jest świetny. Więc przeszłam do Orange. W Orange mam problemy z zasięgiem tylko w niektórych częściach biurowca, w którym pracuję, ale da się znaleźć miejsca z lepszym zasięgiem. Pod tym względem Orange jest lepszy od Ery.
Co do obsługi klienta, to chyba jak u każdego operatora. Zależy na kogo w BOK/salonie trafisz. Czasem też zdarzają się błędy w naliczaniu płatności itp ale da się je rozwiązać. Wydaje mi się, że te niedociągnięcia Orange nadrabia nową ofertą. Po latach posuchy teraz jest w czym wybierać, zarówno w abonamencie jak i telefonach.
Podsumowując Orange jest chyba w tej chwili najlepszym operatorem, choć nie bez wad.

 #595688  autor: darewski
 16 lis 2012, 16:49
Tak jak piszą przedmówcy jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz (najlepiej prepaidem). Byłem w idea/orange od 2003 roku i na aspekt techniczny nie narzekałem. Czasem zdarzało się (ale rzadko) że po nawiązaniu połączenia był podźwięk jakby się z robotem rozmawiało. Zasięg to kwestia części kraju. Na Lubelszczyźnie bardzo dobry. Podobno jeszcze parę tygodni mogą być niewielkie problemy ze względu na łącznie infrastruktury orange/tmobile. Ja pilnowałem treści umów i nigdy nie dałem się wegnać w jakieś dziwne rzeczy o których piszą niektórzy. 2 może 3 razy w ciągu 8 lat rzeczywiście zdarzył się błąd z naliczaniem faktury ale po zgłoszeniu reklamacji zawsze było na moją korzyść. Także jeśli zasięg w Twoich stronach jest dobry powinieneś być zadowolony. Chyba że oferta innego operatora będzie Ci bardziej na rękę. Sam myślę o powrocie do orange, gdyż skusiłem się ofertą play ale tu ja mam problemy.

Jurij

 #595767  autor: PalonyLolek
 17 lis 2012, 00:34
Akurat jeśli chodzi o Orange to ani na wyjazdach (województwo łódzkie, dolnośląskie) ani w moim rodzinnym Olsztynie problemów z zasięgiem nie miałem. Wiadomo w każdej sieci zdarzy się raz na jakiś czas, że zerwie połączenie, czy zakłóci rozmowę, cudów nie ma żeby wszystko działało wzorowo.

Co do samej sieci, klientem abonamentowym byłem przez prawie 6 lat, przy ostatnim przedłużeniu Orange zaczęło robić cyrki z rozliczeniami, choć wcześniej tego problemu nigdy nie miałem. Zaczęło mi się blokowanie konta, chociaż miałem opłacone faktury itd. Cóż umowę rozwiązałem i mam spokój.

 #595776  autor: arizona88
 17 lis 2012, 01:23
W moich okolicach po nadejściu NetWorkS! zdecydowanie zmieniło sie na lepiej jeśli chodzi o jakość połączeń i szybkość transmisji oraz o zasięg. Na duży plus zasługuje to że masowo stawiają UMTS2100 nawet w małych miasteczkach i wsiach.

Ale jeśli chodzi o podejście do klienta i poprawne działanie usług to jest coraz gorzej. Ostatnimi czasy co miesiąc po wystawieniu faktury muszę pisać reklamację, bo coś się źle naliczyło. Wiecznie coś się sypie, a problemy z Orange On-line chyba nigdy się nie skończą.

A o namolności i bezczelności telemarketerów Orange można by już parę książek napisać. Najgorsze jest to że że Orange zaczyna chyba walczyć z odpływem klientów i spadkiem przychodów poprzez taki bezczelny telemarketing, bo np. żeby skorzystać z nowej aplikacji na Androida do zarządzania usługami wymagają wyrażenia zgody na przetwarzanie danych. Jeśli dalej będą szli w tym kierunku to powodzenia mogę im życzyć.

 #595831  autor: shalashaska
 17 lis 2012, 12:48
:P
Rachunek od Orange za internet w telefonie, który nie zwolnił po wykorzystaniu limit

Obrazek

 #595845  autor: Andrzej311
 17 lis 2012, 14:06
Ło k*rwa i co zapłacisz złodzieją!

 #595851  autor: Edmund
 17 lis 2012, 14:34
Brak poprawnego rozliczania usług jest związany z tym że ciągle modernizują system billingowy i widocznie coś zepsuli przy okazji.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #595906  autor: sosen
 17 lis 2012, 20:27
Jeśli miał zwolnić a nie zwolnił to się składa reklamacja. Prosta sprawa. A jak nie było lejka to wtedy już pretensje tylko do samego siebie

 #596951  autor: arkadyousz
 23 lis 2012, 14:43
Miałem u nich numer przez 8 lat i po tych ośmiu latach przedstawili mi tak beznadziejną ofertę, że aż szok. Poza tym jak kończy się umowa dzwonią po 80 razy dziennie, a jak umowa wyjdzie, to zapominają powiedzieć, że za wszystkie pakiety, które dotychczas miałeś za darmo, teraz będziesz płacić.

 #618107  autor: Dancer98
 04 mar 2013, 21:37
hmm...ponieważ mam prawie wszystkich znajomych w Orange, chciałbym się zaopatrzyć w starter pomarańczowego operatora, ale po tym co tu przeczytałem, i po tym co sam się dowiedziałem, mam pewne wątpliwości...osobiście korzystam z usług prepaid Plus i Play...z oby dwu jestem zadowolony (z Play bardziej). I właśnie tu pojawia się pytanie: "Kupić ten starter z Orange czy nie kupić"?

Pomożecie?

 #618477  autor: Orange Ekspert
 06 mar 2013, 21:03
Dancer98 pisze:hmm...ponieważ mam prawie wszystkich znajomych w Orange, chciałbym się zaopatrzyć w starter pomarańczowego operatora, ale po tym co tu przeczytałem, i po tym co sam się dowiedziałem, mam pewne wątpliwości...osobiście korzystam z usług prepaid Plus i Play...z oby dwu jestem zadowolony (z Play bardziej). I właśnie tu pojawia się pytanie: "Kupić ten starter z Orange czy nie kupić"?

Pomożecie?
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące oferty Orange to pytaj. Chętnie odpowiem.

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert

 #618487  autor: jurak
 06 mar 2013, 22:13
@Dancer98

Startery są tak tanie, że kupić zawsze możesz. Potestujesz sobie, sprawdzisz pakiety/usługi itp. i sam stwierdzisz czy Ci odpowiada Orange. A jak nie to zawsze możesz bez problemu zrezygnować.

 #618532  autor: Tamto
 07 mar 2013, 09:57
Opiszę sytuację z Orange jaką ma moja żona:

Ma abonament na firmę, przy czym 5-6 lat temu została zrobiona cesja na nią - w systemach właścicielem numeru jest osoba fizyczna. Mimo dość dużego stażu, opłacania regularnie faktur nie został oferowany żaden bonus/rabat przy zapytaniu w salonie o przedłużenie umowy, ale z ofertą dla firm. Nie ma możliwości przedłużenia umowy przez internet - zależy mi na tym, bo jak pewnie wszyscy wiedzą, można załapać się na znaczący rabat lub kupić dużo taniej telefon, gdy są organizowane szalone dni. Na infoliniach jesteśmy odsyłani od konsultantów dla ofert indywidualnych do konsultantów dla firm i z powrotem. Aby przedłużyć umowę w ofercie dla klientów indywidualnych, trzeba rozwiązać umowę, przez 3 miesiące być w prepaid i dopiero potem podpisać właściwą umowę. Niestety traktowym się jest jak nowy klient. Druga możliwość to przeniesienie numeru do innej sieci...