Witam,
z racji tego, że moja była upadająca sieć Carrefour Mova miała problemy techniczne, operacja przeniesienia numeru drastycznie się wydłużyła. Numer był nieaktywny przez przeszło 3 tygodnie, co wiązało się z komplikacjami, zmarnowanym czasem, nerwami i kosztami. Słyszałem, że mogę dochodzić swoich praw i żądać zadośćuczynienia za problemy. W jaki sposób mogę uzyskać odszkodowanie? Jakich sum mogę żądać (w granicach rozsądku oczywiście)?
Pozdrawiam
z racji tego, że moja była upadająca sieć Carrefour Mova miała problemy techniczne, operacja przeniesienia numeru drastycznie się wydłużyła. Numer był nieaktywny przez przeszło 3 tygodnie, co wiązało się z komplikacjami, zmarnowanym czasem, nerwami i kosztami. Słyszałem, że mogę dochodzić swoich praw i żądać zadośćuczynienia za problemy. W jaki sposób mogę uzyskać odszkodowanie? Jakich sum mogę żądać (w granicach rozsądku oczywiście)?
Pozdrawiam