mój problem polega na tym że, oddałem za pośrednictwem salonu uszkodzony router do serwisu dwa i pół miesiąca temu. Do dziś upominam się o swój sprzęt w salonie.
Niestety, w salonie nie mogą się nawet skontaktować z serwisem ,serwis nie odpowiada na e-maile z salonu ani na moje wiadomości. Myślę że to jest jakaś kpina. Klient w naszym kraju jest na poziomie lat 80-tych. Natomiast poziom usługi przesyłania danych drogą mobilną radykalnie spadł bardzo nisko, gdzie jeszcze w ubiegłym roku ta sama usługa była na zdecydowanie wyższym poziomie. Teraz rozważam nad rozwiązaniem umowy z niepoważną siecią która nawet niema odwagi na wyjaśnienia swojej opieszałości. Może ktoś ma podobny problem i go jakoś rozwiązał, chętnie bym poczytał o innych przypadkach
Niestety, w salonie nie mogą się nawet skontaktować z serwisem ,serwis nie odpowiada na e-maile z salonu ani na moje wiadomości. Myślę że to jest jakaś kpina. Klient w naszym kraju jest na poziomie lat 80-tych. Natomiast poziom usługi przesyłania danych drogą mobilną radykalnie spadł bardzo nisko, gdzie jeszcze w ubiegłym roku ta sama usługa była na zdecydowanie wyższym poziomie. Teraz rozważam nad rozwiązaniem umowy z niepoważną siecią która nawet niema odwagi na wyjaśnienia swojej opieszałości. Może ktoś ma podobny problem i go jakoś rozwiązał, chętnie bym poczytał o innych przypadkach
Ostatnio zmieniony 01 lis 2012, 12:45 przez spajker, łącznie zmieniany 1 raz.