• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #589092  autor: ccpiotr
 17 paź 2012, 13:40
Korespondencja na oficjalnym FunPage Cyfrowego Polsatu:

[JA] - To Ja :)
[CP] - Cyfrowy Polsat
[PG] - Przypadkowy Gość ( przypadkowa osoba, która skomentowała mój post)

[JA]
Pozwolę sobie na ponowne umieszczenie mojego pytania ponieważ INFOlinia jest nie doINFOrmowana i nie potrafi udzielić odpowiedzi na moje pytanie :
Jak to jest, że podpisałem umowę w Marcu na pakiet internetu 10GB za 70zł a teraz w tej cenie dla nowych klientów jest dostępny pakiet 13GB i oczywiście nie ma możliwości aktywowania nowego pakietu na moim koncie. Ale żeby zwiększyć limit do 17GB który jest dostępny dla nowych klientów za 90zł to już jest taka możliwość ... ?

[CP]
Piotrze, zachęcamy do odwiedzenia naszego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, gdzie nasi konsultanci udzielą Ci szczegółowych informacji na temat oferty. Pozdrawiamy serdecznie.

[JA]
Odpowiedź jest ta sama, niezależnie od tego czy jest udzielana na infolinii czy Autoryzowanego Punktu Sprzedaży : "niestety nie możemy uruchomić nowej taryfy na Pańskim koncie ponieważ jest ona dostępna tylko dla nowych klientów i nie wiemy kiedy będzie (o ile w ogóle będzie) dostępna dla Pana".
Przecież to jest kpina z klienta, który podpisał umowę - Ja to odbieram w ten sposób, że: podpisałeś umowę to siedź teraz cicho ...

[PG]
Jak widać oferty w niedługim czasie się zmieniają. Jednak zdecydował się Pan na podpisanie umowy na ofertę 10 GB za 70 zł więc pewnie będzie musiał Pan z niej do końca umowy korzystać. To przykre, ale takie są realia.

[JA]
To nie jest przykre, to jest chore. W innych przypadkach ( UPS, Orange itd.. ) w tego typu przypadkach nie stwarzają żadnego problemu z przejściem do "nowych taryf".

[CP]
Piotrze, informacja udzielona Ci w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży i Biurze Obsługi Klienta jest oficjalna. Zachęcamy, by na bieżąco śledzić nowe oferty dla naszych klientów dostępne na stronie www.cyfrowypolsat.pl. Pozdrawiamy.


Obrazek

 #589115  autor: Maniek99
 17 paź 2012, 16:08
Takie uroki lojalki.
To że operator udostępnia możliwość zmiany w trakcie jest tylko jego dobrą wolą i nie licz na to,
że bezinteresownie da Ci więcej za tyle samo, chyba że go jakaś siła wyższa do tego zmusi.

 #589126  autor: thonka
 17 paź 2012, 17:49
to Ty nie wiesz, ze 90% stron jakiegokolwiek produktu na FB prowadza albo studenci, albo w najlepszym przypadku agencje reklamowe i one po za agitowaniem i reklamowaniem nic w kwestiach klient-producent/uslugodawca nie potrafia zdzialac?

po za tym podpisales umowe w jednej promocji, a teraz jest inna. to tak jakbym ja domagal sie od mojego operatora, ze dal mi dajmy na to 200 minut za 50zl, a teraz daje 300 minut w tej samej cenie... niestety tak to nie dziala.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #590328  autor: spajker
 22 paź 2012, 22:21
Jeśli podpisałeś umowę na próbę to możesz zrezygnować, chyba że czas próby minął,
a jeśli podpisałeś bez próby to pozamiatane