• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 138 z 182
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 182

 #587978  autor: PalonyLolek
 12 paź 2012, 09:14
VICTORious pisze:Wiadomo kiedy play zaserwuje świąteczną ofertę?
Rok temu nic nie zaproponowali, tylko obniżkę cen na HTC, więc weź to pod uwagę, że zmian może nie być wiele.

 #588015  autor: VICTORious
 12 paź 2012, 11:29
Wczoraj dzwoniłem do play'a czy coś mają dla mnie (na play24 jest odnośnik że czeka na mnie oferta a po wejściu dalej nic nie ma), ale konsultant podał mi to co jest na stronie internetowej. To się zapytałem "czysto hipotetycznie" jak wygląda wypowiedzenie itd. to gość wspomniał że po wysłaniu wypowiedzenia powinna się pojawić lepsza oferta. No nic trzeba działać.
Najlepiej wydrukować sobie te wypowiedzenie, wypełnić i wysłać skan na .....?

 #588019  autor: PalonyLolek
 12 paź 2012, 11:40
VICTORious, czytałeś posty poza tymi, które znajdują się na tej stronie?
Przecież na każdej stronie masz informację o tym, że składając wypowiedzenie otrzymujesz lepszą ofertę z GU.

 #588634  autor: impreza
 15 paź 2012, 07:56
Na wypowiedzeniu umowy zaznaczyć że chcę aby mój nr był przeniesiony do bazy numerów na kartę czy po prostu że wypowiadam umowę bez przeniesienia? Pisać jakieś uzasadnienie i warunki jakie by mnie zadowoliły w tym polu na dolnej części wzoru lub gdzie indziej zgłosić warunki jakie by mnie najbardziej satysfakcjonowały?

 #588635  autor: KA
 15 paź 2012, 08:06
Do Zygikuleczka: więcej internetu, czyli 1GB, oferują z AllInclMax, ale wtedy drożej lub mniej minut - ja te oferty odrzuciłem. Jednak proponowali mi coś takiego na 12m, przez 3m niższy abo (ale nie o 50%) - nie pamiętam szczegółów, bo od razu wyglądało mniej korzystnie. Chyba, że ten pakiet netowy jest dla kogoś priorytetem.
PS Wczoraj dostałem z GU ofertę dla drugiego nr (mojej córki) taką: za 24,50PLN 340min+50min na 6m+SD na 6m i 200MB 1m free, potem 7PLN - ale uwaga: ponieważ jestem "oporny" i próbuję dostać więcej (ten pakiet netu za free, bo muszę jeszcze aktywować pakiet SMSów no-limit), mogą dać mi to na czas nieokreślony (czyli z 30 dniowym wypowiedzeniem - umowa taka, jak przez net przy przeniesieniu nr). Tu się chyba skuszę, bo na 6m będzie 420min (bo jeszcze 30min za e-fakturę przez 6m), SD w Play i tańszy pakiet (7PLN zamiast 9PLN - ale zawsze trochę mniej). Mają "przemyśleć" i zadzwonić dzisiaj, może ugram coś więcej, chociaż wątpię. Dam znać, może niektórym się przyda.

 #588661  autor: milusia23
 15 paź 2012, 11:40
PalonyLolek ,rtx pomóżcie bo już sama nie wiem co mam robić, o swojej sytuacji pisałam już na wcześniejszych stronach. Podczas przedłużania umowy w Play zostały mi zaproponowane warunki AIM 65 z rabatem 20 zł na cały okres trwania umowy po czym dostałam aneks w którym widniały inne warunki, ja jestem osobą niepełnosprawną z pierwszą grupą inwalidzką nie spodziewałam się że zostanę oszukana ze strony play skąd mogłam wiedzieć że zapisana w umowie RePlay Partner Backoffice 30.03 to nie obiecywane mi warunki przez konsultanta podczas rozmowy telefonicznej. Po napisaniu dwóch zgłoszeń do Play dostałam odpowiedz że wina leży oczywiście po stronie play a jedyne co mogą mi zaproponować to rabat na 6 okresów rozliczeniowych. Mogę również odstąpić od umowy i odesłać telefon tylko że ja ten telefon używam, aneks był sformułowany nie jasno i naprawdę nie miałam bladego pojęcia że w aneksie są zawarte inne warunki niż te mi proponowane w innym wypadku bym go nie podpisała. Co mam teraz robić odesłać im ten używany telefon a oni zwrócą mi pieniądze? Powrócić do starego abonamentu sprzed podpisania aneksu bez odsyłania telefonu, ale jak to zrobić? jest o wógóle możliwe? a co z rachunkiem za telefon? Przyszło mi już rozliczenie i nie wiem czy płacić czy nie no bo w końcu nawet nie wiem jaki abonament mam naliczony bo w pismach od play jest co innego a w rozliczeniu co innego. Błagam pomóżcie!!!

 #588684  autor: infernovip
 15 paź 2012, 14:34
wejdź na forum:
forum.blogplay.pl/

i napisz prywatną wiadomość do użytkownika: Play4You
gdzie wyjaśnisz mu wszystko.
Pozdrawiam

 #588687  autor: rtx
 15 paź 2012, 14:39
milusia23 najlepiej niech się PalonyLolek wypowie co do technicznych spraw - może będzie mógł się dopytać w firmie jakie są możliwości. (rozumiem że pisałaś do Play4You na forum Play? - tam powinnaś dostać najlepszą pomoc; przypominaj się tam jeszcze regularnie). Ja oczywiście odstąpiłbym od umowy z winy Play i powrócił do starego abonamentu, nawet jeśli trzeba będzie odesłać telefon (tutaj kwestia zwrotu pieniędzy czy innych warunków - najlepiej skontaktować się z Play4You). Potem znowu można wysłać wypowiedzenie (wiem, sporo zachodu, ale tak jak pisał kiedyś PalonyLolek przy takich kombinacjach trzeba niestety liczyć się z pomyłkami, czego ty niestety doświadczyłaś). Przy umowach bez telefonu nie ma to większego znaczenia bo rabat który się dostaje na 6 miesięcy zazwyczaj pokrywa poniesione straty i jest satysfakcjonujący (jak w moim wypadku - przez 6 miesięcy będę płacił 14zł) a po tym okresie znowu można się bawić w wypowiedzenia żeby mieć lepsze warunki.
Na teraz to napisz do Play4You (http://forum.blogplay.pl) podając numery zgłoszeń, zapytaj jak z uregulowaniem rachunków, powinien pomóc.

 #588697  autor: haze
 15 paź 2012, 15:25
Witam

W piatek napisalem na play24 "zapytanie" jak mam rozwiazac umowe na moje 3 telefony bo nie jestem zainteresowany oferta ktora zostala mi zaproponowana (a o ktorej pisalem kilka postow wczesniej) pan z infolinii poinformowal mnie o okresie wypowiedzenia i powiedzial ze lepszej oferty nie moga mi zaproponowac. z waszych postow wynika ze powinienem teraz isc do salonu i rozwiazac umowe i wtedy dopiero czekac na lepsza oferte?? czy w przypadku gdy jednak mi nie zaproponujaic lepszego mozna w kazdej chwili anulowac takie wypowiedzenie???

 #588707  autor: milusia23
 15 paź 2012, 16:36
Dziękuje za odpowiedzi, cały czas pisze z play4you niestety zbyt wiele nie mogą pomóc, napisałam również do UOKIK koło 17 mają coś odpowiedzieć

 #588738  autor: zygikuleczka
 15 paź 2012, 19:31
haze pisze:czy w przypadku gdy jednak mi nie zaproponujaic lepszego mozna w kazdej chwili anulowac takie wypowiedzenie???
Debeściarskie pytanie:D Kozak w negocjacjach pełną gębą.
ps. Można.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #588740  autor: PalonyLolek
 15 paź 2012, 19:37
milusia23, jeśli telefon nie jest zniszczony, można odstąpić od umowy, oczywiście jeśli nie upłynął wyznaczony termin. Natomiast skoro błąd wynika bezpośrednio z naszej winy, możesz domagać się rekompensaty, jeśli ona Cię nie zadowala, możesz wtedy spokojnie oddać urządzenie i wrócić na starą taryfę.

Wszelkie faktury, które zapłaciłabyś np. w kwocie zbyt wysokiej zostaną rozliczone, więc bez obaw, w razie czego zwrócimy kwotę nadpłaty.

 #588774  autor: haze
 15 paź 2012, 21:21
Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji wiec prosze o wyrozumiałość :P
ps. jak pisalem wypowiedzenie w salonie to Pani nawet sie nie zainteresowala zeby mnie nawrocic na zmiane decyzji tylko powiedziala ze jakbym przenosil numer z innej sieci to zaproponowaliby mi lepsza oferte :)

 #588781  autor: zygikuleczka
 15 paź 2012, 21:43
haze, no bo pewnie była doświadczona w takich gadeczkach o ofercie. Zresztą to zależy na kogo się trafi. Może zmęczona była a może miała już target wyrobiony i zwisają jej kolejne aneksy- różnie mogło być.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #588869  autor: raffde
 16 paź 2012, 11:00
Jeśli jest tu ktoś z kadry wyższej z sieci Play to powinien się wstydzić. Opiszę poniżej w kilku zdaniach moje doświadczenie z przedłużeniem umowy.
Umowa została wypowiedziana i jej okres kończył się z dniem 30 września 2012. W dniu 25 września zadzwoniła konsultantka z propozycją zostanie w sieci Play. Padła propozycja z mojej strony wyboru taryfy All Inclusive MAX 95 z upustem 20zł plus telefon Sony Xperia Arc S za 1zł.
Pani konsultant poinformowała mnie ,że jak najbardziej warunki te są do przyjęcia ale poszuka telefon,który mnie interesuje na magazynie i zaraz oddzwoni aby sfinalizować umowę. Od tego momentu nikt nie oddzwonił. Zniecierpliwiony i zaniepokojony zadzwoniłem 1 października 2012 aby zapytać co się dzieje. Pierwsze mętne tłumaczenie było takie ,ze może konsultantka nie oddzwoniła bo np zachorowała lub coś innego ważnego miała na głowie. W dalszej części konsultant poinformował mnie ,ze nic o nowej umowie nie wie i mój nr z dniem 1 października 2012 roku przeszedł na usługę pre paid. Oczywiście złożyłem reklamację. Pierwsza odpowiedz była oczywiście taka ,ze przeniesiono nr do pre paida i zero więcej wyjaśnień. Potem złożyłem kolejną reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy z owego dnia tj 25 września. I TERAZ UWAGA. Odpowiedz ,która przyszła z Play na reklamację śmiało można nazwać kpiną pijanego konsultanta. Zero odniesienia się do prośby odsłuchania rozmowy ale za to podziękowanie za przejście na pre paida .O błędach ortograficznych, stylistyce oraz urwanych zdaniach nie wspominam. miało można nazwać ją pocałuj nas ( Play ) w dupę . Oczywiście następnego dnia czyli 9 października następny telefon do biura obsługi i kolejna reklamacja . Konsultant złapał się za głowę na ostatnią odpowiedź z Play ale i obiecał ,ze tym razem będzie odsłuchana rozmowa i reklamacja będzie przeprowadzona z całą starannością. I tak czekam już tydzień aby machina biurokratyczna wypluła kilka zdań na temat zaniechania konsultantki ,która obiecała niezwłocznie oddzwonić z gotową umową.
Reasumując 4 złożone reklamacje i sprawa dalej nie rozwiązana. Nie wspominam już o tym,ze za każdym razem trzeba tłumaczyć przez 15 minut o co w tym wszystkich chodzi. Zanim kolejny konsultant napisze , kolejną reklamację.
PS
pozdrowienia dla kadry zarządzającej w PLAY.

 #588870  autor: PalonyLolek
 16 paź 2012, 11:24
raffde pisze:Jeśli jest tu ktoś z kadry wyższej z sieci Play to powinien się wstydzić.
Nie mam powodu.

raffde, skoro wiesz jaka jest specyfika ofert otrzymywanych z rabatem, czyli wymagane jest złożenie wypowiedzenia, a Ty przy rozmowie 25 września swojego wypowiedzenia nie wycofałeś, co przy rozmowie z GU jest głównym pytaniem proceduralnym to czego się spodziewałeś? Skoro nie oddzwoniła, a mogły wpłynąć na to różne czynniki (nie wnikam w to nie mi to ustalać) to co robiłeś przez kolejne 5 dni?
Myślę, że każdy użytkownik wpadłby na to, że niekompetentna konsultantka go olała i należy samemu przed wygaśnięciem umowy zadzwonić i sprawę dogadać do końca tym bardziej, że wiedziałeś o przejściu na opcję prepaid z dniem 1 października.
Niestety takie są realia nie jesteś jedynym klientem Play, a składając rezygnację i oczekując lepszej oferty niektórych kwestii musisz sam dopilnować.
Jeśli chodzi o odsłuchanie rozmowy, z tego co wiem akurat wszystkie grupy GU sterowane są przez Callcenter zewnętrznych firm, nim się do tego dokopią i ustalą kto i z czym zawinił minie trochę czasu, pani konsultance nic nie zrobią ot powie, że nie mogła się później dodzwonić, a Ty dostaniesz "zadośćuczynienie" pewnie jakiś pakiet minut...
raffde pisze:pozdrowienia dla kadry zarządzającej w PLAY.
Dzięki, pozdrawiam również :mrgreen:

 #588873  autor: raffde
 16 paź 2012, 12:02
PalonyLolek pisze:
raffde, skoro wiesz jaka jest specyfika ofert otrzymywanych z rabatem, czyli wymagane jest złożenie wypowiedzenia, a Ty przy rozmowie 25 września swojego wypowiedzenia nie wycofałeś, co przy rozmowie z GU jest głównym pytaniem proceduralnym to czego się spodziewałeś? Skoro nie oddzwoniła, a mogły wpłynąć na to różne czynniki (nie wnikam w to nie mi to ustalać) to co robiłeś przez kolejne 5 dni?
wyczuwam lekką obronę "Częstochowy" a przy okazji konsultantki.
Co robiłem przez 5 dni? czekałem na telefon od profesjonalnej kadry konsultantów ( takie określenie padło kiedyś z ust rzecznika )
Nie znam specyfiki dokładnie. Liczyłem na profesjonalizm i kompetencję. Skoro konsultanta mówi czynnościach,które wykona to chyba idą za tym działania a nie tylko wypowiadane bez znaczenia słowa.
PalonyLolek pisze:Myślę, że każdy użytkownik wpadłby na to, że niekompetentna konsultantka go olała i należy samemu przed wygaśnięciem umowy zadzwonić i sprawę dogadać do końca tym bardziej, że wiedziałeś o przejściu na opcję prepaid z dniem 1 października.
I tu się mylisz. Nie przyszło mi do głowy ,ze Play ( konsultantka ) mnie olała . Do tej pory nie miałem żadnych problemów z tą siecią. Po drugie. W każdej sieci są inne obyczaje. Np w t-mobile możesz złożyć wypowiedzenie z przejściem na tak-tak i niczym to nie skutkuje ,bo dalej konsultanci dzwonią do Ciebie ( gdy już jesteś w tak taku ) z ofertą abyś został w abonamencie. Jak sam widzisz co sieć to inne obyczaje.
PalonyLolek pisze: Niestety takie są realia nie jesteś jedynym klientem Play, a składając rezygnację i oczekując lepszej oferty niektórych kwestii musisz sam dopilnować.
Jeśli chodzi o odsłuchanie rozmowy, z tego co wiem akurat wszystkie grupy GU sterowane są przez Callcenter zewnętrznych firm, nim się do tego dokopią i ustalą kto i z czym zawinił minie trochę czasu, pani konsultance nic nie zrobią ot powie, że nie mogła się później dodzwonić, a Ty dostaniesz "zadośćuczynienie" pewnie jakiś pakiet minut...
Wiem,ze nie jestem jedynym klientem. Ale nie można centralnie olewać klienta. Po drugie olewać go i wypisywać brednie w reklamacjach. Stosując zasadę,ze może natrętowi się znudzi i da sobie siana i odpuści. Należę do tego typu klientów ,ze nie odpuszczam. Jasno określiłem w każdej składanej reklamacji czego oczekuje. A Oczekuje wywiązania się z tego co zostało ustalone przy pierwszej rozmowie. A to chyba nie wiele dla takiej firmy jak Play....?

 #588909  autor: zdzislaw
 16 paź 2012, 14:28
Witam,
PalonyLolek pisze: W takim razie <fanfary> przedstawiam Wam ofertę GU bez modemu na 12 msc. (...)
serdecznie, bardzo, wielce... dziekuje za Twoja aktywnosc na tym forum.
Informacje przez Ciebie podawane przydaly sie bardzo! Satysfakcja moja odnosnie do moich umow w Play jest teraz pelna.

Jestem zobowiazany.
Pozdrawiam
Z.

 #588930  autor: haze
 16 paź 2012, 16:15
chciałbym powiedzieć że dziś dzwonił do mnie Pan Konsultant z Play jako reakcja na moje wypowiedzenie (punkt za szybkosc jestem pod wrazeniem) niestety oferta ktora dla mnie miał jest taka sama jak poprzednio czyli replay stan darmowy (abo 59 pln 600 minut umowa 24-m-ce stan darmowy na cal okres umowy) wiem ze to jest forum o przeniesieniu numeru do play ale chcialem powiedziec zainteresowanym iz orange ma teraz lepsza oferte (abo 59 pln - 600 minut pierwsze 6 m-cy abo 0 pln i 6 -mcy stan darmowy 0 pln po tym okresie 10 pln ) sumarycznie wychodzi to ok 10 zl taniej niz w play. nie wiem czy reakcja na to wypowiedzenie byla zwyklego konsultanta czy to byl ten z tzw GU :) ale zakladam przynajmniej on sie zapieral ze to wszystko co moze mi play zaoferowac

 #588931  autor: mesior
 16 paź 2012, 16:24
Umowy konczy mi sie 13 stycznia. Dzisiaj zlozylem rezygnacje w salonie play. Jak dlugo musze czekac na oferte gui? PalonyLolku, co powinienem teraz zrobic? Czy jest jakis sposob aby przyspieszyc procedure?

Wiem, ze do konca umowy sporo czasu zostalo, ale obawiam sie, ze moj i9000 wyzionie ducha w niedlugim czasie(usb juz mi nie dziala, i raczej gwarancja tego nie obejmie), i bede potrzebowal nowego smartfona. Tych w play nie ma, a orange rzeczywiscie kusi oferta.

haze do kiedy miales umowe?
  • Strona 138 z 182
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 182
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 182