Witam,
zdawać by się mogło, że Netia już wyprostowała wszystkie problemy proceduralne, ale nie, gdzieżby...
1. Chciałem zmienić dane z umowy (można bez aneksowania, jeżeli chodzi o dodanie osoby do umowy/wykreślienie osoby). Wysłałem więc pismo do Netii podając, że chcę zmienić dane z "ab. A i ab. B, ten sam adres, blablabla" na "ab. A" na co Netia radośnie odsyła pismo, "oświadczenie o wystąpieniu z umowy" gdzie! uwaga! wykreślają "ab. A" -- czytanie ze zrozumieniem, ba! rozumienie własnych formularzy, które zamieszcają na www leży i kwiczy...
2. Chciałęm przedłużyć umowę (a raczej byłem namawiany bo kończyłą się ostatniego dnia września). Przed końcem sierpnia odbyłem rozmowę telefoniczną, miałem mieć nową prędkość i niższy abonament od 1.10.2012. mimo zapewnień na infolinii nie dostałem aneksu potiwerdzającego rozmowę jak również prędkość nie zostałą zwiększona (ale o tym już musiałęm się sam dowiadywac i generalnie nikt nie widział co się dzieje). Wysłałem zgłoszenie o przesłanie mi aneksu potwierdzającego rozmowę, dzisiaj go otrzymałem i co widzę? w piśmie radośnie widnieje, że nowa prędkość będzie obowiązywać od 1.11.2012 (miesiąc później!) a także nie ma w ogóle daty rozmowy telefonicznej, kiedy warunki zostały zmienione więc jakkolwiek nie można się podeprzeć i pokazać, że się nie wywiązali.
Generalnie frustracja niesamowita.
I teraz pytanie - czy można, a jeżeli tak to gdzie, zgłosić te 'niedopatrzenia'?! UKE?
zdawać by się mogło, że Netia już wyprostowała wszystkie problemy proceduralne, ale nie, gdzieżby...
1. Chciałem zmienić dane z umowy (można bez aneksowania, jeżeli chodzi o dodanie osoby do umowy/wykreślienie osoby). Wysłałem więc pismo do Netii podając, że chcę zmienić dane z "ab. A i ab. B, ten sam adres, blablabla" na "ab. A" na co Netia radośnie odsyła pismo, "oświadczenie o wystąpieniu z umowy" gdzie! uwaga! wykreślają "ab. A" -- czytanie ze zrozumieniem, ba! rozumienie własnych formularzy, które zamieszcają na www leży i kwiczy...
2. Chciałęm przedłużyć umowę (a raczej byłem namawiany bo kończyłą się ostatniego dnia września). Przed końcem sierpnia odbyłem rozmowę telefoniczną, miałem mieć nową prędkość i niższy abonament od 1.10.2012. mimo zapewnień na infolinii nie dostałem aneksu potiwerdzającego rozmowę jak również prędkość nie zostałą zwiększona (ale o tym już musiałęm się sam dowiadywac i generalnie nikt nie widział co się dzieje). Wysłałem zgłoszenie o przesłanie mi aneksu potwierdzającego rozmowę, dzisiaj go otrzymałem i co widzę? w piśmie radośnie widnieje, że nowa prędkość będzie obowiązywać od 1.11.2012 (miesiąc później!) a także nie ma w ogóle daty rozmowy telefonicznej, kiedy warunki zostały zmienione więc jakkolwiek nie można się podeprzeć i pokazać, że się nie wywiązali.
Generalnie frustracja niesamowita.
I teraz pytanie - czy można, a jeżeli tak to gdzie, zgłosić te 'niedopatrzenia'?! UKE?