• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #522723  autor: Eriszkigal
 17 gru 2011, 16:12
@Relkin
Powiem tak, ja jak brałem BB 9300 to wcześniej sobie poczytałem o usłudze BIS i jej ograniczeniach. Zajęło mi to 15 min. Dzięki temu wiedziałem, że po BIS leci tylko poczta, natywna przeglądarka oraz odpowiednie programy. Streaming, YT i inne pierdoły naliczane są po apn operatora. Dlatego w celu uniknięcia takich nieprzyjemnych sytuacji radzę Ci dokupić dodatkowo BC 100 MB. Ja tak mam i nie miałem ani razu nieprzyjemnej sytuacji z zawyżonymi rachunkami. Aha no i tak jak napisał Thonka, BIS w T-mobile jest ograniczony do 100 MB! Orange i Plus takiego limitu nam nie serwują.

Druga sprawa, to niedoinformowanie konsultantki, dlatego zawsze czytam to co podpisuje.

Pzdr

 #522726  autor: thonka
 17 gru 2011, 16:21
Eriszkigal, do 100MB i potem ograniczony do 16kbit/s.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #522730  autor: Eriszkigal
 17 gru 2011, 16:27
Thonka, no tak. Jedyny plus, że operator nie pobiera pieniędzy za dalsze korzystanie, bo korzystanie z BIS (i każdego innego pakietu) przy takim lejku, to bardzo wątpliwa przyjemność. Chociaż T-mobile kilka razy zapomniało o mnie i przycięło mi BIS po ok. 120 MB :D

Pzdr

 #522733  autor: thonka
 17 gru 2011, 16:32
te oszalamiajace 16kbit nie starcza czasem nawet na to, zeby mi sie maile pobraly wiec wydaje mi sie, ze odczucia mamy podobne... :mrgreen:
no ale w regulaminach jest, ze moga ale nie musza ograniczyc predkosci :P

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #523134  autor: alkonauta
 19 gru 2011, 16:41
Moja przygoda jest raczej nietypowa i pewnie niezbyt dobrze pasuje do tego tematu.
Wchodze dzis na strone T w celu sprawdzenia zasiegu sieci na mapie. Az sie zdziwilem ze nagle (wczesniej albo tego nie zauwazylem albo nie bylo) tyyyle bialych plam. Czyzby T zaczelo lojalnie ujawniac braki w zasiegu, a moze to konkurencja (np orange) maskuje miejsca piszac "zwarte kompleksy lesne" zamiast "obszar bez zasiegu". Czy wy tez macie podobne spostrzezenia? A moze po prostu T likwiduje nadajniki (w zwiazku z networks, albo jakimis protestami) i uprzedzaja o tym na mapach?
 #588085  autor: woitek
 12 paź 2012, 17:33
Chciałbym w tym miejscu ostrzec wszystkich potencjalnych klientów T-Mobile ,przed podpisaniem umowy z tym operatorem telefonii komórkowej-nie dajcie się oszukać!
ta firma to naciągacze i oszuści traktująca swoich długoletnich klientów jak najgorsze zło!
Zawierając,a właściwie przedłużając umowę przez telefon pamiętajcie,że:
-rozmawiacie tylko z telefonistą/stką ,osobą ,którą nazywa się konsultantem lub doradcą, a naprawdę niekompetentnym przeszkolonym tylko na sprzedaż automatem po praniu mózgów.
-rozmowy są nagrywane,ale tylko te wygodne dla T-Mobile,inne w cudowny sposób nie zapisują się na nośnikach.
-klient nigdy nie ma racji! operator zawsze.
-przy odbiorze przesłanego firmą kurierską telefonu lub innego urządzenia pamiętajcie,że:
właściwie to go nie powinniście odbierać!
ponieważ kurier żąda najpierw podpisania umowy, nie pozwalając na sprawdzenie zawartości przesyłki.
W treści umowy nie zawsze znajduje się nazwa urządzenia! może być nazwa promocji?
Podpiszecie to nawet po otwarciu przesyłki jeżeli jesteście przedsiębiorcą i okaże się ,ze w pudełku znajduje się niewłaściwy towar nie przysługuje Wam prawo zwrotu!
Nie ma w Polsce instytucji chroniących przedsiębiorców przed nieuczciwością operatora!
Chronią tylko prywatnych konsumentów!
Pozostaje jedynie rękojmia choć nie zawsze skuteczna(w przypadku niezgodności towaru z zawartością przesyłki) lub droga sądowa.(trwająca często baaardzo długo).

A teraz opisze mój przypadek:
Jestem od samego początku klientem T-Mobile(a wcześniej ERY), i raczej nie miałem mimo różnych form przedłużania umów (salon,sklep ,telefon) żadnych problemów.
No może poza lepszym traktowaniem nowych klientów od tych stałych(no ale to inny temat).
Mam (jeszcze bo zamierzam zakończyć umowy)kilka telefonów i urządzeń w T-Mobile i płacę poza abonamentem dodatkowo wysokie rachunki.
Na moje nieszczęście zachciało mi się tableta Samsung Galaxy.
Zamówiłem to urządzenie po kilkunastu rozmowach z "konsultantem" i teraz uwaga! -tym samym (na moje życzenie) .
No i zaczęło się jak na wstępie 1. podpisałem umowę
2.odebrałem urządzenie
3.kurier odjechał bo się spieszył
4.w pudełku nie dość ,że był nie ten tablet to okazał się uszkodzony!
5.natychmiast oddałem go do naprawy z pismem do operatora,że nastąpiła pomyłka licząc,że przyślą mi zamówiony.
Jakież było moje zdziwienie gdy operator odmówił mi wymiany(za dopłatą oczywiście) sprzętu tłumacząc się regulaminem?-przecież wina nie leży po mojej stronie.
Teraz zaczęło coś zupełnie niezrozumiałego dla mnie.
W przypadku nowych ofert potrafią dzwonić kilka razy dziennie,nawet teraz dzwonią i jeszcze pytają bezczelnie czy jestem zadowolony?
Kiedy zaczęły się problemy nie było z kim rozmawiać.
Najpierw dziesiątki moich telefonów do "konsultanta/ów bo ciągle były to inne osoby do ich "zwierzchników" bez rezultatu.
Jeden zwalał na drugiego winę.
No i skierowali sprawę do działu reklamacji.
Tam to już istna masakra:(
Kontakt tylko i wyłącznie przez e'maila ,bez możliwości rozmowy telefonicznej!
Hihi -operator sieci komórkowej-śmiechu warte!
Korespondencja trwa już od lipca 2012,odpowiedzi przychodzą ciągle od innych osób!
widocznie moja firma nie zasługuje na osobistego opiekuna?
Sprawa oparła się o rzecznika prasowego ,też bez skutku:(
Teraz jestem bez tabletu i muszę płacić abonament:(
Wiem,że walka z nimi będzie długa ,ale dla zasady zamierzam podjąć tę nierówną walkę.
Czy jest tu ktoś kto ma podobne problemy ?
Może wspólnymi siłami damy radę(pozew zbiorowy)
Niech T-Mobile nie czuje się bezkarny i poczuje,że traci klientów,a za nie wywiązanie z umowy się słono płaci.

Pozdrawiam
Wojtek

nie za duzo tych wykrzykników ?
Ostatnio zmieniony 12 paź 2012, 18:41 przez woitek, łącznie zmieniany 1 raz.
 #588088  autor: Quetzal
 12 paź 2012, 17:45
woitek pisze: Zawierając,a właściwie przedłużając umowę przez telefon pamiętajcie,że:
-rozmawiacie tylko z telefonistą/stką ,osobą ,którą nazywa się konsultantem lub doradcą, a naprawdę niekompetentnym przeszkolonym tylko na sprzedaż automatem po praniu mózgów.
-rozmowy są nagrywane,ale tylko te wygodne dla T-Mobile,inne w cudowny sposób nie zapisują się na nośnikach.
-klient nigdy nie ma racji!!!!!!!!!! operator zawsze.
-przy odbiorze przesłanego firmą kurierską telefonu lub innego urządzenia pamiętajcie,że:
właściwie to go nie powinniście odbierać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ponieważ kurier żąda najpierw podpisania umowy, nie pozwalając na sprawdzenie zawartości przesyłki.
To co napisałeś opisuje niestety rzeczywistość w 90% firm świadczących abonamentowe usługi masowe.
Najbezpieczniej jest unikać zawierania umów przez telefon - przejść się do salonu (najlepiej w towarzystwie osoby mającej doświadczenie z telekomunikacją lub umowami) i dokładnie przeczytać umowę przed podpisaniem.

 #588099  autor: 013
 12 paź 2012, 18:42
jak wyżej - tak się często kończą zakupy przez internet u operatorów. pamiętaj, że jak robisz zakupy przez internet, to możesz zrezygnować w ciągu 10 dni - ludzie rezygnują, odsyłają, a nie zawsze taki sprzęt jest sprawdzany pod kątem kompletności zestawu czy sprawności. widocznie pech chciał i trafiło na Ciebie. mam nadzieję, że Twoja historia będzie przestrogą dla osób zamawiających przez telefon. sprzęt wolę obejrzeć w salonie i pomacać, niż czekać na kuriera.

 #588104  autor: jarekb11
 12 paź 2012, 19:03
woitek, Masz nauczke do końca życia aby nie zawierać umów "przez telefon" .
Ja wole zajechać do salonu i załatwić sprawę osobiście niż przez internet/telefon nawet jeśli w salonie było by drożej lub nie dostał bym kilku minut gratis.


Co do traktowania "starych" klientów niestety masz racje. Taktakowcy mają promocje,nowi klienci też a "starzy" nic.Jedynie przy aneksie można coś sie "wykłócić".

Ale co do twojej opinii że to oszuści itd nie zgadzam się, od 10 prawie lat jestem abonentem ery a potem t-mobile i nie miałem żadnych kłopotów.
sory ,raz z wadliwym telefonem wziętym w mixsie a przysłanym przez kuriera ale po prostu odstąpiłem od umowy-odesłałem sprzęt wraz z pisemkiem i sprawa rozwiązana.


Widać po prostu miałeś pecha.

 #588110  autor: thonka
 12 paź 2012, 20:19
woitek pisze:W treści umowy nie zawsze znajduje się nazwa urządzenia!
nazwa urzadzenia jest na fakturze, ktora dostajesz z aneksem. powinna tez byc wyszczegolniona na samym aneksie wraz z nazwa promocji, z ktorej korzystasz.
woitek pisze:-przy odbiorze przesłanego firmą kurierską telefonu lub innego urządzenia pamiętajcie,że:
właściwie to go nie powinniście odbierać!
ponieważ kurier żąda najpierw podpisania umowy, nie pozwalając na sprawdzenie zawartości przesyłki.
ameryki nie odkryles. zawsze tak jest w przypadku firm kurierskich. otworzenie paczki przed podpisaniem odbioru mogloby sie rownac dosc sporymi nieprzyjemnosciami dla samego kuriera - Ty nie przyjmiesz paczki, a on bedzie musial swiecic oczami dlaczego paczka jest otworzona... otworzenie paczki przed odebraniem jest mozliwe tylko za dodatkowa oplata czego nasi operatorzy nie praktykuja.
woitek pisze:widocznie moja firma nie zasługuje na osobistego opiekuna?
wybacz, ale ile znasz jak mniemam malych firm posiadajacych takowego?

mamy na forum dzial z przedluzeniami, wiele osob sie tu wypowiada i z pamieci jestem w stanie przywolac moze 2 przypadki, gdy przyslano komus inne urzadzenie niz zamawial. takich rzeczy nie zalatwia sie na telefon, ani na maila tylko pisemnie najlepiej poleconym z ZPO wtedy masz zawsze cos co mozesz dac do ew. sadu, bo pewnie tak sie skonczy.

a problem z brakiem mozliwosci odstapienia od umowy w przypadku firm to niestety duza niedogodnosc, ale zadnej winy nie ponosi tu zaden operator. to prawo jest zle.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #588115  autor: SACZI
 12 paź 2012, 20:33
woitek pisze:Chciałbym w tym miejscu ostrzec wszystkich potencjalnych klientów T-Mobile ,przed podpisaniem umowy z tym operatorem telefonii komórkowej-nie dajcie się oszukać!
ta firma to naciągacze i oszuści traktująca swoich długoletnich klientów jak najgorsze zło!
Zawierając,a właściwie przedłużając umowę przez telefon pamiętajcie,że:
-rozmawiacie tylko z telefonistą/stką ,osobą ,którą nazywa się konsultantem lub doradcą, a naprawdę niekompetentnym przeszkolonym tylko na sprzedaż automatem po praniu mózgów.
-rozmowy są nagrywane,ale tylko te wygodne dla T-Mobile,inne w cudowny sposób nie zapisują się na nośnikach.
-klient nigdy nie ma racji! operator zawsze.
-przy odbiorze przesłanego firmą kurierską telefonu lub innego urządzenia pamiętajcie,że:
właściwie to go nie powinniście odbierać!
ponieważ kurier żąda najpierw podpisania umowy, nie pozwalając na sprawdzenie zawartości przesyłki.
W treści umowy nie zawsze znajduje się nazwa urządzenia! może być nazwa promocji?
Podpiszecie to nawet po otwarciu przesyłki jeżeli jesteście przedsiębiorcą i okaże się ,ze w pudełku znajduje się niewłaściwy towar nie przysługuje Wam prawo zwrotu!
Nie ma w Polsce instytucji chroniących przedsiębiorców przed nieuczciwością operatora!
Chronią tylko prywatnych konsumentów!
Pozostaje jedynie rękojmia choć nie zawsze skuteczna(w przypadku niezgodności towaru z zawartością przesyłki) lub droga sądowa.(trwająca często baaardzo długo).
Mocne słowa, które opisują działanie korporacji. Dotyczą zarówno TM, jak i Plusa, Orange, Play’a i innych, niekoniecznie telekomunikacyjnych.



woitek pisze:
A teraz opisze mój przypadek:
Jestem od samego początku klientem T-Mobile(a wcześniej ERY), i raczej nie miałem mimo różnych form przedłużania umów (salon,sklep ,telefon) żadnych problemów.
No może poza lepszym traktowaniem nowych klientów od tych stałych(no ale to inny temat).
Mam (jeszcze bo zamierzam zakończyć umowy)kilka telefonów i urządzeń w T-Mobile i płacę poza abonamentem dodatkowo wysokie rachunki.
Na moje nieszczęście zachciało mi się tableta Samsung Galaxy.
Zamówiłem to urządzenie po kilkunastu rozmowach z "konsultantem" i teraz uwaga! -tym samym (na moje życzenie) .
No i zaczęło się jak na wstępie 1. podpisałem umowę
2.odebrałem urządzenie
3.kurier odjechał bo się spieszył
4.w pudełku nie dość ,że był nie ten tablet to okazał się uszkodzony!
5.natychmiast oddałem go do naprawy z pismem do operatora,że nastąpiła pomyłka licząc,że przyślą mi zamówiony.
Jakież było moje zdziwienie gdy operator odmówił mi wymiany(za dopłatą oczywiście) sprzętu tłumacząc się regulaminem?-przecież wina nie leży po mojej stronie.
Teraz zaczęło coś zupełnie niezrozumiałego dla mnie.
W przypadku nowych ofert potrafią dzwonić kilka razy dziennie,nawet teraz dzwonią i jeszcze pytają bezczelnie czy jestem zadowolony?
Kiedy zaczęły się problemy nie było z kim rozmawiać.
Najpierw dziesiątki moich telefonów do "konsultanta/ów bo ciągle były to inne osoby do ich "zwierzchników" bez rezultatu.
Jeden zwalał na drugiego winę.
No i skierowali sprawę do działu reklamacji.
Tam to już istna masakra:(
Kontakt tylko i wyłącznie przez e'maila ,bez możliwości rozmowy telefonicznej!
Hihi -operator sieci komórkowej-śmiechu warte!
Korespondencja trwa już od lipca 2012,odpowiedzi przychodzą ciągle od innych osób!
widocznie moja firma nie zasługuje na osobistego opiekuna?
Sprawa oparła się o rzecznika prasowego ,też bez skutku:(
Teraz jestem bez tabletu i muszę płacić abonament:(
Wiem,że walka z nimi będzie długa ,ale dla zasady zamierzam podjąć tę nierówną walkę.
Czy jest tu ktoś kto ma podobne problemy ?
Może wspólnymi siłami damy radę(pozew zbiorowy)
Niech T-Mobile nie czuje się bezkarny i poczuje,że traci klientów,a za nie wywiązanie z umowy się słono płaci.

Pozdrawiam
Wojtek

nie za duzo tych wykrzykników ?
Ja opiszę swój przypadek przedłużania umowy z TM.
Oferta SUK na R60.
W rozmowie z konsultantką dostałem ponad 250 jeszcze punktów Ery Premii i zniżkę na abonament.
W umówionym terminie kurier przyjechał na miejsce. Przeczytałem umowę przy kurierze i otworzyłem przesyłkę z telefonem.
Po sprawdzeniu podpisałem umowę i wszystko przebiegło bez najmniejszego zgrzytu.
W marcu br podpisywałem umowę na drugi abonament również przez iBOA – podobnie bez zgrzytu (no, może poza drobną pomyłką, że zamiast migracji z TT, aktywowali mi nowy nr; na drugi dzień sprawa się rozwiązała).

Po pierwsze, nie podpisałbym umowy na szybko, bo kurierowi się spieszy.
Po drugie, umowy telefoniczne są jak najbardziej wygodne i korzystniejsze dla klienta, bo często dostaje się zniżki, które w stacjonarnych punktach nie są przyznawane. O ofercie SUK wspominać nie trzeba.
Po trzecie, tabletu nie kupuj u opa. Nawet w tak drogich sklepach jak EURO, czy Media są znacznie tańsze.

 #588118  autor: Quetzal
 12 paź 2012, 20:49
SACZI pisze: Po drugie, umowy telefoniczne są jak najbardziej wygodne i korzystniejsze dla klienta, bo często dostaje się zniżki, które w stacjonarnych punktach nie są przyznawane.
Tak, tyle, że wszystko jest załatwiane ustnie, a jeśli nie zamawiasz urządzenia to firma ci nawet nie przyśle nowej umowy. No i potem zaczyna się dzwonienie, słanie poleconych i skargi do UKE, które kosztują Was zapewne znaczniej więcej niż zyskaliście na tych kilku minutach, które dostaniecie bonusowo za załatwienie umowy przez telefon..

 #588209  autor: thonka
 13 paź 2012, 04:09
Tak, tyle, że wszystko jest załatwiane ustnie, a jeśli nie zamawiasz urządzenia to firma ci nawet nie przyśle nowej umowy.
wcale nie musi tak byc. ja najpierw pisze. potem jak juz dostane to co chce to cdzwnie.
Quetzal pisze:No i potem zaczyna się dzwonienie, słanie poleconych i skargi do UKE, które kosztują Was zapewne znaczniej więcej niż zyskaliście na tych kilku minutach,
akurat w TM dostaje sie rabaty na abonament i w zdecydowanej wiekszosci przypadkow wszystko jest realizowane poprawnie.
i nawet przedluzenie bez telefonu (mialem takowe 3 lata temu) jest aneksowane z podpisem, bo operator daje nowa promocje i sam chce sie zabezpieczyc przed naduzyciem ze strony konsumenta.

przedluzalem w sposob telefoniczny juz ok. 10 umow dla siebie i znajomych i zawsze byly realizowane wg. ustalen. nie przecze jednak, ze moga zdarzyc sie pomylki.

wszystko jest do wyjasnienia. ja zaczalbym od lokalnego salonu firmowego wraz z wyslaniem oficjalnego pisma poleconym z zpo. mail i telefon caly czas to tylko forma komunikacji bez tego wiazacego mimo wszystko podpisu.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #588212  autor: SACZI
 13 paź 2012, 07:30
Quetzal pisze:
SACZI pisze: Po drugie, umowy telefoniczne są jak najbardziej wygodne i korzystniejsze dla klienta, bo często dostaje się zniżki, które w stacjonarnych punktach nie są przyznawane.
Tak, tyle, że wszystko jest załatwiane ustnie, a jeśli nie zamawiasz urządzenia to firma ci nawet nie przyśle nowej umowy. No i potem zaczyna się dzwonienie, słanie poleconych i skargi do UKE, które kosztują Was zapewne znaczniej więcej niż zyskaliście na tych kilku minutach, które dostaniecie bonusowo za załatwienie umowy przez telefon..
Przecież Ci pisałem, że bez przeczytania umowy nie ma co jej podpisywać.
Oferta SUK jest z góry znana i dla każdego jednakowa, co uważam za ogromną zaletę T-Mobile. Dla przykładu w Orange, ta sama taryfa może wyglądać zupełnie inaczej dla każdego abonenta. Mają po prostu większe możliwości jej zmiany. Jeden uzna to za zaletę, drugi, jak ja, za wadę.
Resztę opisał Thonka.

I jeszcze jedno, jak bierzesz standardową ofertę, to wtedy faktycznie nie warto z kurierem się użerać. Jeżeli bierzesz ofertę SUK ze zniżką 360 PLN dla R40, to można się z nim nawet chwilę pochandryczyć.

EDIT
Wybór należy do każdego abonenta.
Ja nikogo nie namawiam do takiej, czy innej formy przedłużania/podpisywania umów.
Nie namawiam również do zostawania w TM, czy przenoszenia się do innej sieci.
Operatorów należy traktować przedmiotowo, a ich ofertę wyłącznie analizować wg swoich potrzeb.
 #588228  autor: markoz7874
 13 paź 2012, 10:41
woitek pisze:..
4.w pudełku nie dość ,że był nie ten tablet to okazał się uszkodzony!
5.natychmiast oddałem go do naprawy z pismem do operatora,że nastąpiła pomyłka licząc,że przyślą mi zamówiony..
Troche dziwne zachowanie.
Jezeli dostales towar niezgodny z umowa, to go odsylasz.
Oddajac towar do naprawy, przyjales go na swoj stan i zaakceptowales tym samym, ze sie zgadzasz na taka zmiane.
Towar niezgodny z umowa odsyla sie w takim stanie jakim jest, nawety nie rozpakowujac go (o uruchamianiu nie wspomne)

 #588236  autor: alkonauta
 13 paź 2012, 11:28
1) Nie zawsze da sie wszystko kupic w salonie. Sytuacja z ktora ja sie spotkalem to tylko i wylacznie badziewne telefony sa na salonie, te chocby ciut bardziej wyszukane to konsultanci mowia "tych juz dawno nie bylo" i polecaja kupic przez internet, wczesniej namawiaja na ktorys z dostepnych.
2) Szkoda ze nie ma na forum odpowiednika play4you dla sieci T-mobile. Od czerwca UZERAM SIE w sprawie numeru stacjonarnego 2w1 bo dzwoniacy do mnie slysza komunikat "dla twojego numeru ta usluga jest niedostepna" czy cos w tym stylu. Obiecywali ze w 60h roboczych naprawia, teraz jak monituje ze usluga nie dziala a minely juz prawie 4 miesiace to nawet potwierdzenia mailem nie dostaje ze szanowny konsultant go przeczytal i zglosil dalej!

 #588394  autor: Andrzej311
 13 paź 2012, 22:35
ja miałem t-mobile tylko 3 godziny kupiłem sobie 1,5 roku starter i o dziwo co troche był zasięg a po chwili brak zasięgu sieci a najbliższy nadajnik 200m. Ale gdy tylko wyszedłem na balkon to wrócił zasięg czyżby zasięg t-mobile nie przebijał sie przez beton?

 #590498  autor: volciu
 23 paź 2012, 18:07
Moja przygoda z T-mobile zaczela sie w maju.
I co miesiac mam ten sam problem. Nikt od czerwca nie potrafi u nich naprawic sposobu naliczeń na moim koncie klinta. Wyglada to tak że mimo że mam internet 2 GB w abo. to licznik $$$ od zera jakby tego nie było. Dosataje fakture ( tak około 3 x zawyzona), składam reklamację, reklamacja jest rozpatrywana pozytywnie, dostaje korekte faktury z pismem że do czasu rozwiązania problemu sami będą wystawiać korekte, po czym w kolejnym miesiacu dostaje fakture czekam 1,5 tygodnia na korekte.... składam reklamację na fakture i.... tak juz 3 razy teraz na dniach będzie 4 faktura i pewnie znowu to samo ale mi już nerwy puszczają i chyba kolejna reklamacja będzie bardziej dosadna .....

 #590542  autor: banderas
 23 paź 2012, 20:47
a zlozyles zawiadomienie do działu technicznego bo moze on maja klopot z tym jak rozliczac neta na twoim koncie
Ostatnio zmieniony 25 paź 2012, 15:19 przez banderas, łącznie zmieniany 1 raz.

banderassso

 #590549  autor: SACZI
 23 paź 2012, 21:20
banderas pisze:...
a zlozyles zawiadomienie do działu technicznego bo moze on maja klopot z tym jak rozliczac neta na twoim koncie
A jak sie składa zawiadomienie do DT?
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7