• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #566504  autor: Wulo
 09 lip 2012, 19:00
jozkos pisze:telefon dalej nie działa...mamy 6-ty dzień :smt006
Może trzeba zrestartować telefon?
A jeśli to nic nie da to trzeba do salonu t-mobile i zgłosić to, bo jeśli numer jest wyłączony 6 dzień, to znaczy, że raczej nikt nie zajmuje się Twoją sprawą.
 #566531  autor: jozkos
 09 lip 2012, 21:30
Wulo pisze: raczej nikt nie zajmuje się Twoją sprawą.
UKE się zajmuje :)

dzisiaj do mnie napisali ;-)

[ Dodano: 2012-07-10, 16:16 ]
No i chyba UKE< zareagowali w mojej sprawie, mail z BOKu T-mobile:
Szanowny Panie Michale,

Serdecznie dziękuję za przesłaną wiadomość z dnia 06.07.2012. Zadowolenie Klientów z oferowanych przez nas usług jest dla nas bardzo ważne. Dlatego bardzo mi przykro z powodu sytuacji, której Pan doświadczył. Serdecznie Pana za nią przepraszam.

Uprzejmie informuję, iż przeanalizowałam sytuację na Pana koncie abonenckim oraz dane w naszych systemach informatycznych.

Wyjaśniam, iż w wyniku pomyłki konsultanta sieci T-Mobile Pana numer XXXXXX został aktywowany w naszej sieci jako numer działający w zwykłej usłudze przedpłaconej.

Aktualnie nasz dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem zaistniałego problemu. Jeszcze raz serdecznie Pana przepraszam i proszę o cierpliwość.

W związku z zaistniałą sytuacją postanowiłam zrekompensować Pana niedogodności. Dlatego również , kiedy numer XXXXX zostanie już aktywowany w naszej sieci, proszę o przesłanie krótkiej wiadomości powołującej się na tą decyzję. Wówczas zostanie wprowadzona stosowna rekompensata za zaistniałe trudności.

Ufam, iż przekazane informacje okażą się wystarczające.
mydlenie oczu, tymczasem bez telefonu jestem 7 dni

[ Dodano: 2012-07-12, 16:42 ]
9 dni, niesamowite. prawda?
jozkos pisze: mydlenie oczu, tymczasem bez telefonu jestem 7 dni


[ Dodano: 2012-07-13, 13:12 ]
numer przeniesiony, 10 dni ... jedyne 10 dni

nie mam na koncie srodkow ktore mialem na TT ... ciekawe czy wroca

 #587291  autor: Cage
 08 paź 2012, 20:37
jozkos pisze: udałem się do salonu T-Mobile, z prośbą o przeniesienie numeru z Play Fresh do MTV Mobile,
niestety okazało się, że numer został przeniesiony, ale do taryfy TAK TAK,
Dziś przypadkowo trafiłem na ten temat i się zastanawiam, czy to był jednorazowy przypadek, a jak nie :?: to może przez ten czas już się "coś" zmieniło na lepsze.

Kilka dni temu przeniosłem numer z Play do T-Mobile i mam taryfę TAK TAK
Dziś w innym temacie się dowiedziałem, żeby przejść do MTV Mobile, to trzeba od innego operatora, a nie z T-Mobile do MTV Mobile.

Zastanawia mnie fakt, czy to warto przenieść numer teraz z T-Mobile do innego operatora, żeby następnie ponownie wylądować w taryfie TAK TAK i następnie składać reklamacje, że być dopiero w MTV Mobile :?:

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #587912  autor: zygikuleczka
 11 paź 2012, 22:18
Ja ostatnio przenosząc numer z play do tmobile natknałem się na taką obsługę, że byłem w szoku. Kobieta była tak niekompetentna, że ażmi kopara opadła. Odchodziła co chwilę od stanowiska, po powrocie dzwoniła ze swojego prywatnego telefonu. I tak czekałem chyba z 30 min aż ogarnie to przeniesienie. Na szczeście wszytko było ok ale obsługa poniżej pewnego poziomu.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play