• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #586036  autor: mikus
 02 paź 2012, 19:14
Witam. 2 tygodnie temu przeniosłem się na taryfę "Play Lubię to". Konto doładowałem dzisiaj i gdy wpisuje jakikolwiek kod w telefonie wyskakuje komunikat : "W tym momencie nie możesz skorzystać z usługi.Spróbuj ponownie gdy Twoje konto będzie aktywne" , również taki komunikat wyskakuje ,gdy włączam usługę na stronie play-a. Jeśli ktoś wie jak temu zapobiec ,proszę o pomoc.

PS. Chciałem zmienić na stronie na inną taryfę,to też wyskakuje błąd.

Pozdrawiam mikus.

 #586037  autor: Edmund
 02 paź 2012, 19:17
mikus, jaką masz ważność konta na wychodzące? Bo takie komunikaty pojawiają się gdy masz nieaktywne konto (na wychodzące), choć to dziwne skoro doładowałeś. Powiedz mi jeszcze za ile zł się doładowałeś?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #586038  autor: mikus
 02 paź 2012, 19:19
Konto doładowałem jakąś godzinę temu,za kwotę 30 złotych.

Najgorsze jest to ,że nawet taryfy nie mogę zmienić ,poprostu nic :cry:

 #586049  autor: politykier
 02 paź 2012, 20:01
a jakim sposobem doładowałeś? przypadkiem nie przez internet ze strony Playa? może doładowanie jeszcze nie doszło do skutku? system płatności niestety chodzi dość wolno, sam miałem przypadek w którym konto uaktywniło się dopiero godzinę po doładowaniu.

 #586076  autor: mikus
 02 paź 2012, 21:37
przez internet,ale ze strony banku. No rozumiem opóźnienia itd,ale fakt faktem,nawet żeby nie można było zmienić taryfy,to coś musi być nie tak. Już wysłałem sprawę do obsługi klienta,ciekawe co odpowiedzą.

 #586081  autor: KC-KARLOS
 02 paź 2012, 21:48
mikus, politykier, po zablokowaniu wychodzących, usługi są zawieszane. Doładowanie konta, spowoduje odblokowanie usług w ciągu max 24 godzin od zaksięgowania zasilenia.
Dobra rada: CZEKANIE.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #586491  autor: maniek89
 04 paź 2012, 16:15
Może jeszcze w systemie bilingowym nie zmienilo ci taryfy? Po zmianie taryfy do max 24h jest czas by wszystko sie "ustabilizowalo"

 #586501  autor: play4you1
 04 paź 2012, 16:26
Czy już jest wszystko ok ?