• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 26 z 31
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 31

 #585383  autor: Yoshi
 28 wrz 2012, 23:21
ukefake pisze:Yoshi, skoro zaglądałeś tutaj, to wystarczyło w punkcie powiedzieć, że składałeś już wniosek na polkomtel i nie przeszło. dodatkowo mówisz, że specjaliści od mnp z OK kazali ci złożyć na move. większość ludków łyknie taki blef bez żadnych "ale". Ale skoro już szkoda się stała to proponuję jak najszybciej skontaktować się z OK playa i poprosić o skasowanie wniosku uzasadniając, że dawca odrzucił wniosek, ale już wszystko wyjaśniłeś i chcesz złożyć dobry (niezależnie czy dostałeś smsa z odmową). Jak będziesz później w punkcie to ta sama gadka - niech sprzedawca dzwoni na swoją infolinię, być może uda się przyspieszyć. trzeba się spieszyć i ponaglać OK żeby oni z kolei ponaglili "specjalistów" którzy skasują wniosek. powodzenia!
źle mnie zrozumiałeś, wątek przejrzałem dokładnie dopiero po złożeniu wniosku o przeniesienie numerów, jak nie wyświetlało statusu sprawy na stronie play, tak trzeba zaznaczyć Carrefour Mova, w wydruku wniosku widnieje Cp Telecom, poszedłem dzisiaj i wytłumaczyłem ich błąd, skasowali po kilku godzinach jeden wniosek, z prośbą o przeniesienie drugiego numeru poszedłem do T-Mobile, trafiłem na bardzo miłą konsultantkę, u nich w systemie był normalnie CP Telecom, po 22 chyba dostałem SMS, że numer przejdzie 29.09, jedyne problemy pozostały z Play, wróciłem po kilku godzinach, złożyłem wniosek, jako dawca Carrefour Mova -> wydruk CP Telecom, jak wróciłem do domu to działał status przeniesienie numery, wyświetlił się błąd, że są dane niezgodne, zadzwoniłem do BO Freem/Carrefour Mova i powiedzieli, że dane są OK, później jeszcze do BO Play i wyszło, że może brakować we wniosku Play mojego drugiego imienia... brak mi już słów, jutro idę do T-Mobile z tym numerem

Don't let the system get you down...

 #585389  autor: politykier
 29 wrz 2012, 00:56
Yoshi, tak jak pisałem w moim przypadku również przez dobę od złożenia wniosku nie był on do sprawdzenia co nie oznaczało że nie był w toku, bo w międzyczasie zanim się zaczął poprawnie wyświetlać została już załatwiona zgoda Freem. Ostatecznie po kolejnej dobie numer działa w Play. Ale z drugiej strony jest ryzyko że może faktycznie gdzieś utknął i wiadomo że jeśli zależy Ci na numerze to się tego boisz.

Zatem podsumowując w moim przypadku 26 września wieczorem złożyłem wniosek, 27 wieczorem status pojawił się na stronie, z wyznaczeniem daty przyjęcia numeru na 28 września, 28 rano numer został wyłączony we Freem, a w nocy 28/29 aktywował się w Play.

 #585401  autor: Taczian
 29 wrz 2012, 09:19
politykier pisze:Zatem podsumowując w moim przypadku 26 września wieczorem złożyłem wniosek, 27 wieczorem status pojawił się na stronie, z wyznaczeniem daty przyjęcia numeru na 28 września, 28 rano numer został wyłączony we Freem, a w nocy 28/29 aktywował się w Play.
U mnie było tak samo, numer udało się przenieść bez problemu (po zaznaczeniu Carrefour Mova. Ciekawe czy w CP Telecom zauważyli wzmożony ruch telefoniczny, głównie do Playa. Troche minut można było nazbierać ;-)

 #585428  autor: kwistas
 29 wrz 2012, 12:40
Podobno ich system od ogłoszenia upadłości jest martwy, więc nie mam pojęcia czy się zorientowali, ja sobie i znajomym z Playa nabilem sporo minut, gdzieś razem to ze 1500 może więcej minut będzie. W sumie nigdy nie doładowalem konta w freeM, nabilem sporo minut do Playa i od Playa za przeniesienie dostałem 63zł, ogólnie jestem na mega dużym plusie już nie wiem gdzie dzwonić :D

 #585439  autor: politykier
 29 wrz 2012, 13:41
kwistas, Taczian, widzę że nie baliście się że Wam za nabijanie minut wyłączą numer, ja ani minuty nie nabiłem bo inni pisali tutaj o przyspieszonej dezaktywacji numeru w związku z nabijaniem ;)

 #585451  autor: Taczian
 29 wrz 2012, 14:43
kwistas, ja również nie doładowałem ani razu karty FreeM. Służyła mi głównie jako awaryjny dostęp do internetu. Udało mi się nabić 10 godzin;-) politykier, bez ryzyka nie ma jazdy;-)

A ktoś odzyskał środki z konta? Ja miałem 0,16 PLN, pomimo iż jestem poznaniakiem to nie kwapiłem się o zwrot;-)

 #585452  autor: potargany
 29 wrz 2012, 14:51
Taczian pisze:kwistas, ja również nie doładowałem ani razu karty FreeM. Służyła mi głównie jako awaryjny dostęp do internetu. Udało mi się nabić 10 godzin;-) politykier, bez ryzyka nie ma jazdy;-)

A ktoś odzyskał środki z konta? Ja miałem 0,16 PLN, pomimo iż jestem poznaniakiem to nie kwapiłem się o zwrot;-)
HeHe

Tez Poznaniak - na koncie 2 zł - dzwonie z niej cały czas ( kasa nie schodzi , za sms nie liczy ) Jak ktoś ma PLAY - mogę wykonać do niego połączenie ( PW )

Pieniądze to nie wszystko ...

 #585459  autor: Yoshi
 29 wrz 2012, 15:31
Nie wiem czy to dobry pomysł z tym nabijaniem minut do Play (Zbieraj minuty). Ja mam 0,95zł na koncie. Trochę dzwoniłem w sprawie tego przeniesienia. Kasa nie zeszła z konta, ale po zalogowaniu się na https://212.3.248.81/PolandSelfCare_MV/ normalnie pokazuje numery i czas połączeń. Ja mam numer zarejestrowany i oby nie kazali zwracać później tej kasy...

Don't let the system get you down...

 #585463  autor: kamil4862
 29 wrz 2012, 15:47
Yoshi pisze:oby nie kazali zwracać później tej kasy...
Ich błąd ich problem. To jest Prepaid, a więc dzwonisz za tyle, za ile masz kasy. Nie masz kasy = nie możesz wykonać połączenia.

Obrazek

 #585467  autor: potargany
 29 wrz 2012, 16:02
Yoshi - a jak ktoś ma niezarejstrowany ? Przez FB mogą dane wyciągnąć ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #585471  autor: Yoshi
 29 wrz 2012, 16:19
potargany pisze:Yoshi - a jak ktoś ma niezarejstrowany ? Przez FB mogą dane wyciągnąć ?
nie jestem specjalistą, jak zamawiało się starter to dane chyba jednak się podawało, karty wysyłali do skrzynek inpostu, a na mojej kopercie jest imię,nazwisko i adres, nie chciałem nikogo straszyć

Don't let the system get you down...

 #585494  autor: TheArt
 29 wrz 2012, 18:59
Teraz to już raczej posprzątane co? Czy da rade jakoś w 1 dzień przenieść, jeśli się da to jutro lecę walczyć, podpowiedzcie gdzie i jak.

 #585496  autor: kwistas
 29 wrz 2012, 19:10
Problemem jest to, że chcesz się przenieść w dzień wolny od pracy, tutaj może być problem z reguły przeniesienia w soboty i niedziele jakoś nie działają.
Możesz spróbować jak zależy ci na numerze, ale cudów się nie spodziewaj.

Wypełnij formularz z linku kilka stron wcześniej, udaj się z rana do salonu i czekaj, może coś się uda zrobić :)

 #585498  autor: TheArt
 29 wrz 2012, 19:15
Wiadomo o której wyłączą numery? Może przynajmniej zdążę doładować Play i włączyć zbieraj minuty? Wie ktoś czy w Erze jak mam zawieszoną usługę bonus to czy jak doładuję ona się od razu odwiesi czy trzeba czekać do następnego miesiąca?

PS. jak ktoś ma zbieraj minuty w Play to niech mi da nr na priv, włącze połączenie na noc a potem Ty mi połowę oddasz dzwoniąc do mnie tymi darmowymi minutami na T-Mobile

[ Dodano: 2012-09-29, 19:30 ]
Witam,

Numery można przenosić do końca października.

Pozdrawiam
Jakub Sosnowski
BOK, FreeM

 #585504  autor: artix
 29 wrz 2012, 19:58
Mnie rozłącza po równej godzinie, więc nie da sie na noc zostawić :)

 #585505  autor: TheArt
 29 wrz 2012, 19:59
Dziwnym trafem Play nie pozwala włączyć Zbieraj Minuty, awaria techniczna.

 #585506  autor: artix
 29 wrz 2012, 20:00
Dzisiaj włączyłem po godz. 12. Nie dostałem żadnego potwierdzenia, ale działa.

 #585507  autor: TheArt
 29 wrz 2012, 20:05
U mnie ciągle "usługa chwilowo niedostępna". Jak włączałeś?

 #585509  autor: artix
 29 wrz 2012, 20:10
*111*219*1#

 #585510  autor: TheArt
 29 wrz 2012, 20:14
I co ci zwrócił za komunikat
  • Strona 26 z 31
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 31
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 31