• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 133 z 182
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 182

 #585042  autor: waeren
 27 wrz 2012, 10:47
Marens pisze:
waeren pisze:Za jaką kwotę można uzyskać 100 min+SD+1GB......interesuje mnie jak najniższy koszt tego pakietu....
Dokonaj migracji przez eShop (All Inclusive MAX Tylko SIM)

150min / 325SMS + 1GB -> 29/mies przy umowie na czas nieokreślony
Dodatkowo otrzymasz pakiet 50 minut do wszystkich sieci co miesiąc przez 6 miesięcy
http://sklep.play.pl/ecommerce/control/ ... stpaidrate
Ale to bez SD, za to jeszcze +10pln po 3 m-cach?

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #585045  autor: pakierhakierxd
 27 wrz 2012, 10:56
Tak

Pozdrawiam :)

 #585059  autor: Pijo
 27 wrz 2012, 12:13
Here`s the deal: mam abo w Play na osobę indywidualną, "kaganiec" się skończył i można ją przedłużyć. Chcę zrobić cesję (przepisanie?) na taryfę firmową. Czy od razu po dokonanej cesji będę mógł przedłużyć umowę ? Jeśli nie to po jakim czasie/ilu opłaconych fakturach?

 #585066  autor: Marens
 27 wrz 2012, 12:45
Pijo pisze:Chcę zrobić cesję (przepisanie?) na taryfę firmową.
Mam ten sam pomysł, tylko wcześniej chce przedłużyć umowę na czas nieokreślony albo poczekać aż numer przejdzie do Fresha.
Pijo pisze: Czy od razu po dokonanej cesji będę mógł przedłużyć umowę ? Jeśli nie to po jakim czasie/ilu opłaconych fakturach?
Ponoć trzeba mieć trzy opłacone faktury.
waeren pisze:Ale to bez SD, za to jeszcze +10pln po 3 m-cach?
Niestety tak, ale lepiej zrobić to przez eShop niż w salonie ponieważ w salonie jest identyczna oferta, tylko że z zobowiązaniem na 12m.

Jest jeszcze ten nieszczęsny wariant 210m/1GB/18m ale umowa jest za długa w porównaniu do tego, że trzeba dopłacać 10zł za SD

 #585124  autor: milusia23
 27 wrz 2012, 17:36
Moich problemów z przedłużeniem umowy w play ciąg dalszy. Poprzez zgłoszenia i rozmowę telefoniczną play zgodził się na taryfę All Inclusive Max 65 z rabatem 20 zł na cały okres trwania umowy po czym dostałam aneks z zupełnie innymi warunkami. Po zgłoszeniu nieprawidłowości po ponad tygodniu czekania dostałam odpowiedz z play że popełnili błąd faktycznie inne warunki proponowali a przysłali aneks z innymi po czym dostałam propozycje
RePlay Partner BackOffice All Inclusive MAX
- opłata abonamentowa 65 zł,

- pakiet Smartfon 1 GB,

- 650 minut do wszystkich sieci krajowych,

- 100 minut do wszystkich sieci krajowych, bezpłatnie przez 6 okresów rozliczeniowych,

- Nieograniczone połączenia w Play,

- Nielimitowane połączenia na numery stacjonarne, bezpłatne przez 3 okresy rozliczeniowe,

- Nielimitowane SMSy do wszystkich sieci krajowych, bezpłatne przez 3 okresy rozliczeniowe.

i w ramach rekompensaty bonus w wysokości 20 zł na 6 miesięcy, no ludzie co to za rekompensata jak to są normalne warunki dla osób przedłużających umowę, mam wrażenie że play jaja sobie ze mnie robi :( może palonylolek coś mógłby mi doradzić bo już sama nie wiem.

Dodatkowo nie wiem jak z tą ceną telefonu niby w odpowiedzi pisze że wszystko jest ok ale dlaczeko w abonamencie AIM65 kosztował bodajże 269 zł a ja za niego zapłaciłam ponad 300

 #585223  autor: ciekawy
 28 wrz 2012, 04:05
PalonyLolek

a salony nie mogą dać upustu 20 zł na cały okres umowy ?, żeby klienci widzieli od razu umowę i nie byli narażeni na być może celowe pomyłki które podnoszą abonament który miał być niższy.

za taką pomyłkę to z mocy prawa powinno być rozwiązanie umowy bez płacenia kary sieci, która popełnia takie pomyłki bo dlaczego klienci mają płacić więcej skoro chcieli płacić mniej.

 #585250  autor: PalonyLolek
 28 wrz 2012, 10:51
ciekawy pisze:a salony nie mogą dać upustu 20 zł na cały okres umowy ?
Pewnie mogą, ale nikomu tam się nie będzie chciało. Do dziś spotkałem się tylko raz z sytuacją, że znajomy przedłużył na zasadach GU w salonie przez kolegę, więc wątpie żeby Tobie się udało.
ciekawy pisze:żeby klienci widzieli od razu umowę i nie byli narażeni na być może celowe pomyłki które podnoszą abonament który miał być niższy.
Ale nikt Cię nie zmusza do wyboru oferty z GU, możesz wziąć normalne przedłużenie i będziesz miał umowę przed sobą.

 #585395  autor: ciekawy
 29 wrz 2012, 07:38
PalonyLolek

tu nie chodzi o moją niechęć do GU bo nie mam niechęci do GU tylko o to, żeby GU nie robiło wałków dlatego, że ktoś woli przedłużyć umowę przez GU, a nie w salonie.

co jest w aneksie na przedłużeniu umowy skoro nie ma tam pola na zniżkę ?
to jak potem w razie problemów (jeśli konsultant źle wprowadzi dane do systemu) domagać się tego co miało być na przedłużeniu umowy ?

mógłby ktoś kto już przedłużył umowę wrzucić skan aneksu który dostał od kuriera z telefonem ? oczywiście bez danych osobowych tylko aneks od GU.

 #585414  autor: rtx
 29 wrz 2012, 11:17
milusia23 pisz zgłoszenie że nie godzisz się na taką rekompensatę, tylko chcesz to o czym była rozmowa przez telefon z konsultantem. Jeżeli nie dadzą ci warunków 65 za 45 na cały okres umowy, to powinnaś mieć możliwość powrotu do poprzedniej taryfy a potem znowu wysłać wypowiedzenie (tylko nie wiem jak to jest przy umowie z telefonem bo w sumie trzeba byłoby go zwrócić), ja miałem takie wyjście po błędzie konsultanta, tylko że u mnie była umowa bez telefonu nsa czas nieokreślony, więc skorzystałem z 6-miesięcznej zniżki.

 #585445  autor: mareksiwek
 29 wrz 2012, 14:04
a ja mam takie pytanko
może mi ktos rozwinac skrót GU

 #585464  autor: KA
 29 wrz 2012, 15:48
GU - Grupa Utrzymaniowa

 #585532  autor: PalonyLolek
 29 wrz 2012, 22:22
mareksiwek pisze:a ja mam takie pytanko
może mi ktos rozwinac skrót GU
Było omawiane w tym temacie wielokrotnie.

ciekawy, jeśli jest tak jak mówisz "wałek" to możesz zażądać odsłuchu rozmowy, którą prowadziłeś, najwyżej nie przyjmiesz warunków, które proponowali.

 #585554  autor: milusia23
 30 wrz 2012, 07:59
Właśnie tak zrobiłam, napisałam zgłoszenie w którym nie zgodziłam się na zaproponowane warunki i zażądałam warunków proponowanych wcześniej, czekam na odpowiedz, jak ją otrzymam to napisze na forum jak rozparzyli moją sprawę.

Swoją drogą bardzo dziwi mnie ta cała sytuacja sądziłam, że po odsłuchaniu rozmowy i przyznaniu się do błędu przez play dostane odrazu te warunki jakie były ustalone wcześniej a tymczasem otrzymałam rekompensatę która wcale nie jest rekompensatą i zupełnie inne warunki umowy, jestem wściekła bo już prawie miesiąc trwa ta cała sytuacja i nie wiem ile potrwa i jak się zakończy, na każdą odpowiedz na moje zgłoszenia czekam tydzień bądź dwa to strasznie długo i lekceważąco dla klienta. Wina jest ewidentnie ze strony play więc nie zrezygnuje z warunków wcześniej mi proponowanych na rzecz dużo gorszych już prędzej zrezygnuje z play no ale co wtedy z telefonem? za niego też zapłaciłam bardzo możliwe że za dużo i już go używam nie zamierzam za niego płacić drugi raz.

 #585564  autor: lokash.j
 30 wrz 2012, 09:05
PalonyLolku,

Głównie do Ciebie kieruje te pytanie, bo jestes tu chyba najbardziej zorientowaną w temacie osobą. Jutro mają do mnie dzwonić z GU, więc chciałbym się do tej rozmowy przygotować i wiedzieć co jest możliwe do osiągnięcia. Do tej pory miałem abo z taryfą One Play 65 w promocji swobodny internet na 36 mies. + do tego dodatkowe pakiety minut i sms co miesięcznie kosztowało mnie ok 110-120 pln. Teraz chciałbym skorzystać z Formuły 4.0 z Iphonem 5 16GB za 399 i abo 179. Czy w tej konfiguracji możliwe jest coś do utargowania? Z góry dzięki za pomoc.

 #585646  autor: rtx
 30 wrz 2012, 15:34
@milusia23 zarejestruj się na forum Play (http://forum.blogplay.pl) i napisz prywatną wiadomość do Play4You z podaniem numeru zgłoszenia i prośbą o interwencję i przyspieszenie sprawy.

 #585667  autor: PalonyLolek
 30 wrz 2012, 19:39
lokash.j, oferty limitowanej na Iphone w tak zwanej Formule 4.0 z Iphonem nie dostaniesz teraz przez centralę na pewno, pierwszeństwo w sprzedawaniu tego mają salony, więc raczej nie zaproponują Ci nawet takiego rozwiązania, ale możesz spróbować.

 #585745  autor: play4you1
 01 paź 2012, 10:38
Czy dostalaś już odpowiedź na zgłoszenie? Wszystko sie wyjasniło?

 #585824  autor: TormenT
 01 paź 2012, 16:35
Mam jeszcze trzy pytania odnośnie już realizacji samego zamówienia.

Czy za telefon płacę przy odbiorze przesyłki od kuriera, czy też jego cena będzie wliczona w pierwszy rachunek?

W mailu potwierdzającym moją rozmowę z GU i przyjęcie wszelkich uzgodnień do realizacji jest wpisany abonament AIMAX65. Rzeczywiście - to wynegocjowałem, lecz w cenie tego niższego, za 45 zł, o czym w mailu się nie wspomina. To standardowa procedura, czy też powinienem zacząć się martwić?

Nowa umową obowiązywać będzie od którego momentu?

 #585854  autor: strud
 01 paź 2012, 19:28
Możesz się niestety martwić..

Miałem identyczną sytuację - telefonicznie uzgodnione AIM65 za 45zł. Aneks przyszedł na replay AIM65 bez żadnej wzmianki o rabacie, pole "wartość zobowiązania" w aneksie było nie wypełnione (szczęściem przed wizytą kuriera przyszedł mailem skan aneksu). Telefonicznie nic nie udało się ustalić, na zgłoszenie przez play24 odpowiedziano mi po 3 dniach, że zniżka nie jest uwzględniona, i jeśli mi na niej zależy, to mam nie odbierać przesyłki i po jej zwrocie wystąpić o nowy aneks.
Tak też zrobiłem, aktualnie czekam na "zaksięgowanie" zwrotu aneksu w systemie.

Tak więc lepiej się dowiedz co rzeczywiście masz na aneksie, zanim go podpiszesz!

 #585859  autor: milusia23
 01 paź 2012, 19:41
Ja też radze dokładnie sprawdzić aneks Ja niestety nie sprawdziłam odrazu bo wydawało mi się że w play pracują kompetentne osoby, zaufałam konsultantowi no i teraz od przeszło dwóch tygodni mam problem . Miałam dostać AIM 65 z rabatem 20 zł na cały okres umowy a dostałam umowę na zupełnie innych warunkach i mimo iż play przyznał się do popełnienia błędu nie dostałam warunków które były ustalana przy przedłużeniu umowy tylko zupełnie inne i w ramach rekompensaty rabat na abonament na pół roku który tak naprawdę rabatem nie jest jest za to serwowany każdemu użytkownikowi przedłużającemu umowę. Napisałam już drugą reklamacje i czekam na odpowiedz już czwarty dzień.

Ludzie co się dzieje w tym play ostatnio na tym forum spotkałam się z co najmniej czterema podobnymi pomyłkami ze strony play.
  • Strona 133 z 182
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 182
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 182