• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #582880  autor: Vieslav
 17 wrz 2012, 14:35
Jakiś czas temu pisałem TUTAJ o tajemniczym pakiecie DATA na moim koncie. W niedziele dzwoniłem do BOK w tej sprawie (zbliżałem się do 200MB, czyli tylu, ile mam w abonamencie). Konsultant nie potrafił powiedzieć skąd ten pakiet się wziął, jednak przyznał, że skoro on jest, to mogę z niego korzystać. Dzisiaj zaglądam na orange online i z przerażeniem widzę stan tego pakietu data na minusie. Załączam screen: LINK. Co oznacza stan pakietu na minusie? Przecież jak mi podliczą te 70-pare MB po stawce 25gr/50kb to pójdę z torbami.

 #582915  autor: bartoszek534
 17 wrz 2012, 16:17
Nic ci nie policza... A jeśli nawet to daj numer konta to cię trochę wspomogę ;)
ale wydaje mi się że to po prostu błąd orange. U nich jest mega zamieszanie. Więc nie masz czym się martwić. Jeśli jednak to daj numer. Nie żartuje. Ps kiedy przyślą ci rachunek?

 #582931  autor: Vieslav
 17 wrz 2012, 17:05
26 kończy mi się okres rozliczeniowy. Także faktura do 28 powinna już być. Nie sądziłem, że sieć komórkowa może człowieka zaprowadzić na skraj nerwicy. Przecież to jakaś paranoja jest. Od kilku miesięcy nie mam pojęcia ile mam internetu do wykorzystania!

 #582955  autor: bartoszek534
 17 wrz 2012, 19:18
Nie martw się. To jest bałagan, nic ci nie wezmą. Dla bezpieczeństwa nie korzystaj z internetu. A tak poza tym to cię wspomogę w razie czego, to nie jest żart. No orange naprawdę potrafi do szału doprowadzić. Poza tym fajna sieć. To tylko ich bałagan, nic więcej.
Koniec stresu ! ;)

 #582962  autor: Orange Ekspert
 17 wrz 2012, 19:36
Viesla, faktycznie mogą występować incydentalne przypadki błędnie wyświetlanych informacji o stanie pakietów internetowych na kontach Orange On-line.
Aby mógł to w pełni to potwierdzić oraz usunąć nieprawidłowości będę potrzebował twoich danych (nr. usługi lub Klienta) w tej sprawie. Prześlij do mnie na PW niezbędne informacje, pomogę to wyjaśnić.

 #583535  autor: arizona88
 20 wrz 2012, 01:15
To i tak nic. Kilkanaście dni temu nagle zrobiło mi się z pakietu 300MB jakieś -1700MB. Ale po moim zgłoszeniu dość szybko to naprawili i w ramach rekompensaty aktywowali mi dodatkowo pakiet 500MB.

 #583553  autor: Vieslav
 20 wrz 2012, 08:33
Niestety u mnie sprawa ani drgnie. Nadal mam ujemny stan pakietu.

 #583640  autor: Orange Ekspert
 20 wrz 2012, 14:59
Vieslav, proszę jeszcze o chwilę cierpliwości w tej sprawie. Zgłosiłem Twój przypadek do działu technicznego celem poprawienia wyświetlania informacji na Orange On-line jak poprzez dostępne kanały SMS.
Jeżeli otrzymam informacje zwrotną w tej sprawie, skontaktuję się z Tobą i przekaże wyjaśnienia.

Pozdrawiam.

 #583962  autor: ahilless
 21 wrz 2012, 22:04
Ja również w zeszłym miesiącu miałem podobny przypadek - ujemną ilość danych w jednym z pakietów internetowych (mam dwa, Pantera za 89,90). Żadne opłaty się nie naliczyły za ujemne MB, jednak włączył się lejek i musiałem go ściągać przez telefoniczne BOK ( w drugim pakiecie wciąż na orange - online było dostępne ponad 500MB).
Niby żadnego problemu nie ma, jednak w tym miesiącu znowu dane są ściągane z obu pakietów... Ciekawe czy znowu będę musiał dzwonić, a połączenia z BOK bezpłatne nie są.

 #583995  autor: Edmund
 22 wrz 2012, 00:15
ahilless, jeżeli masz konto w Orange On-line to możesz złożyć reklamację do BOK właśnie przez tę stronę.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #584033  autor: Orange Ekspert
 22 wrz 2012, 09:45
ahilless, tak jak pisałem wcześniej przypadki z problemami taryfikacji oraz prawidłowości wyświetlania informacji o stanie pakietów internetowych mogą jeszcze występować. Z przekazanych informacji z działu technicznego utrudnienia te mogą potrwać jeszcze do końca miesiąca. Aktualnie trwają prace naprawcze.
Jeżeli jednak zostanie założone ograniczenie prędkości pomimo braku wykorzystania pakietu, to połączenia z BOKiem są zasadne i możesz prosić o zwrot poniesionych kosztów za połączenie. Ewentualnie proszę o kontakt w tej sprawie poprzez PW, również będę mógł pomóc.

 #584091  autor: Vieslav
 22 wrz 2012, 14:18
Już dostałem smsa z informacją o weryfikowaniu problemu. Podejrzewam, że szybciej dostanę fakturę niż dział techniczny poprawi mi wyświetlanie stanu pakietów. Zastanawia mnie tylko, co będzie na moim koncie od nowego okresu rozliczeniowego, teraz już nic nie włączałem, mam nadzieję, że nie pojawi się znowu jakiś tajemniczy pakiet.

 #584092  autor: Orange Ekspert
 22 wrz 2012, 14:36
Vieslav, dodatkowe pakiety nie zostaną Tobie samoistnie aktywowane chyba, że zlecisz ich włączenie indywidualnie.
Na chwilę obecną sprawa wyświetlania informacji w serwisie Orange On-line jest w toku i oczekujemy na potwierdzenie usunięcia usterki.
Jeżeli stwierdzisz nieprawidłowości w działaniu usług w nowym okresie rozliczeniowym proszę o kontakt, pomogę w tej sprawie.

 #584793  autor: Vieslav
 26 wrz 2012, 09:01
Chciałem podziękować użytkownikowi Orange Ekspert za zaangażowanie w sprawę. Niestety jest dokładnie tak, jak podejrzewałem - zanim dział techniczny uwinął się ze zgłoszeniem w "ustawowe" 30 dni mam już nowy okres rozliczeniowy. W tej chwili wszystko jest w porządku. Nie mam jeszcze wystawionej faktury, saldo konta nadal wynosi 0zł, lecz jeśli dostanę jakąkolwiek opłatę za transmisje danych to na pewno tak sprawy nie zostawię.
Orange Ekspert pisze:dodatkowe pakiety nie zostaną Tobie samoistnie aktywowane chyba, że zlecisz ich włączenie indywidualnie
Właśnie cała sprawa rozchodzi się o to, że "Pakiet Data" o wielkości 2GB został mi samoistnie włączony. Niczego takiego nie włączałem a pojawił się na koncie, w dodatku na minusie. Kontaktowałem się w tej sprawie z BOK, nikt nie wiedział skąd on się wziął, nikt nie widział zlecenia jego włączenia (więc nie włączyłem go przypadkiem ani nikt za mnie tego nie zrobił), ale skoro jest to mam korzystać i się cieszyć, że operator pomylił się na moją korzyść. Teraz właśnie widać jak się cieszę :evil: .

 #584919  autor: S108
 26 wrz 2012, 18:52
Witam, mam podobny problem, a właściwie nawet 2, po pierwsze na moim koncie widnieją nigdy nie aktywowane przeze mnie pakiety czyli "Pakiet Data 25.10.2012 (29 dni) 28750,06 MB" oraz "Pakiet sms OF 25.10.2012 (29 dni) 30 SMS" Nie mam pojęcia co te pakiety dają oraz jak je wykorzystać :shock: Po drugie kilka dni temu wyczerpałem swój limit transferu danych, postanowiłem więc dokupić dodatkowe 2GB które również wykorzystałem na dzień przed odnowieniem limitu transferu danych, który wypada na dzisiaj 26.09, z moich wcześniejszych doświadczeń wiem że odnawianie limitów następuje zazwyczaj do godziny po północy w dniu jego odnowienia czyli z nocy z 25 na 26 między 00:00 - 01:00 tak więc dzisiaj w nocy zostawiłem kompa włączonego i poszedłem wziąść przysznic gdy wróciłem tak jak się spodziewałem prędkość mojego internetu wróciła do normy, niestety po około 15 minutach ponownie zmalała do 64kb/s czy ile to jest przy wyczerpanym limicie, jest teraz godzina 19 i zaczynam się niepokoić bo wciąż mam prędkość nie pozwalającą na normalne używanie internetu, wiecie może jak ten problem rozwiązać?

 #585036  autor: Orange Ekspert
 27 wrz 2012, 09:59
S108, chętnie sprawdzę dla Ciebie zaistniałą sytuacje, jednak w tym przypadku będę potrzebował numeru telefonu którego dotyczy opisany problem.
Skorzystaj z PW i prześlij do mnie niezbędne dane. Pomogę w wyjaśnieniu tej sprawy.

 #585043  autor: S108
 27 wrz 2012, 10:51
Orange Ekspert pisze:S108, chętnie sprawdzę dla Ciebie zaistniałą sytuacje, jednak w tym przypadku będę potrzebował numeru telefonu którego dotyczy opisany problem.
Skorzystaj z PW i prześlij do mnie niezbędne dane. Pomogę w wyjaśnieniu tej sprawy.
Dziękuje, ale telefon pod *100 rozwiązał mój problem, konsultantka zleciła zdjęcie ograniczenia prędkości i po kilku minutach wszystko wróciło do normy :)

 #585340  autor: Vieslav
 28 wrz 2012, 18:40
Dostałem odpowiedź na maila wysłanego 29 sierpnia (sic!). Konsultantka odpisała, że tajemniczy pakiet DATA został mi przyznany w wyniku błędu w systemie. Napisała również, że widzi aktywną transmisję danych więc włącza mi pakiet 300MB z lejkiem (niestety po standardowej stawce). Mam nadzieję, że wreszcie mogę normalnie korzystać z internetu w telefonie.
Faktura została wystawiona na prawidłową kwotę, także temat został wyczerpany.

[ Dodano: 2012-09-29, 10:41 ]
Niestety, ale problem nadal nie został rozwiązany. W tym momencie znowu mam na minusie pozycje PAKIET DATA o wielkości -1700MB.

 #585411  autor: Orange Ekspert
 29 wrz 2012, 11:00
Vieslav, będę mógł sprawdzić to dla Ciebie, ale najwcześniej po weekendzie. W poniedziałek przyjże się sprawie i odezwę się, jeżeli uda mi się wszystko ustalić.

 #585413  autor: Vieslav
 29 wrz 2012, 11:16
Dziękuję za zainteresowanie, niestety potrzebuje internetu, więc skontaktowałem się z BOK. Konsultantka nie widziała nic złego, stwierdziła, że pakiet 300MB jest rozliczany w odwrotnej kolejności, tzn nie od 300MB w dół, tylko stan -1700MB oznacza, że pozostało mi jeszcze 300MB :?. Niemniej jednak zrobiła zgłoszenie do działu technicznego, gdyż nie widziała stanu pakietu 2GB, który podobno jest aktywny na moim koncie! Więc podsumowując łopatologicznie, powinienem mieć na koncie:
:arrow: 200MB z abonamentu (pantera pierwsza wersja)
:arrow: 300MB z lejkiem włączone w ramach reklamacji
Niestety widnieje jedynie PAKIET DATA -1756MB oraz aktywny pakiet danych 2GB którego nigdy nie zamawiałem a powinien zostać wyłączony po poprzednim zgłoszeniu.
Gdybyś miał chwilę to zerknij, jak to wygląda.