LOOPO pisze:@Antytandeciarz właśnie zastanawiam się nad napisaniem skargi ale nie wiem w jakiej formie to zrobić. Czy wystarczy zwykły mail/formularz kontaktowy UKE ?
Gdy dzwonię z innego numeru na główny to słyszę: "Wybrany numer nie istnieje. Proszę sprawdzić go i wybrać ponownie." No nie ukrywam, że jestem wnerwiony. Pierwsze komentarze dotyczące przenoszenia numerów na forach były pozytywne a i mój numer "próbny" też przeszedł bez problemu a z głównym takie cyrki.
Zadzwoń do nich jeszcze raz i postaw ultimatum: jeśli numer nie będzie działał w ciągu 1 dnia roboczego, wtedy zgłaszasz sprawę do UKE. Zobaczymy, czy badziewiarzom jeszcze na czymkolwiek zależy. Jak Wejchert zapłaci karę na okrągłą sumkę, to albo się to w cholerę rozwali albo zacznie działać tak jak powinno.
Formularz kontaktowy jak najbardziej wystarczy. Daj znać co z tego wynikło.
