• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 53 z 97
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 97

 #582249  autor: kubik
 14 wrz 2012, 20:21
myslak12 pisze: trzeba czekać cierpliwie na przeniesienie numeru
helou, to nie lata '90 gdzie na podłączenie telefonu były zapisy i kolejki - jest ustawa, jest termin.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #582269  autor: WeBeR
 14 wrz 2012, 21:37
Wczoraj dzwonili do mnie, że w tym samym dniu będzie przeniesiony numer, przed 6 rano wyłączony został numer play, a do tej pory nie uaktywnił VM mojego numeru, po 11 dzwoniłem do Nich i konsultantka dała zgłoszenie do działu technicznego i mam czekać do 24 godzin ;/ Dobrze, że to tylko dodatkowy mój numer, na głównym numerze nie dałbym im na to pozwolić

 #582276  autor: lee
 14 wrz 2012, 22:24
Szybki test

Obrazek

Wave Y jako router wifi + sieciówka pentagrama nlite zasięg macierzysty P4

[ Dodano: 2012-09-14, 22:27 ]
Obrazek

[ Dodano: 2012-09-14, 22:28 ]
Obrazek

 #582292  autor: rafmik
 15 wrz 2012, 00:14
Może się ktoś wypowiedzieć jak teraz wygląda przeniesienie numeru do VM z Sim+?
Bez problemu idzie to w ustawowym, jednodniowym terminie?

 #582307  autor: myslak12
 15 wrz 2012, 08:34
rafmik pisze:Może się ktoś wypowiedzieć jak teraz wygląda przeniesienie numeru do VM z Sim+?
Bez problemu idzie to w ustawowym, jednodniowym terminie?
Na tą chwilę nie wiem zobaczymy.Nie udało się przenieść numeru z freem do vm bo nie mają skonfigurowanego systemu mnp to wczoraj zgłosiłem inny numer z sim+ do przeniesienia do vm.

 #582308  autor: Kryniczanin
 15 wrz 2012, 08:43
Play w Abonamencie tak zachowuje się w sprawie liczenia połączeń do BOK Virgin poza pakietem abonamentu LP.

Zgłoszenie

Szanowni Państwo proszę o szczegółowe wyjaśnienie dlaczego krótkie testowe połączenie trwające około 6 sek do BOA Virgin Mobile nr 799222555 zostało naliczone w kwocie 5 groszy poza abonamentem mimo iż na koncie znajduje się około 40pln

Mój abonament przewiduje minuty do wszystkich operatorów a nie części. Państwa postępowanie jest sprzeczne z cennikiem taryfy Long Play.

Odpowiedź

Szanowny Panie,

W odpowiedzi na zgłoszenie, dotyczące połączeń z infolinią Virgin Mobile, uprzejmie informuje, że opisana sytuacja jest związana z błędem systemowym, dotyczącym tego numeru.

Jesteśmy w trakcie usuwania usterki.

Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty na kolejnej fakturze wystawionej dla numeru zostanie uwzględniony rabat w wysokości 5 złotych.

W przypadku, gdyby koszty naliczone były ponownie podczas kolejnego połączenia, proszę o kontakt z Obsługą Klienta, a środki zostaną zwrócone.

 #582312  autor: LOOPO
 15 wrz 2012, 10:17
Moje przenosiny z Play do Virgin są na takim etapie, że już 4-ty dzień mam nieaktywną kartę Play i nieaktywną kartę Virgin. To mój główny numer. Konsultanci są uprzejmi ale nic z tego nie wynika. Co powinienem zrobić?

 #582318  autor: Antytandeciarz
 15 wrz 2012, 11:25
Jakoś nie chce mnie się wierzyć w to, jakoby wszyscy operatorzy sprzysięgli się przeciwko "biednemu" Vm i nie chcą oddawać numerów.
@LOOPO najlepiej napisz skargę do UKE. Chyba tylko oni mogą coś zrobić z tym nieudolnym towarzystwem. Bo dzwonienie do obsługi klienta nic nie da. To tak jakbyś dzwonił do składu desek. :laughing3:

 #582320  autor: lee
 15 wrz 2012, 11:31
usluga kopia sms na email beta

wyslanie adresu mailowego na 8010 dziala prawidlowo tak jak w play

teraz czekam czy faktycznie bedzie dzialac

czy ktos z was testowal progi blokad premium oraz nlokade z numeru 252 ?

 #582344  autor: LOOPO
 15 wrz 2012, 13:23
@Antytandeciarz właśnie zastanawiam się nad napisaniem skargi ale nie wiem w jakiej formie to zrobić. Czy wystarczy zwykły mail/formularz kontaktowy UKE ?

Gdy dzwonię z innego numeru na główny to słyszę: "Wybrany numer nie istnieje. Proszę sprawdzić go i wybrać ponownie." No nie ukrywam, że jestem wnerwiony. Pierwsze komentarze dotyczące przenoszenia numerów na forach były pozytywne a i mój numer "próbny" też przeszedł bez problemu a z głównym takie cyrki.

 #582353  autor: Antytandeciarz
 15 wrz 2012, 13:54
LOOPO pisze:@Antytandeciarz właśnie zastanawiam się nad napisaniem skargi ale nie wiem w jakiej formie to zrobić. Czy wystarczy zwykły mail/formularz kontaktowy UKE ?

Gdy dzwonię z innego numeru na główny to słyszę: "Wybrany numer nie istnieje. Proszę sprawdzić go i wybrać ponownie." No nie ukrywam, że jestem wnerwiony. Pierwsze komentarze dotyczące przenoszenia numerów na forach były pozytywne a i mój numer "próbny" też przeszedł bez problemu a z głównym takie cyrki.

Zadzwoń do nich jeszcze raz i postaw ultimatum: jeśli numer nie będzie działał w ciągu 1 dnia roboczego, wtedy zgłaszasz sprawę do UKE. Zobaczymy, czy badziewiarzom jeszcze na czymkolwiek zależy. Jak Wejchert zapłaci karę na okrągłą sumkę, to albo się to w cholerę rozwali albo zacznie działać tak jak powinno.
Formularz kontaktowy jak najbardziej wystarczy. Daj znać co z tego wynikło. :smt021

 #582375  autor: mth90
 15 wrz 2012, 15:32
Na Virgin Mobile nie ma reguły. Zamówiony 16.08 starter z puli 8 zł został dostarczony przez DPD bardzo szybko. Przeniesienie numeru z heyah-przechowalni (numer z puli Orange) w 8 dni (od formularza on-line do SMS-a powitalnego), numer niedostępny przez 3 godziny. Jak dotąd nie mam powodów sprawdzać jak działa dziewicze BOK. ;)

 #582388  autor: Antytandeciarz
 15 wrz 2012, 16:37
Widać że chyba jesteś w czepku urodzony. :wav:
:smt041

 #582423  autor: lee
 15 wrz 2012, 18:53
usługa kopia sms na email z sieci PLAY działa :mrgreen: w VM :-D :-D

 #582445  autor: petek
 15 wrz 2012, 20:52
U mnie przy przenoszeniu z Orange upłynęło 7 dni od momentu złożenia dyspozycji na stronie do przełączenia sieci.
Wieczorem działał Orange, rano miałem komunikat karta SIM nieaktywna. Po włożeniu karty VM od razu wszystko działało.

 #582456  autor: lee
 15 wrz 2012, 21:19
Kolejna usługa jaką udało mi się uruchomić to blokada progu kwotowego - aktywna

Teraz czekam na blokadę kwoty oraz blokadę mms i prenumeraty zobaczymy czy uaktywnią :-D :-D

 #582460  autor: KR2615
 15 wrz 2012, 21:24
mth90 pisze:Jak dotąd nie mam powodów sprawdzać jak działa dziewicze BOK. ;)
Korzystałem już dwa razy. Pierwsze dośc typowe zgoszenie - nie mogłem znaleśc konfiguracji MMS. Pani Emilia dostarczyla ją w 29 minut! 5+ i wielkie dzięki ;)

Za drugim razem, po wykorzystani pakietu postanowiłem przenieść kolejny numer. Nioe mogłem wypełnic formularza on-line bo za kazdym razem nie dochodził sms z kodem weryfikacyjnym. Konsultant na infolinii grzecznie pobrał ode mnie wysztskie dane i wypełnił zgłoszenie u siebie w systemie. Czekam za przesyłką.

lee mógłbys podać ten kod? Chodzi mi o SMS na email

 #582473  autor: DanielR
 15 wrz 2012, 21:42
lee pisze:Kolejna usługa jaką udało mi się uruchomić to blokada progu kwotowego - aktywna
Udało Ci się poprzez jakiś krótki kod USSD, czy też może poprzez Klub Virgin?

 #582478  autor: lee
 15 wrz 2012, 21:59
krzys, DanielR, http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... gi-z-play/

smsy na darmowy numer 8001, 8002, 8003 działają otrzymałem prawidłowe potwierdzenia:

blokada progu kwotowego
blokada ceny
blokada mms, blokada prenumeraty (w tym przyszedł sms z numeru 6000 że nie mam aktywnych żadnych prenumerat - odnośnie tego jest tam jest parę innych opcji - patrz regulamin w pdfie)

:-D :-D

 #582482  autor: słoneczny
 15 wrz 2012, 22:14
Ja na szczęście jeszcze nie miałem powodu kontaktować się z BOKiem.
Podoba mi się za to wielka swoboda.
Już nie muszę sprawdzać stanu i ważności pakietów. Uff...
  • Strona 53 z 97
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 97
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 97