osachorzow, ostatnio też miałem problem z przeniesieniem do Play ale trwało to 4dni zamiast 1 i średnio po 2 telefony dziennie do obu operatorów. Play twierdził, że dawca nie chce zwolnic numeru a dawca twierdził, że nie wpłynął do nich żaden wniosek MNP. W końcu numer udało sie przenieść ale czyja była wina nie wiem.
Zostało 2tyg. więc może anuluj przeniesienie w Play i spróbuj do T-Mobile. Odradzam Orange w tej sytuacji ponieważ, jeżeli miałeś u nich jakąś zarejestrowaną usługę, to MNP potrwa też około tygodnia.
Oczywiście pismo do UKE miej przygotowane i jak tylko pojawia sie problemy, to od razu wysyłaj. Rozumiem, że numer jest "ładny" i pewnie szkoda stracić ?
Raczej nic z tego nie będzie bo freem zbiera interes i nie mają skonfigurowanego systemu mnp.
Jeżeli informują na stronie o możliwości przeniesienia, to muszą to udostępniać.