• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 47 z 97
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 97

 #581038  autor: DanielR
 09 wrz 2012, 12:40
Dobra to teraz tak. Kilka osób przeniosło już numer. Więc co mnie interesuje. Czy moglibyście bardziej szczegółowo napisać, co dostajecie w kopercie MNP od Virgin Mobile?

1) Starter (karta SIM)

Dokumenty:
1) Wniosek
2) Oświadczenie
3) Pełnomocnictwo

Znaczek i koperta zwrotna.

I teraz tak. Czy te dokumenty są już przez operatora wypełnione wcześniej podanymi przez Was danymi i należy jedynie umieścić na nich swój podpis wraz z datą i miejscem? Czy też raczej należy je w całości wypełnić samodzielnie?

I co dla mnie ważniejsze. A co z tzw. Kartą Udostępnienia Danych (dawniej Karta Rejestracyjna), niezbędna do rejestracji numeru w systemach operatora? Czy również dostaliście ją listownie wraz z dokumentami do MNP i kartą SIM? Czy też jest ona dostępna w postaci formularza wypełnianego poprzez stronę Virgin Mobile? Czy tylko poprzez ich stronę można takowej rejestracji dokonać?

 #581074  autor: myslak12
 09 wrz 2012, 14:48
DanielR pisze:Dobra to teraz tak. Kilka osób przeniosło już numer. Więc co mnie interesuje. Czy moglibyście bardziej szczegółowo napisać, co dostajecie w kopercie MNP od Virgin Mobile?

1) Starter (karta SIM)

Dokumenty:
1) Wniosek
2) Oświadczenie
3) Pełnomocnictwo

Znaczek i koperta zwrotna.
dokładnie to przysyłają. U mnie nie było koperty zwrotnej bo zapomnieli ją dodać.
DanielR pisze:Czy te dokumenty są już przez operatora wypełnione wcześniej podanymi przez Was danymi i należy jedynie umieścić na nich swój podpis wraz z datą i miejscem? Czy też raczej należy je w całości wypełnić samodzielnie?
są wypełnione trzeba tylko dopisać miejscowość, datę i złożyć czytelny podpis

 #581080  autor: KR2615
 09 wrz 2012, 15:15
No i dodać do koperty ksero dowodu osobistego. Nigdzie o tym nie piszą, ale przez to mój proces przenoszenia numeru wydlużył się do 11 dni. Całe szczęście nie musiałem wysyłac dowodu pocztą, wystarczył skan mailem.

 #581081  autor: DanielR
 09 wrz 2012, 15:17
krzys pisze:No i dodać do koperty ksero dowodu osobistego.
A tak! O najbardziej oczywistej (przynajmniej dla mnie) sprawie zapomniałem wspomnieć. :wink:

 #581087  autor: wasylek
 09 wrz 2012, 16:04
krzys pisze:No i dodać do koperty ksero dowodu osobistego. Nigdzie o tym nie piszą, ale przez to mój proces przenoszenia numeru wydlużył się do 11 dni. Całe szczęście nie musiałem wysyłac dowodu pocztą, wystarczył skan mailem.
Jak nie pisze? Ja otrzymałem kopertę, 3 dokumenty, list z informacją i w tym liście jest informacja aby dołączyć skan dowodu.

 #581092  autor: WeBeR
 09 wrz 2012, 16:24
Powiedzcie mi czy Virgin Mobile by zaakceptował wysłanie wniosku zeskanowany z podpisem e-mailem ?? Czy ktoś już próbował zamiast pocztą, e-mailem odesłać??

Oczywiście chodzi o przenoszenie numeru (skan 3 wypełnionych dokumentów + dowodu osobistego)


Odpowiedź już znam, jednak nie można e-mailem wysłać dokumentów ;/
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2012, 17:07 przez WeBeR, łącznie zmieniany 1 raz.

 #581099  autor: Antytandeciarz
 09 wrz 2012, 16:51
A ja mam pytanie do tych, u których działa usługa >informacja o próbie połączenia<. Jaki numer znajduje się u Was w przekierowaniach połączeń głosowych - kiedy zajęty i nieosiągalny? Bez aktywowanej poczty oczywiście :(
U mnie w dalszym ciągu nie ma tej usługi, a geniusze z działu technicznego chyba dalej nie mają zielonego pojęcia jak zabrać się za rozwiązanie tego problemu. :?:

 #581158  autor: kaspeed
 09 wrz 2012, 22:00
problem dotyczy niektórych sim i np u mnie na jednym sim działało...Na drugim nie po zgloszeniu na obu nielata:))

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #581179  autor: myslak12
 10 wrz 2012, 00:02
u mnie nie działa ta funkcja.

 #581194  autor: Antytandeciarz
 10 wrz 2012, 06:30
kaspeed pisze:problem dotyczy niektórych sim i np u mnie na jednym sim działało...Na drugim nie po zgloszeniu na obu nielata:))
A czy w zgłoszeniu dawałeś im za przykład ten dobrze działający numer? Czy może w taki oto sposób schrzanili wszystko globalnie?
A tak w ogóle - to są tacy u których informacja o próbie połączenia działa?

 #581215  autor: kamail86
 10 wrz 2012, 11:13
DanielR, oprócz podpisów, we wniosku o przeniesienie numeru jest jeszcze takie coś: "...przysługuje mi prawo / zostałem upoważniony przez osobę uprawnioną*..." i na dole strony informacja by niepotrzebne skreślić. Dodatkowo na tej samej kartce z wnioskiem, nieco niżej jest wybór formy kontaktu (SMS/tel/email), który (przynajmniej u mnie) był niewypełniony, więc zaznaczyłem odpowiednią kratkę i wpisałem numer na który ma przyjść SMS.

Ale ogólnie to jak dla mnie dokumenty, które otrzymałem oraz informacje w nich zawarte wydają się jakby trochę niekompletne (choć otrzymałem wszystko to co zostało już wcześniej wymienione). Przede wszystkim brakowało mi drugiej kopii dokumentów dla mnie (musiałem sobie zrobić skany odsyłanych dokumentów) oraz w samych dokumentach zabrakło moim zdaniem informacji na temat zgód (przesyłanie informacji handlowych itp.) które zaznaczyłem lub których nie zaznaczyłem, w formularzu online. We wnioskach nie było również żadnej informacji o numerze który wybrałem jako nr kontaktowy w formularzu online. A wydaje mi się że ta informacja powinna być wpisana w pola o wyborze formy kontaktu o których wspominałem wyżej, a które musiałem wypełnić ręcznie bo były puste. Do tego jeszcze brak jakiejkolwiek formy powiadamiania klienta o statusie przenoszenia numeru. Ogólnie to VM już po samym ich podejściu do przenoszenia numeru, zrobił na mnie wrażenie bardzo nieprofesjonalnej sieci.

 #581217  autor: kaspeed
 10 wrz 2012, 11:26
Poziom 4 to pierwszy 1gb pakietu danych ;) no sory ale na chwile obecną nie wykupuje;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #581220  autor: DanielR
 10 wrz 2012, 11:48
kamail86 pisze:oraz w samych dokumentach zabrakło moim zdaniem informacji na temat zgód (przesyłanie informacji handlowych itp.) które zaznaczyłem lub których nie zaznaczyłem, w formularzu online. We wnioskach nie było również żadnej informacji o numerze który wybrałem jako nr kontaktowy w formularzu online. A wydaje mi się że ta informacja powinna być wpisana w pola o wyborze formy kontaktu o których wspominałem wyżej, a które musiałem wypełnić ręcznie bo były puste
Przeglądałem ostatnio Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Virgin Mobile Polska Sp. z o. o. , bo też zauważyłem, że w przesyłanych listownie dokumentach MNP czegoś mi brakuje. To o czym wspominasz powinno znaleźć się właśnie na tzw. Karcie Udostępnienia Danych (lub inaczej Kracie Rejestracyjnej). Najwidoczniej, w wypadku Virgin Mobile, tę funkcję spełnia formularz znajdujący się na ich stronie. Najprawdopodobniej podczas jego wypełniana od razu rejestrujesz u nich numer i nie ma możliwości zrobienia tego na odrębnym [papierowym] formularzu, tak jak to ma miejsce w wypadku innych sieci, np. Play. Oto cytaty z regulaminu
Karta Udostępnienia Danych – formularz dostępny na stronie WWW Operatora, za pomocą którego Abonent może dokonać udostępnienia na rzecz Operatora swoich danych w celu otrzymywania informacji i zawiadomień, w przypadkach określonych w Prawie telekomunikacyjnym.
[§2.Definicje, 7.]
Udostępnienie danych – czynność Abonenta polegająca na przekazaniu Virgin Mobile pocztowo lub w inny dopuszczony przez Virgin Mobile sposób prawidłowo wypełnionej Karty Udostępnienia Danych w celach określonym w niniejszym Regulaminie.
[§2.Definicje, 23.]


A tak swoją drogą, to i tak wysłałem zapytanie m.in. i w tej sprawie do ich OK. :wink:

 #581281  autor: słoneczny
 10 wrz 2012, 17:28
knopers pisze:Ja dzisiaj dostałem smsa, że pierwszy etap w Virgin Lounge przeszedłem i mam zobaczyć co na drugim etapie. 2 etap to 10-ciominutowe połączenie ;) albo połączenia łącznie na minimum 10 minut, nie wiem. Ale ja wykonałem już połączenie trwające dłużej niż 10 minut i czekam na reakcję Dziewicy ;)
No u mnie to dopiero zaskoczyło dzisiaj, czyli po dwóch tygodniach od kupna numeru.
Nie dostałem żadnego sms, tylko od razu przekierowało mnie na level3.
Coś sporo opóźnienie ma ta zabawa, bo wygadałem ponad 20 minut już kilka dni temu. Doładowanie było na początku września. A dziś dopiero VL zaskoczył. :D
No ale dobre i to.

[ Dodano: 2012-09-10, 17:31 ]
kaspeed pisze:Poziom 4 to pierwszy 1gb pakietu danych ;) no sory ale na chwile obecną nie wykupuje;)
Ta zabawa zaczyna się robić droga. :D
Tez chyba przystopuje. Jak ktoś przejdzie, niech da znać.

 #581303  autor: myslak12
 10 wrz 2012, 18:28
Antytandeciarz pisze:A ja mam pytanie do tych, u których działa usługa >informacja o próbie połączenia<. Jaki numer znajduje się u Was w przekierowaniach połączeń głosowych - kiedy zajęty i nieosiągalny? Bez aktywowanej poczty oczywiście :(
U mnie w dalszym ciągu nie ma tej usługi, a geniusze z działu technicznego chyba dalej nie mają zielonego pojęcia jak zabrać się za rozwiązanie tego problemu. :?:
Usługi dodatkowe:

dane usuniete
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2012, 21:49 przez myslak12, łącznie zmieniany 1 raz.

 #581344  autor: Edmund
 10 wrz 2012, 21:02
myslak12, tam są błędy - np. w Orange jest od dawien dawna dostęp do billingu online. W ofertach Orange są pakiety netowe, poza Orange Free na kartę (ale tam jest bonus do doładowania). Również Heyah ma fajne pakiety netowe.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #581377  autor: kaspeed
 10 wrz 2012, 23:39
jak narazie vm działa doskonale;) a na sim micro dalej czekam nie wiem co zawiniło...22sierpnia i nadal nic:)) oj bede doil rekompensate//


Edit: dziś po 22dniach dotarło:) 2w1 ale: problem bo nie przypisane do numerów w sytemie.Nie można aktywować. Prośba o rekompensatę?? 250mb na 30dni..Dobra myśe sobie jak w noki 3310 wykorzystam...No to pytanie czego oczekuję mowię po 30zł na każdy z nr. Dobra koleś że 10zł na każdy mówię ok 10 to za mało jak na takie straty( jedna sim zgubiła mi sie więc byłem off) na to ja że po 15zl i styka a on że da znac...

 #581427  autor: jakowit
 11 wrz 2012, 13:19
Opłacona koperta która jest z dokumentami do MNP jest opłacona jako list zwykły czy polecony?

 #581512  autor: wasylek
 11 wrz 2012, 20:39
jakowit pisze:Opłacona koperta która jest z dokumentami do MNP jest opłacona jako list zwykły czy polecony?
pewnie tylko na list zwykły, ponieważ aby wysłać list polecony trzeba zapłacić w okienku od razu za znaczki.

 #581515  autor: Hohopitan_1980
 11 wrz 2012, 20:49
U mnie cała procedura przeniesienia numeru trwała 12 dni od momentu zgłoszenia. W sumie po dwunastu godzinach zabawy z dziewicą :P jestem zadowolony.
  • Strona 47 z 97
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 97
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 97