Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
2682
Rejestracja
02 sie 2009, 22:44
Lokalizacja
Pomorze Zachodnie
dokładnie to przysyłają. U mnie nie było koperty zwrotnej bo zapomnieli ją dodać.DanielR pisze:Dobra to teraz tak. Kilka osób przeniosło już numer. Więc co mnie interesuje. Czy moglibyście bardziej szczegółowo napisać, co dostajecie w kopercie MNP od Virgin Mobile?
1) Starter (karta SIM)
Dokumenty:
1) Wniosek
2) Oświadczenie
3) Pełnomocnictwo
Znaczek i koperta zwrotna.
są wypełnione trzeba tylko dopisać miejscowość, datę i złożyć czytelny podpisDanielR pisze:Czy te dokumenty są już przez operatora wypełnione wcześniej podanymi przez Was danymi i należy jedynie umieścić na nich swój podpis wraz z datą i miejscem? Czy też raczej należy je w całości wypełnić samodzielnie?
Jak nie pisze? Ja otrzymałem kopertę, 3 dokumenty, list z informacją i w tym liście jest informacja aby dołączyć skan dowodu.krzys pisze:No i dodać do koperty ksero dowodu osobistego. Nigdzie o tym nie piszą, ale przez to mój proces przenoszenia numeru wydlużył się do 11 dni. Całe szczęście nie musiałem wysyłac dowodu pocztą, wystarczył skan mailem.
A czy w zgłoszeniu dawałeś im za przykład ten dobrze działający numer? Czy może w taki oto sposób schrzanili wszystko globalnie?kaspeed pisze:problem dotyczy niektórych sim i np u mnie na jednym sim działało...Na drugim nie po zgloszeniu na obu nielata:))
Przeglądałem ostatnio Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Virgin Mobile Polska Sp. z o. o. , bo też zauważyłem, że w przesyłanych listownie dokumentach MNP czegoś mi brakuje. To o czym wspominasz powinno znaleźć się właśnie na tzw. Karcie Udostępnienia Danych (lub inaczej Kracie Rejestracyjnej). Najwidoczniej, w wypadku Virgin Mobile, tę funkcję spełnia formularz znajdujący się na ich stronie. Najprawdopodobniej podczas jego wypełniana od razu rejestrujesz u nich numer i nie ma możliwości zrobienia tego na odrębnym [papierowym] formularzu, tak jak to ma miejsce w wypadku innych sieci, np. Play. Oto cytaty z regulaminukamail86 pisze:oraz w samych dokumentach zabrakło moim zdaniem informacji na temat zgód (przesyłanie informacji handlowych itp.) które zaznaczyłem lub których nie zaznaczyłem, w formularzu online. We wnioskach nie było również żadnej informacji o numerze który wybrałem jako nr kontaktowy w formularzu online. A wydaje mi się że ta informacja powinna być wpisana w pola o wyborze formy kontaktu o których wspominałem wyżej, a które musiałem wypełnić ręcznie bo były puste
[§2.Definicje, 7.]Karta Udostępnienia Danych – formularz dostępny na stronie WWW Operatora, za pomocą którego Abonent może dokonać udostępnienia na rzecz Operatora swoich danych w celu otrzymywania informacji i zawiadomień, w przypadkach określonych w Prawie telekomunikacyjnym.
[§2.Definicje, 23.]Udostępnienie danych – czynność Abonenta polegająca na przekazaniu Virgin Mobile pocztowo lub w inny dopuszczony przez Virgin Mobile sposób prawidłowo wypełnionej Karty Udostępnienia Danych w celach określonym w niniejszym Regulaminie.
No u mnie to dopiero zaskoczyło dzisiaj, czyli po dwóch tygodniach od kupna numeru.knopers pisze:Ja dzisiaj dostałem smsa, że pierwszy etap w Virgin Lounge przeszedłem i mam zobaczyć co na drugim etapie. 2 etap to 10-ciominutowe połączeniealbo połączenia łącznie na minimum 10 minut, nie wiem. Ale ja wykonałem już połączenie trwające dłużej niż 10 minut i czekam na reakcję Dziewicy
Ta zabawa zaczyna się robić droga.kaspeed pisze:Poziom 4 to pierwszy 1gb pakietu danychno sory ale na chwile obecną nie wykupuje;)
Usługi dodatkowe:Antytandeciarz pisze:A ja mam pytanie do tych, u których działa usługa >informacja o próbie połączenia<. Jaki numer znajduje się u Was w przekierowaniach połączeń głosowych - kiedy zajęty i nieosiągalny? Bez aktywowanej poczty oczywiście![]()
U mnie w dalszym ciągu nie ma tej usługi, a geniusze z działu technicznego chyba dalej nie mają zielonego pojęcia jak zabrać się za rozwiązanie tego problemu.