Mam SIM od Virgin, jest 19 gr do każdej sieci, do PLAY też, obsługa klienta przez tel w porządku, strona netowa i logowanie też jest ok, choć da się zauważyć, że mało rozbudowane te opcje są, poczta głosowa od początku jest nieaktywna, to się liczy na + tej sieci bo po co poczta głosowa skoro jak ktoś dzwoni chce rozmawiać z żywym człowiekiem. Doładowanie tylko przez stronę netową Virgin, wpisuje się numer telefonu dwa razy, raz i drugi raz dla potwierdzenia, adres mailowy na który przychodzi potwierdzenie doładowania, są kwoty do wyboru, nie ma dowolności w doładowaniach chociaż kwoty 5, 10 zł można potraktować jak kwoty uzupełniające gdyby ktoś chciał doładować ponad jakąś tam kwotę, jest jeszcze 50% dodatkowo od wartości doładowania czyli za doładowanie 50 zł dodatkowo sieć doda do konta promocyjnego 25 zł, czyli będzie 75 zł do wykorzystania przez rok bo każde doładowanie jest ważne rok i kasa z dodatkowego doładowania promocyjnego też jest ważna rok.
Co do rozprowadzania starterów to moim zdaniem strona netowa jako reklama wystarczy + jeszcze jakieś reklamy na stronach netowych, telewizja czy radio czy ulotki to moim zdaniem nie są potrzebne do reklamowania tej sieci bo net wystarczy, jak dla mnie w tej sieci ważne są dwie rzeczy - roczna ważność konta i 19 gr za minutę do każdej sieci i dodatkowo 50% doładowania od kwoty doładowania, jesli to sieć utrzyma i nie będzie dodawać dodatkowych opłat jak T 4 gr za sprawdzenie stanu konta czy jeśli nie będzie zabierać korzystnych warunków to klientów będzie przybywać.
Zasięg PLAY jest dobry, czasem przeskakuje na zasięg Orange i tu trzeba rozrównić dwie opcje, jak jest nowy telefon dostosowany do np. U2100 to zasięg PLAY trzyma stabilniej, jak jest starszy telefon do zasięgu 900 i 1800 to może momentami gubić zasieg PLAY, ale ogólnie jest dobrze, jakość połączeń normalna, nie gorsza od jakości połączeń Orange na 2G bo w końcu na tym zasięgu działa na 2G bo kiedy jest 3G to jest zasięg PLAY.