Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1478
Rejestracja
13 lis 2009, 16:07
Model telefonu
offline
Kody są dostępne w systemie dla konsultantów, mogą się zdarzyć przypadki że nie ma, wtedy jest wysyłana prośba o o kod dalej, ale to już było na forum i wystarczy poszukać.* Sprzedawca po sprawdzeniu dokumentów wysyła do Play informację o chęci zdjęcia przez klienta blokady.
* Do salonu przychodzi kod wraz z instrukcją jak zdjąć blokadę.
Informujemy, że poruszana w zgłoszeniu sprawa została wyjaśniona w trakcie kontaktu telefonicznego w dniu 30 sierpnia 2012 roku.
Podczas rozmowy został Pan poinformowany o tym, że zostały wprowadzone zmiany mające na celu wyeliminowania nieprawidłowości. W ramach rekompensaty został przyznany bonus w wysokości 20,00 zł na okres 30 dni.
Dzwonisz do play-a a ja non stop do virgin mobile.Dzisiaj też w ramach rekompensaty otrzymałem 250Mb internetu.muchakk pisze:Zrobiłem w Play zgłoszenie dotyczące błędnego naliczania opłat za połączenie z numerem BOK Virgin. Dzisiaj dostałem odpowiedź:
Informujemy, że poruszana w zgłoszeniu sprawa została wyjaśniona w trakcie kontaktu telefonicznego w dniu 30 sierpnia 2012 roku.
Podczas rozmowy został Pan poinformowany o tym, że zostały wprowadzone zmiany mające na celu wyeliminowania nieprawidłowości. W ramach rekompensaty został przyznany bonus w wysokości 20,00 zł na okres 30 dni.
Ode mnie mają tyle zgłoszeń, że juz wiedzą, że jak coś zgłaszam to mam rację
Dzisiaj podczas rozmowy z BOK powołałem się na cennik, w którym jest info odnośnie usług "już w zasięgu" i "kto dzwonił" i otrzymałem informację, że owszem maja takie usługi, tylko nie na każdym numerze działają tzn. jest problem techniczny, który zgłosili do partneraDanielR pisze:może raz jeszcze wyślij maila/zadzwoń do BOK, tym razem powołując się na zapisy z cennika. Też mnie to ciekawi.