• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 97
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 97

 #578629  autor: lee
 30 sie 2012, 00:29
aha

Ja tam tez zglaszam swoje uwagi i zastrzezenia czy tez definitywne bledy ale jak na razie cicho sza ech...

dzisiaj wiekszy test netu po edge bo 3g w tym miejscu roznie chodzi i czasem poradzi plywac w tym miejscu gdzie teraz jestem

 #578630  autor: myslak12
 30 sie 2012, 00:30
Oj Edmund zdziwiłbyś się ile jeszcze jest telefonów w Polsce z założonym simlockiem

 #578631  autor: Edmund
 30 sie 2012, 00:36
Ale z tego co wiem to SIM locki Play można ściągać za darmo (i to nawet te z począku działania sieci).

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #578648  autor: myslak12
 30 sie 2012, 06:55
Tak tak ściagają z darmo simlocka

* W przypadku klienta pre-paid potrzebna jest karta gwarancyjna i dowód zakupu.
* Klient abonamentowy natomiast potrzebuje umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i karty gwarancyjnej, lub raportów z napraw potwierdzających zgodność numeru IMEI jeśeli był zmieniany w wyniku składanych reklamacji.
* Sprzedawca po sprawdzeniu dokumentów wysyła do Play informację o chęci zdjęcia przez klienta blokady.
* Do salonu przychodzi kod wraz z instrukcją jak zdjąć blokadę.
* Simlock zostaje zdjęty, a do karty gwarancyjnej wpisywana jest informacja Zdjęcie SIM Lock przez operatora.

 #578727  autor: DanielR
 30 sie 2012, 13:08
Na oficjalnej stronie Virgin pojawiła się wreszcie flaga Polski... i Kolumbii. Zniknął natomiast Katar. :wink:

 #578763  autor: bledos
 30 sie 2012, 15:44
* Sprzedawca po sprawdzeniu dokumentów wysyła do Play informację o chęci zdjęcia przez klienta blokady.
* Do salonu przychodzi kod wraz z instrukcją jak zdjąć blokadę.
Kody są dostępne w systemie dla konsultantów, mogą się zdarzyć przypadki że nie ma, wtedy jest wysyłana prośba o o kod dalej, ale to już było na forum i wystarczy poszukać.

Gdyby ktoś jeszcze nie widział: obsługa klienta VM.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #578778  autor: lee
 30 sie 2012, 16:25
bledos, o ile dla danego telefonu jest możliwość zdjęcia simlocka w ten sposób bo czasami nie da się niestety :D :D

 #578784  autor: muchakk
 30 sie 2012, 16:28
Zrobiłem w Play zgłoszenie dotyczące błędnego naliczania opłat za połączenie z numerem BOK Virgin. Dzisiaj dostałem odpowiedź:
Informujemy, że poruszana w zgłoszeniu sprawa została wyjaśniona w trakcie kontaktu telefonicznego w dniu 30 sierpnia 2012 roku.
Podczas rozmowy został Pan poinformowany o tym, że zostały wprowadzone zmiany mające na celu wyeliminowania nieprawidłowości. W ramach rekompensaty został przyznany bonus w wysokości 20,00 zł na okres 30 dni.

Ode mnie mają tyle zgłoszeń, że juz wiedzą, że jak coś zgłaszam to mam rację :D

 #578786  autor: myslak12
 30 sie 2012, 16:32
muchakk pisze:Zrobiłem w Play zgłoszenie dotyczące błędnego naliczania opłat za połączenie z numerem BOK Virgin. Dzisiaj dostałem odpowiedź:
Informujemy, że poruszana w zgłoszeniu sprawa została wyjaśniona w trakcie kontaktu telefonicznego w dniu 30 sierpnia 2012 roku.
Podczas rozmowy został Pan poinformowany o tym, że zostały wprowadzone zmiany mające na celu wyeliminowania nieprawidłowości. W ramach rekompensaty został przyznany bonus w wysokości 20,00 zł na okres 30 dni.

Ode mnie mają tyle zgłoszeń, że juz wiedzą, że jak coś zgłaszam to mam rację :D
Dzwonisz do play-a a ja non stop do virgin mobile.Dzisiaj też w ramach rekompensaty otrzymałem 250Mb internetu.

 #578788  autor: kaspeed
 30 sie 2012, 16:33
no u mnie tak w vm mają;p a już szykuję kolejne zgłoszenie. Tym razem że kurier nie dotarł w 8dni z micro sim;(/// Edit: jako by mi nie zarzucono że spamuję/nabijam posty edytuję post:P

Dzwoniłem do VM z tym problemem okazało się że mieli błąd techniczny i nie przypisali kart do numerów...Sim micro nie wysłano. obiecano wysłac dzisiaj dodatkowo dostałem kolejną rekompensatę;) po 20zł na kazdy z nr;)
Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 17:02 przez kaspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

 #578799  autor: lee
 30 sie 2012, 16:42
muchakk, mnie na jednym mumerze dali 10 PLN ale w wiadomości info błędne... zostawiłem to teraz czekam co napiszą w drugim numerze z którego dzwoniłem do VM :-D :-D

 #578810  autor: kubik
 30 sie 2012, 17:06
no proszę, proszę, jak złożyłem reklamację za złe rozliczenie połączenia z BOK VM to dostałem 5PLN na abonamencie :(

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #578825  autor: kaspeed
 30 sie 2012, 18:05
no bo to trza hurtowo błędy/ uwagi pisac:P znaczy najlepszy kontakt mam z VM telefonicznie.Co rozmowa to praktycznie jakis bonusik;) faktycznie jak ktoś pisał ja czuję osobiscie się królikiem doświadczalnym ale będe szczery, lubię to mam czas to mogę testowac wszelkie usterki;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #578826  autor: Ruben
 30 sie 2012, 18:05
DanielR pisze:może raz jeszcze wyślij maila/zadzwoń do BOK, tym razem powołując się na zapisy z cennika. Też mnie to ciekawi.
Dzisiaj podczas rozmowy z BOK powołałem się na cennik, w którym jest info odnośnie usług "już w zasięgu" i "kto dzwonił" i otrzymałem informację, że owszem maja takie usługi, tylko nie na każdym numerze działają tzn. jest problem techniczny, który zgłosili do partnera :) Mam czekać na informację kiedy na moim numerze zostanie problem usunięty.
Tak poza tematem. Zwróciliście może uwagę na jakość połączenia z BOK? Jak dzwoniłem po sieci Play 2G to tak niski poziom głosu był, że nie mogłem zrozumieć konsultanta a później specjalnie zadzwoniłem po Orange 2G i poziom głośności już właściwy tzn. wysoki. To takie moje spostrzeżenia ;)

 #578827  autor: kaspeed
 30 sie 2012, 18:07
no co do jakości głosu u mnie te problemy wystepują nawet na sim play..Dlatego jadę na roamingu krajowym;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #578828  autor: myslak12
 30 sie 2012, 18:12
Jak dzwoniłem dzisiaj po sieci Play 2G to poziom głosu jak zwykle podczas rozmowy z konsultantem.


Przerywa mi rozmowę jak dzwonię do kogoś na jakieś 2-3 sekundy ,ale nie występuje to zawsze?


PROBLEM ROZWIĄZANY PRZEZ BOK!
Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, 15:21 przez myslak12, łącznie zmieniany 1 raz.

 #578830  autor: kaspeed
 30 sie 2012, 18:15
te same objawy na nadajnikach play u mnie w miescie;) virgin mobile na 2nr 2 telefony oba zalogowane do macierzystej sieci... Przy roamingu problem nie występuje.Problemy zglaszane zarówno do p4 jak i do vm (vm proponuije zmianę na roaiming orange)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #578831  autor: myslak12
 30 sie 2012, 18:19
Dzisiaj to zgłosiłem i każą przyglądać się temu problemowi kiedy i jak to występuje.Mówil mi Paweł o przełączeniu się na orange.Trochę to pomogło, ale też się zdarza przerywanie.


Po telefonie poprawili działanie strony internetowej.Teraz jest :occasion5: Zobaczymy jak długo...

PROBLEM ROZWIĄZANY PRZEZ BOK!
Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, 15:24 przez myslak12, łącznie zmieniany 1 raz.

 #579024  autor: bake83
 31 sie 2012, 14:59
Czy komuś udało się już przenieść numer? Ja odesłałem podpisane dokumenty tydzień temu.
Dziś Play wyłączył mój numer (przy próbie połączenia jest komunikat, że podany numer nie istnieje).

 #579025  autor: bledos
 31 sie 2012, 15:00
A próbowałeś włożyć kartę otrzymaną z dokumentami do telefonu?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9
  • Strona 37 z 97
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 97
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 97