Witam.
Jakiś czas temu kupiłem na allegro używany telefon Alcatel OT 908 na gwarancji. Otrzymałem wraz z nim fakturę wystawioną przez Polską Telefonię Cyfrową S.A. Z faktury również można wywnioskować, iż telefon został kupiony w sieci Heyah, gdyż jest ona wystawiona na produkt: ,,Alcatel OT-908 HEYAH”. Problem polega na tym, że ów telefon się zepsuł. Wysłałem go do autoryzowanego serwisu – Cyfrowe centrum serwisowe w Piasecznie. Telefon wrócił do mnie nadal uszkodzony z ekspertyzą w której w polu uwagi jest napisane, cytuję: ,,PODCZAS POBYTU URZĄDZENIA W SERWISIE STWIERDZONO WADĘ FIZYCZNĄ TKWIĄCĄ W RZECZY. USTERKA NIE POWSTAŁA Z WINY KLIENTA. NIE DOKONANO NAPRAWY Z POWODU BRAKU CZĘŚCI.” Natomiast w polu opis naprawy jest napisane, cytuję: ,,Z PONIŻSZĄ EKSPERTYZĄ PROSZĘ UDAĆ SIĘ DO SPRZEDAWCY W CELU WYMIANY URZĄDZENIA NA NOWE”. Tutaj pojawia się moje pytanie: dokąd mam się udać, aby otrzymać nowy telefon?
Pozdrawiam