• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #575217  autor: raphal
 15 sie 2012, 22:36
witam.działa Wam ww kod?jak srawdzic ilość transferu bez logowania i halo na *500?pzdr
Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 10:45 przez raphal, łącznie zmieniany 1 raz.

Aequam memento rebus in arduis servare mentem non secus in bonis

 #575254  autor: NokiaUser
 16 sie 2012, 06:58
Nie wiem jak było wczoraj, ale dzisiaj sprawdziłem i działa.

 #575256  autor: raphal
 16 sie 2012, 08:14
otrzymuje komunikat "wprowadzony nr jest niepoprawny,sprobuj ponownie" przed chwila sprawdzalem na 2 kartach i 2 roznych tel.

Aequam memento rebus in arduis servare mentem non secus in bonis

 #575257  autor: KA
 16 sie 2012, 08:21
Kilka dni temu miałem ten problem z tym samym komunikatem, po kilku próbach czasem załapywało. Kolejna zagadka od Orange!

 #575259  autor: NokiaUser
 16 sie 2012, 09:07
Jeśli nie działa ci kod *100*1*2#, to spróbuj kodu *100*#, zakładka "1. Moje konto" i "2. Środki na połączenia z Internetem".

 #575335  autor: ukefake
 16 sie 2012, 16:34
heh, mi też nie działa i sam się zastanawiałem, czy orange tylko mi zafundowało tą atrakcję. ale widzę, że to sprawa losowo-systemowa ;)

 #575426  autor: raphal
 16 sie 2012, 21:02
dzieki nokiauser za podpowiedz,dziala az milo.mozna sie zatem obejsc bez kodu *100*1*2#,ktory nadal nie dziala,przynajmniej na moich kartach/tel.pozdrawiam

Aequam memento rebus in arduis servare mentem non secus in bonis

 #575431  autor: kaspeed
 16 sie 2012, 21:27
u mnie na karcie co mam 77gb też nie trybi:( WYWALA ŻE NR ZA KRÓTKI:( coś jednak w systemie jest nie tak;(

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576172  autor: Orange Ekspert
 20 sie 2012, 10:44
kaspeed pisze:u mnie na karcie co mam 77gb też nie trybi:( WYWALA ŻE NR ZA KRÓTKI:( coś jednak w systemie jest nie tak;(
Stan konta z pakietu internetowego sprawdzisz wybierając kod *100*# w menu należy wybrać cyfrę 1 a następnie 2. Odpowiedź o stanie konta z pakietu internetowego otrzymasz SMS-em. Bezpośredni kod to *100*1*2#.

Czy obecnie kod działa u Ciebie? Z jakiego telefonu korzystasz?

 #576176  autor: raphal
 20 sie 2012, 11:07
kod bezposredni nie dziala.tel to n73 i huawei 8230u.

Aequam memento rebus in arduis servare mentem non secus in bonis

 #576178  autor: Orange Ekspert
 20 sie 2012, 11:19
A kod z wykorzystaniem menu *100*# i wybierając 1 a następnie 2 działa prawidłowo? Otrzymujesz informację o stanie pakietu internetowego? Jaki komunikat pojawia się po wpisaniu kodu *100*1*2# ?

 #576186  autor: raphal
 20 sie 2012, 11:57
tak ten wchodzi,a komunikat"wprowadzony numer jest niepoprawny,prosze sprobowac ponownie"

Aequam memento rebus in arduis servare mentem non secus in bonis

 #576191  autor: Orange Ekspert
 20 sie 2012, 12:11
Zgłaszałeś ten fakt do Biura Obsługi Klienta? Jeśli nie to mogę to sprawdzić dla Ciebie, ale potrzebowałbym zgłoszenia z Twoim numerem telefonu. Możesz w tym celu skorzystać z naszego formularza dostępnego na profilu Orange Polska na Facebooku. Link do formularza znajdziesz tutaj https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 9028851067 Po otrzymaniu zgłoszenia będę mógł to sprawdzić bardziej szczegółowo dla Ciebie.

 #576196  autor: Piescoch66
 20 sie 2012, 12:27
"wprowadzony numer jest niepoprawny,prosze sprobowac ponownie"-u mnie od czterech dni

 #576199  autor: Orange Ekspert
 20 sie 2012, 12:40
Zachęcam również do skorzystania z formularza, bo tylko w ten sposób mogę przekazać sprawę dalej, aby została szczegółowo sprawdzona. W zgłoszenie potrzebowałbym numeru telefonu, daty oraz godziny, kiedy próbowałeś sprawdzić stan konta kodem oraz modelu telefonu, z którego korzystasz. Możesz podać też link do tego wątku (to znacznie ułatwi weryfikację).

 #576245  autor: kaspeed
 20 sie 2012, 17:45
Sprawdzałem poraz kolejny szybki kod bezpośredni dalej są problemy na 2sim. Wyslę do BOK meila w tej sprawie;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576414  autor: Orange Ekspert
 21 sie 2012, 11:40
Możesz to zgłosić kontaktując się z BOK (telefonicznie lub mailowo) lub przez formularz, który podałem wcześniej (wtedy będę mógł się zając sprawą osobiście). Sprawdzimy to.

Pozdrawiam
Tomek

 #576498  autor: kamail86
 21 sie 2012, 17:25
Właśnie chciałem sprawdzić stan pakietu kodem *100*1*2# i mam dokładnie ten sam komunikat na 2 kartach OFnK. Ten drugi sposób (z kodem *100*#) działa bez problemu, ale chyba faktycznie to jakiś problem od Orange.
W dodatku ostatnio zauważyłem także problem z łączeniem się z internetem przy pomocy TopNetInfo. Da się tylko łączyć z aplikacji dołączonej do modemu Play. Jeszcze 2 dni temu ten problem dotyczył tylko jednej karty, a dzisiaj już dwóch kart. W dodatku pojawiły się problemy z omijaniem (odświeżanie strony/wtyczka do firefoxa) kompresji grafiki, wyskakują komunikaty o konflikcie IP, a czasami net przestaje działać, choć z połączeniem niby jest wszystko ok (pomaga tylko restart połączenia z internetem). Co się dzieje z OFnK? Czy ktoś również w ostatnim czasie zauważył takie problemy z OFnK?

 #576533  autor: Cage
 21 sie 2012, 19:31
Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale dziś byłem zmuszony przejść z Play Online na kartę na Orange Free na kartę.

Trafiłem właśnie na ten temat i przed chwilą sprawdziłem stan pakietu kodem *100*1*2# i bez problemu za pierwszym razem przyszedł SMS.

Oczywiście bez problemu też działa *100*#

Jednak miałem dziś problem z połączenie z internetem i też korzystam z aplikacji dołączonej do modemu Play Online, a z aplikacją pobraną z orange.pl był problem z połączeniem z internetem.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #576542  autor: kaspeed
 21 sie 2012, 20:04
No u mnie kody usd nie działają.Poszło zgłoszenie;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen: