• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #569289  autor: tommiyacht
 21 lip 2012, 14:25
Pomozcie prosze. Mam orange na karte. Tak, przyzjaje sie do tego, popelnilem bład i wszedłem do jakiegos spamowego maila, ze niby co to ja nie wygrałem, podałem maila i numer koma. Na drugi dzien baba zadzwoniła wciskan mi telefon za 1ZŁ, a od teg oczasu wejscie na jakąkolwiek strone przez koma (nie mam pakietów internetowych, wszystko idzie z głownego), zjada mi momentalnie całe konto. Chciałem na stronie orange sprawdzic bilingi netu , ale nie mam puku i musze sie wybrac do salonu. Czy to cos da ? co mam robic, nie wiem jak sie za to zabrac....
Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 14:49 przez tommiyacht, łącznie zmieniany 1 raz.

 #569295  autor: kamil1221
 21 lip 2012, 14:55
Ogólnie transmisja danych w Orange bez pakietu zawsze była droga. Wychodzi po przeliczeniu 1MB za 5zł.
Co do subskrypcji płatnych na konto... zadzwoń do BOK pod numer *100 i poproś o zablokowanie tego.
Jak już zarejestrujesz numer na swoje dane, będziesz mógł modyfikować swoje zgodny na przetwarzanie danych transmisyjnych oraz osobowych - czyli będziesz w stanie cofnąć zgody.

 #569296  autor: tommiyacht
 21 lip 2012, 14:59
czy jak zarejestruje numer to bede widział tego "trojana" jakos na stronie orange i bede mógł to cofnąć ? no bo jak zadzwonie na BOK to nawet nie wiem co powiedziec, ze cos mi zjada srodki z neta jak wchodze na strone ? musze wiedziec z czym mam doczynienia

 #569305  autor: kamil1221
 21 lip 2012, 15:30
Jeśli przychodzą ci SMSem płatne wiadomości to nic nie musisz tłumaczyć tam. Mówisz że dostajesz wiadomość, za która płacisz i prosisz by to wyłączyli.

 #569315  autor: Ruben
 21 lip 2012, 16:11
kamil1221, z tego, co zrozumiałem, to środki znikają podczas łączenia się z netem.
Tak jak napisałeś, najlepszym rozwiązaniem jest kontakt z BOK i wyłączenie -o ile są włączone- wszystkich subskrypcji a sprawdzą też, co powoduje znikanie środków.
 #569415  autor: kamil1221
 22 lip 2012, 08:25
tommiyacht pisze:Tak, przyzjaje sie do tego, popelnilem bład i wszedłem do jakiegos spamowego maila, ze niby co to ja nie wygrałem, podałem maila i numer koma.
Tym sie sugerowałem... Co do neta - jak dla mnie to normlane... bo transmisja bez pakietu jest droga w orange - o czym juz pisałem.

Jeśli ma jakieś środki promocyjne z których w I kolejności miał schodzić net, to również zostaje kontakt z BOK w celu sprawdzenia tego. Jeśli faktycznie tak jest - konsultant tam sprawdzi biling i jeśli powinno coś iść z środków promocyjnych - wykona korektę i zwróci środki na konto główne.