• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 103 z 182
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 182

 #568938  autor: Dawidj129
 20 lip 2012, 00:07
Złożyłem wypowiedzenie w poniedziałek na drugi dzień była oferta ,ale niestety bez rabatu
na abonament interesuje All Inclusive MAX 65 z telefonem a konkretnie S+ czytałem że jest szansa aby taki rabacik dostać umowe mam do 11 września więc pewnie jeszcze sobie poczekam na jakaś inną ofertę jeśli wogule mi ją dadzą może ktoś tu może pomóc

 #568943  autor: ciekawy
 20 lip 2012, 00:28
PalonyLolek

bez złożenia wypowiedzenia też można mieć rabat na abonament ?

 #568957  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 08:59
ciekawy pisze:bez złożenia wypowiedzenia też można mieć rabat na abonament ?
Takiego na stałe np. 20zł nie dostaniesz.

Dawidj129, zadzwoń sobie do BOK-u i powiedz im jaką ofertę chcesz, skoro tutaj widziałeś to Ty też taką możesz dostać.

[ Dodano: 2012-07-20, 09:04 ]
xprox3000, jeśli o Ciebie chodzi to ciekawe mi się wydaje: abo 24,50zł stan darmowy II GU w ramach, którego otrzymujesz: 340 min na stałe do wszystkich, +50 min przez pół roku do wszystkich + stan darmowy przez pół roku.

kes, złożyłaś wypowiedzenie? Z tego co pamiętam przez ostatni miesiąc w ofercie GU się nic nie zmieniło...

 #568973  autor: xprox3000
 20 lip 2012, 10:15
Palonylolek,a powiedz mi co to za abonament ludzie dostają za 14.50 na miesiąc? Tez po złożeniu wypowiedzenia.
Da radę go wywalczyć?oczywiscie zdaje sobie sprawę ze bedzie mniej minut,tylko powiedz jak to wyglada.
Ta oferta która podales obowiązywała by 12 miesięcy?

 #568976  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 10:18
xprox3000 pisze:Ta oferta która podales obowiązywała by 12 miesięcy?
Tak.

Ta oferta za 14,50zł jest jak najbardziej do wybrania w opcji z GU, wystarczy powiedzieć, że właśnie ją chcesz.

 #568978  autor: tupta
 20 lip 2012, 10:26
Palonylolek a możesz mi powiedzieć czy dostaje się jakieś info jeśli umowa z telefonem została wysłana? Bo musiałem uaktualnić dowód osobisty i dopiero wtedy play mógł oficjalnie wysłać paczkę.

 #568980  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 10:30
tupta, zazwyczaj wysyła się info smsem.

 #568983  autor: kes
 20 lip 2012, 10:50
@PalonyLolek

nie składałam jeszcze wypowiedzenia. przy rozmowie telefonicznej po negocjacjach, zaoferowano mi, ale chyba nie z oferty GU, jakąś ofertę za 79 zł (na zamówieniu wyglądało to tak LongPlay II 99 + RePlay Stan Darmowy z rabatem na telefon 25.04), z której przez rok płacę 59 zł, dodatkowo minuty, i s+ za 49 zł.
własnie wydaje mi sie ona korzystana więc dlatego pytam o tę z GU.

 #568987  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 10:57
kes, z GU to wygląda tak przy tej opcji: rabat na 20zł na cały okres trwania umowy, więc zamiast 79zł płacisz 59zł, 820 min do wszystkich, stan darmowy na zawsze, +100 min do wszystkich przez 6 msc. samsung galaxy s+ za 1zł.

 #568994  autor: xprox3000
 20 lip 2012, 11:24
PalonyLolek, i w tej opcji za 14,50 mam 210 minut/455 sms + 1gb internetu tak ?
czy 150 minut/325 sms +1gb internetu?

na 12 miesięcy również ?

 #568999  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 11:41
xprox3000, abo 14,50zł to 180 min na stałe + 50 przez pół roku do wszystkich, 3 miesiące stan darmowy, internetu tu nie ma.

 #569010  autor: tupta
 20 lip 2012, 12:06
PalonyLolek a idzie jakoś sprawdzić czy faktycznie moje ustalenia z panią konsultant wejdą w życie (nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi od play)? Pytam, bo martwi mnie to, że na drugi dzień dzwonił gościu i proponował gorsze warunki i nie wiem czy mam w końcu to co chciałem czy nie :)

 #569011  autor: kes
 20 lip 2012, 12:08
@PalonyLolek

to fajniejsza oferta :) dzięki za odpowiedź. A jak by wyglądał bliźniaczy abo W kwocie i telefonie) z netem?

 #569013  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 12:09
tupta, proponuję zadzwonić do BOK-u i zapytać bo jeśli wprowadzili zmiany to będzie to na Twoim koncie w systemie widoczne, że masz jakieś zamówienie oczekujące. Numer: *500

 #569019  autor: tupta
 20 lip 2012, 12:28
no i zrobiłem tak jak radziłeś, okazało się, że w dalszym ciągu wisi wypowiedzenie... trochę to dziwne.

 #569023  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 12:44
Możliwe, że zamówienie dla Ciebie wisi w centrali, po prostu ktoś wproawdził awaryjnie z jakiegoś powodu (choćby przywiesił się komputer) i teraz nie dał do realizacji.

 #569025  autor: tupta
 20 lip 2012, 12:49
czyli co mam czekać? czy znowu jakoś działać w tym kierunku żeby ktoś do mnie zadzwonił z ofertą?

 #569027  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 12:57
Wiem, że to dosyć kłopotliwe, ale zawsze możesz się skontaktować z BOK-iem poinformować co Ci proponowali i na jakie warunki się zgodziłeś i niech oni ręcznie to wklepią do systemu żebyś miał jak najszybciej to dla siebie, bo wtedy w przeciągu 24h już minuty będziesz miał i aktywne nowe abo. Wybacz, ale ja w tej kwestii już osobiście nic nie mogę zrobić, za błędy innych nie mogę odpowiadać ani ich naprawić jeśli oni je popełnili.

 #569030  autor: tupta
 20 lip 2012, 13:07
ja w ogóle nie mam w tej kwestii do Ciebie pretensji, i tak bardzo dużo mi pomogłeś :) a będą w stanie w BOK-u wklepać mi to co wtedy proponowali? i czy bym mógł jeszcze zmienić tą ofertę bo jednak widzę, że jest możliwa zniżka na abo na cały okres, a wtedy bardzo miła Pani niestety uparcie twierdziła, że nie :D

 #569031  autor: PalonyLolek
 20 lip 2012, 13:13
a będą w stanie w BOK-u wklepać mi to co wtedy proponowali?
Myślę, że tak tymbardziej, że to przez błąd centrali teraz jest taka sytuacja. Tylko powiedz im KONKRETNIE jaką ofertę chcesz to pewnie taką też dostaniesz, wiadomo, że w BOK-u z tymi konsultantami różnie bywa.
  • Strona 103 z 182
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 182
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 182