• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 5 z 21
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21

 #568820  autor: wlkp
 19 lip 2012, 13:59
Moje przeboje z Orange tu - http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=60395

Nie mogę zrozumieć pracowników tej firmy,tam nikt nic nie wie, a ile by się razy nie zadzwoniło w jednej sprawie każdy konsultant mówi co innego :smt011

Po miesięcznej walce i bardzo wielu telefonach dostałem co mi się należało ,ale przyszło pismo że mi się nie należy i nie dostanę,a moje uwagi są bezpodstawne :-D :smt005

Przeszli samych siebie :-D

 #568823  autor: drcox
 19 lip 2012, 14:14
playwlkp pisze:Nie mogę zrozumieć pracowników tej firmy,tam nikt nic nie wie, a ile by się razy nie zadzwoniło w jednej sprawie każdy konsultant mówi co innego
Ich bardzo prosta i przejrzysta inaczej oferta bardzo ułatwia sprawę :lol: Ja sobie jednak chyba daje spokój i biorę nowy numer bo przecież nie będę się tydzień szarpał z przeniesieniem pre-paida...

 #568833  autor: Adamrdf
 19 lip 2012, 15:25
Zasięg kiepski a raczej brak jego.

 #568834  autor: alex1155
 19 lip 2012, 15:31
A ja bym chciał dopisać wspaniałe Biuro Obsługi Klienta, w którym nikt nie odbiera. Zadzwoniłem do konsultanta porozmawiać o niedziałającym orange on line i kodzie sms na sprawdzenie stanu konta, przez co nie wiedziałem czy mogę jeszcze dzwonic czy już nie . Do tego kiedy chciałem mu zadać pytanie na temat zasięgu przełączył mnie do działu technicznego gdzie nikt przez blisko 30minut nie odebrał. Oddali mi co prawda za połączenie, ale sprawa z zasięgiem ciągle niewyjaśniona. A jeśli właśnie o dostępność sieci chodzi, to notorycznie przełącza mnie się telefon między 2g i 3g. Na sztywnym 2g Internet w ogóle nie chce działac, a to 3g nie funkcjonuje. :-(

 #568846  autor: Mordrag
 19 lip 2012, 16:52
wojciech, weź pod uwagę, że netia po bsa nadal ma techników z tpsa którzy niechętnie się dogadają.

Otrzymanie 2 ostrzeżeń na koncie od osoby, która nie potrafi scalić wątków pochlebia mi, gdyż osoba o tak ograniczonych możliwościach intelektualnych poświęciła swój czas, by nauczyć się dać warna na konto :D

 #568851  autor: wlkp
 19 lip 2012, 17:30
alex1155 pisze:A ja bym chciał dopisać wspaniałe Biuro Obsługi Klienta, w którym nikt nie odbiera. Zadzwoniłem do konsultanta porozmawiać o niedziałającym orange on line i kodzie sms na sprawdzenie stanu konta, przez co nie wiedziałem czy mogę jeszcze dzwonic czy już nie . Do tego kiedy chciałem mu zadać pytanie na temat zasięgu przełączył mnie do działu technicznego gdzie nikt przez blisko 30minut nie odebrał. Oddali mi co prawda za połączenie, ale sprawa z zasięgiem ciągle niewyjaśniona. A jeśli właśnie o dostępność sieci chodzi, to notorycznie przełącza mnie się telefon między 2g i 3g. Na sztywnym 2g Internet w ogóle nie chce działac, a to 3g nie funkcjonuje. :-(

Druga sprawa pobieranie opłaty za połączenie z BOK ,tym bardziej od tych co mają i płacą abonament 1,50 zł za połączenie to przegięcie,to powinno być darmowe .A o tym że godzinami można czekać na połączenie z konsultantem,to druga sprawa .Przez zgłoszenie @ -to tygodniami czasami trwa. :smt011

Ale w PLAY podobne cyrki były,to tak żeby obiektywnym być .

 #568855  autor: Mordrag
 19 lip 2012, 17:41
Na @ odpowiadają jakimś oficjalnym pismem nic nie wynoszącym do poprzedniej rozmowy. Czy tam pracują ludzie ?

Otrzymanie 2 ostrzeżeń na koncie od osoby, która nie potrafi scalić wątków pochlebia mi, gdyż osoba o tak ograniczonych możliwościach intelektualnych poświęciła swój czas, by nauczyć się dać warna na konto :D

 #568861  autor: Vieslav
 19 lip 2012, 18:23
wojciech, tak szczerze to chyba oni każdemu z automatu mówią, że "brak możliwości technicznych, bierz Pan co jest i się ciesz, że w ogóle masz internet". Nadal nie wiem, na jakiej zasadzie aktualizuje się dane w tym śmiesznym checku. Bo wiem, że na pewno się da, skoro według tego czegoś na liniach o długości 6km są "możliwości" na 10mb/s a na kilometrze max 1mb/s. Ja mam 4km i działające (ledwo) 6mb/s, według Orange nie mogę więcej niż 1mb/s i ciągle do mnie dzwonią żeby mi zmniejszyć (BSA, bez mojej zgody nie mogą nic zrobić), przy czym rozmowa wygląda tak:
"-brak możliwości technicznych, zmieniamy na 1mb/s
- no ale przecież ja teraz mam internet, wszystko działa
- ale brak możliwości technicznych
- no ale jestem teraz przed komputerem i ściągam z pełną prędkością
- to co ale brak możliwości technicznych
- proszę Pani/Pana, wiem za co płacę, w umowie mam zapis DO 6mb/s więc wszystko się zgadza
- to co, brak możliwości technicznych"

 #568862  autor: alex1155
 19 lip 2012, 18:26
Mordrag pisze:Na @ odpowiadają jakimś oficjalnym pismem nic nie wynoszącym do poprzedniej rozmowy. Czy tam pracują ludzie ?
Na zgłoszenie przez WWW odpowiadają ludzie. Ja zgłosiłem ,ze chcę zwrotu 1,50 zł i odpisała mi kobieta smsem,ze ok.
Najbardziej tęsknie za BoA Ery , tam oddzwaniali telefonicznie na maile i zawsze odbierali :shock:
Jeszcze półtora roku tej udręki.
Ale co się dzieje z internetem Orange to nie rozumiem . Ja mam na osiedlu zasięg i 2g i 3g.
Pozostałe sieci normalnie odbierają sygnał 3g, a z Pomarańczą problemy. To wszystko pomieszane z Nokią 500 i idzie zwariować.

 #568867  autor: user_delete19
 19 lip 2012, 18:48
Vieslav, to jest chyba zabezpieczenie na to, zeby pozniej na nich nie psioczyc, ze nie ma pelnych max-super-hiper-extra x Mbit tylko mniej...

 #568883  autor: Mordrag
 19 lip 2012, 19:54
Gdyby operator byłby pewien swoich usług to nie nakładał by tak wysokich kar za przedwczesne zerwanie umowy jak to robi Orange

Otrzymanie 2 ostrzeżeń na koncie od osoby, która nie potrafi scalić wątków pochlebia mi, gdyż osoba o tak ograniczonych możliwościach intelektualnych poświęciła swój czas, by nauczyć się dać warna na konto :D

 #568888  autor: ManiacGSM
 19 lip 2012, 20:05
Raczej każdy operator nakłada karę za przedwczesne zerwanie umowy. -biorąc abo Ty -(mówię przykładowo) ,deklarujesz ,że będziesz z niego korzystał i płacił. A operator daje Ci miesięczny limit jednostek (minut ,sms) do wykorzystania. Tak samo jest jeśli chodzi o internet. -a co do zasięgu i jakości usług to już zupełnie inna bajka. 8)

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.

 #568914  autor: drcox
 19 lip 2012, 22:28
Calm7 pisze:Drcox, ubawiłeś mnie z tą dychą, ha ha
A nowy starter, to niby też dają dychę przez pół roku.. Tylko, że tam hak jest. Jakby co to powiem.
Hej.
Wiesz, mnie też to teraz bawi. Gdybym wiedział że w Orżnąć to jest taka filozofia przenieść pre-paida (co w Play zajmuje 5 minut) to bym nawet nie zaczynał. A te bonusy na nowych starterach po zmianie taryfy przepadają :P W końcu kupiłem starter za piątkę, zmieniłem taryfę, powłączałem te promocyjki nędzne i załadowałem za 50zł - 2GB netu, 50zł głównego konta i 7.50zł konta promocyjnego. Tragedii ni ma ale przynajmniej mi sieć telefonu nie wiesza jak w Playu... Koniec świata nadszedł, mój główny numer jest w Orżnąć :!:

 #568920  autor: ManiacGSM
 19 lip 2012, 23:02
...''Koniec świata nadszedł, mój główny numer jest w Orżnąć :! ''

Witaj w ponownie w klubie pomarańczy !

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.

 #569015  autor: Mordrag
 20 lip 2012, 12:14
drcox, łączymy się z tobą w "bulu" i " nadzeji" albowiem marny los tych co z pomarańczą przystali z woli nie swej...

Otrzymanie 2 ostrzeżeń na koncie od osoby, która nie potrafi scalić wątków pochlebia mi, gdyż osoba o tak ograniczonych możliwościach intelektualnych poświęciła swój czas, by nauczyć się dać warna na konto :D

 #569120  autor: ManiacGSM
 20 lip 2012, 20:31
Nie ma co narzekać -teraz (od kilku lat) jesteśmy częścią światowej marki.
A tak poważniej to to tragedia jeśli chodzi o sprawy techniczne są bolączką jeszcze za czasów Idei.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.

 #569184  autor: drcox
 20 lip 2012, 23:57
ManiacGSM pisze:Witaj w ponownie w klubie pomarańczy !
Mordrag pisze:drcox, łączymy się z tobą w "bulu" i " nadzeji" albowiem marny los tych co z pomarańczą przystali z woli nie swej...
Calm7 pisze:Ha ha ha
Witam w Mechanicznej Półmarańczy !
ManiacGSM pisze:Nie ma co narzekać -teraz (od kilku lat) jesteśmy częścią światowej marki.
Świetnie, miło jest wiedzieć, że ma się wsparcie w tych trudnych chwilach :lol: Aczkolwiek dalej nie mogę spać na myśl o tym, że teraz jestem uzależniony od Centertela...

Aczkolwiek gdyby Play nie robił mi prawie za każdym razem gdy łącze się z netem tego:

Obrazek

nigdy bym się na taki krok niezdecydował.

I żeby nie było, dalej twierdzę że ich infrastruktura na Śląsku jest koszmarna. Telefon lata 2G-3G-2G-3G-2G-3G jak poryty bez żadnego sensu i logiki. 3G wewnątrz budynków niknie. Jedyny sposób żeby mieć ciągle net po 3G to ustawienie trybu tylko 3G...

 #569239  autor: Vieslav
 21 lip 2012, 10:47
drcox pisze: 3G wewnątrz budynków niknie
No to źle nową sieć wybrałeś. Nie istnieje coś takiego jak 3G Orange wewnątrz budynków :lol: .

 #569250  autor: wlkp
 21 lip 2012, 11:36
Prawda jest taka że w tym kraju nie ma chyba idealnej sieci .Wszystko zależy gdzie kto mieszka,u jednej osoby będzie idealnie,a u drugiej ta sieć może działać beznadziejnie .Byłem w PLAY,gdyby nie zasięg byłbym dalej pewnie w tej sieci ,ale jak na jedyny nadajnik w pobliżu mnie mają zezwolenie ponad 4 lata,a nadajnika nadal nie ma,to trudno,a działanie tej sieci po nadajnikach Plusa to jakaś masakra,pomijając to że Plus ma tak samo kiepski zasięg.Miałem też abonament w Plusie kiedyś,klapa tak samo .Teraz jestem w Orange ,jest lepszy zasięg,oczywiście tylko 2G,ale są momenty takie że nadajniki świrują,to zasięg czasami ucieka i znowu klapa .Zgłosiłem to w Orange,oddzwonili i stwierdzili że nadajniki pewnie są przeciążone ,obecnie nie planują żadnych nowych stawiać,może za jakiś czas .Na osłodę dostałem rabat na 2 miesiące abonamentu 15 %,to na pewno poprawi mi zasięg :-D Nie daleko mnie stoją 2 nadajniki z Orange,drugi dostawili na początku roku na maszt T ,ale nadajniki idą pewnie w nieco innym kierunku,bo różnie to działa,a odległość z 7 km .Pytałem dlaczego w tamtym rejonie stoją 2 nadajniki koło siebie -kilometr,a koło mnie jest dziura z zasięgiem,nie umiała wyjaśnić .Ale co tu dużo mówić ,byłem kiedyś w mieście,w Ostrowie WLK.zaparkowałem koło Lidla ,tam był zasięg na 1 kreskę,momentami zanikał całkiem /SGS2/ i to w mieście,to co się dziwić na takiej wiosce i zadupiu jak mieszkam ja .

 #569256  autor: Artur051
 21 lip 2012, 11:57
Popieram tezę wyżej ;). U mnie najlepiej działa natomiast T. Ale na Playa na roamingu Plusa czy Orange nie mogę narzekać. Jedyne na co jeszcze czekam to na efekty rekonfiguracji Orange i T przez Networks w mojej okolicy. Czemu? Bo T ma dwukrotnie gęstrze pokrycie nadajnikami u mnie w mieście niż Plus czy Orange, przez co zasięg jest nawet w piwnicznych lokalach :). Jak już się połączą to nawet w Playu z roamingu Orange będzie zasięg, co mnie cieszy. Na słaby czasami zasięg Plusa nie mam co liczyć niestety.

[ Dodano: 2012-07-21, 12:00 ]
Vieslav pisze:No to źle nową sieć wybrałeś. Nie istnieje coś takiego jak 3G Orange wewnątrz budynków :lol: .
A jak jest to likwidują nadajnik i zostaje samo GSM ;) Miałem taki przypadek przez co szybko uciekłem do Play-a, który ma lepsze pokrycie UMTS a co więcej lepszą jakość rozmów w GSM niż Orange ;)
  • Strona 5 z 21
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21