• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #524025  autor: Neoska
 25 gru 2011, 19:17
Witam.
Jestem tutaj nowa, mam telefon bardzo podobny do Avilii- tj Samsung GT S5560 i mam problem jak w temacie.
Z pół roku temu zaobserwowałam, że po umieszczeniu notatki w kalendarzu, telefon się restartuje, tak samo przy dodawaniu/usuwaniu kontaktów. Jednak nie było to bardzo irytujące, więc jakoś z tym żyłam ;-) A od wczoraj mój telefon restartuje się parę sekund po uruchomieniu i tak w kółko. Jak wyciągnę kartę sim i uruchomię komórkę, to działa, nic się nie dzieje, wszystko funkcjonuje ok (tzn. dalej restartuje się przy zmianach w kalendarzu, bądź kontaktach). Po ponownym włożeniu kart sim- dodam, że jest to PLUS telefon włącza się, parę sekund pochodzi, a następnie restartuje i tak ciągle. Jak włożę kartę PLAYa to telefon działa normalnie, albo stwarza takie pozory ;-) I powiem szczerze, że nie wiem jak ten problem ugryźć. Dodam jeszcze, że telefon ma 2,5roku, nie był zalany, nic strasznego ostatnio się z nim nie działo- typu upadki itp. Jest to telefon kupiony w sklepie, bez simlocka, bateria naładowana, ładowarka oryginalna, nic w nim nie było grzebane
Prosiłabym Was gorąco o pomoc i ewentualne tłumaczenie prostym językiem- łopatologicznie, ponieważ moja wiedza z technologii komórkowej jest bliska zeru :( Jeśli nie uda się jakoś odratować telefonu "domowymi" sposobami, to zapewne udam się do serwisu, ale nie ukrywam, że ta opcja podoba mi się mniej.

Aha po połączeniu z komputerem korzystam z programu New PC Studio, chciałam wykonać aktualizację telefonu, ale niestety wyskakuje mi komunikat, że nie można połączyć się z serwerem, aktualizacja nie będzie możliwa (internet działa bez zarzutu :])
To chyba tyle, pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi.
Neoska
Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 21:12 przez Neoska, łącznie zmieniany 1 raz.

 #524033  autor: Ramirez
 25 gru 2011, 20:09
Najprościej byłoby ustawienia fabryczne przywrócić, ale to wyczyści całkowicie zawartość telefonu. To zrób sobie wcześniej kopie najważniejszych rzeczy.

Jak się nie boisz to wpisz ten kod, powinien pasować do tego modelu ;)

*2767*3855#

 #524034  autor: Neoska
 25 gru 2011, 20:13
Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze głupie pytanie-jak przywrócić ustawienia fabryczne? W ustawieniach znalazłam tylko reset setting (aha zapomniałam dodać, że telefon mam w wersji angielskiej ;) ). Ale po wybraniu tej opcji, za wiele się nie zmienia, jedynie ustawienia profilów, tematów i wyświetlacza wracają do pierwotnego stanu, a reszta zostaje tak jak była :/

A i kiedy ten kod wpisywać- na prawdę jestem totalnym laikiem w sprawach telefonów :(

 #524036  autor: Ramirez
 25 gru 2011, 20:21
Wpisz ten kod *2767*3855# tak jak wpisujesz numer telefonu, wtedy wyskoczy komunikat po angielsku o przywracaniu ustawień i żeby w tym czasie nie wyłączać telefonu i czekasz az ponownie uruchomi sie telefon. Tylko ten kod nie pasuje do wszystkich samsungów, to nie wiem czy w tym działa. Bo te przywracanie ustawień co jest w telefonie normalnie jest takie niepełne.

 #524037  autor: Neoska
 25 gru 2011, 20:24
no to próbuję :-)


Udało się!!!! Reset wykonany, telefon się nie restartuje, wszystko działa- a przynajmniej tak mi się wydaje :D Nawet po dodaniu notki do kalendarza wszystko gra :)

Dziękuję ślicznie za pomoc i uratowanie samsunga przed moją złością ;)
Pozdrawiam ciepło i życzę miłego poniedziałku :)

Neoska

 #524042  autor: Ramirez
 25 gru 2011, 20:44
Ciesze się że mogłem pomóc :wink:

 #564958  autor: adrian20
 03 lip 2012, 13:23
Witam.Mam problem z s5610.Telefon był już 2 razy u naprawy w ciągu 2 tygodni.Tera znowu pojawia się problem .Wczoraj odebrałem go z serwisu i już dziś znów się psuje,sam się resetuje ,a tera po włączeniu pojawia się napis gt s5610 i się wyłącza.Czy to wina baterii? :? o co z tym chodzi,zaczyna mnie to denerwować.

 #565144  autor: adrian20
 04 lip 2012, 12:11
No narazie mam spokój pare godzin,telefon chodzi sprawnie,ale jeśli znowu coś się zacznie dziać to pójdę tam do serwisu i albo niech naprawią porządnie,albo zgłoszę to gdzieś ,najlepiej do praw konsumenta .Może dlatego tak go naprawiają bo na gwarancji jest,a gdyby im dać w łapę to by zrobili raz a porządnie :D