Witam wszystkich!
Posiadam w Play umowę na abonament, do której wziąłem telefon Lg P500.
Jakieś 3 miesiące temu telefon zaczął się psuć (wieszać, samoczynnie wyłączać). Trafił pierwszy raz do naprawy gwarancyjnej - wgrali oprogramowanie. Po dwóch tygodniach to samo, znowu serwis i...znowu nowe oprogramowanie. Tym razem już po dwóch dniach nastąpiło to samo. Tym razem Pan w salonie Play, poradził/poinstruował mnie co do dalszych poczynań, czego rezultatem było wysłanie telefonu do serwisu do ekspertyzy. Mają stwierdzić czy faktycznie coś nie tak jest z telefonem, a jeżeli tak, to Play powinien mi wymienić telefon na nowy w ramach "niezgodności z umową".
Powiedzmy, że serwis nie wymyśli coś w stylu, że telefon był zalany (bo nigdy nie był) i optymistyczny wariant dojdzie do skutku - Play wymieni telefon na nowy.
Tylko teraz problem, bo w ofercie Playa nie ma już LG P500. Na stronie jest napisane, że telefon nie będzie już dostępny w ofertach Play. Coś gdzieś zasłyszałem, że w takich wypadkach muszą mi wymienić na dokładnie ten sam model, a jeśli takiej możliwości nie ma, to telefon o niegorszych parametrach.
Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji? Jakie telefony proponowali? Mam być jakoś szczególnie przygotowany (czytać i uczyć się na pamięć specyfikacji) żeby przypadkim nie zgodzić się na jakąś padakę ?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam!
PS. Cała sytuacja nie byłaby skomplikowaną jeżeli mieli by gdzieś na magazynie nowe, choć zakurzone LG P500
