• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #560933  autor: aros85
 15 cze 2012, 20:08
Witam
Mam taki prom że komputer nie znajduje telefonu podłączonego prze oryginalny kabel USB.
najgorsze jest to że nie widzi go nawet jako nowy sprzęt, po prostu komputer po podłączeniu telefonu nie wykazuje żadnej reakcji.
co innego telefon po włożeniu kabla do kompa i do telefonu. moge wejść w ustawienia USB i wybrać tryb np. pamięć masowa czy też nokia ovi suite i kiedy podłącze kabel to dany tryb w telefonie się uaktywnia, znaczy się pokazuje się przy tym trybie podpis "aktywny" więc tak jakby w telefonie jest wszystko ok lecz to musi byc wina telefonu ponieważ próbowałem podłączyc na paru komputerach i żaden nie wykazywał reakcji.
byłem z tym w serwisie i powiedziano mi że nie wiedzą o co chodzi dodam jeszcze że wcześniej by było wszystko ok normalnie podlączałem i program nokia suite znajdował telefon a teraz brak reakcji, proszę o pomoc. :smt010
Ostatnio zmieniony 16 cze 2012, 14:31 przez aros85, łącznie zmieniany 2 razy.

 #560934  autor: Maniiiek
 15 cze 2012, 20:20
A jaki to telefon?

[ Dodano: 2012-06-15, 20:25 ]
Czy próbowałeś na innym kablu? Wina może być: softu, uszkodzonego portu w telefonie, uszkodzony jakiś układ w telefonie.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #560938  autor: aros85
 15 cze 2012, 20:50
tak próbowałem na innych kablach, jest to nokia E6

[ Dodano: 2012-06-15, 20:54 ]
i chyba oddam go na gwarancji i tu jeszcze pytanie jesli jest to telefon z plusa to gdzie mam go oddac na gwarancji

 #560940  autor: Maniiiek
 15 cze 2012, 20:56
Gdzie chcesz. Ale szybciej w serwisie producenta pójdzie.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #560994  autor: dario321
 16 cze 2012, 08:03
@aros85
zrob format telefonu kodem *#7370#
nie mozesz zrobic kopi na komputerze,wiec kontakty i wszelkie inne dane (sms,zdjecia,notatki itp) zostana usuniete z pamieci telefonu-pamietaj.
pomoglo?

 #561341  autor: aros85
 17 cze 2012, 17:50
Narazie nie wiem bo wysłałem do serwisu