• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 179 z 217
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 217

 #559239  autor: Red
 07 cze 2012, 21:06
st.konsultant pisze: Od dawna było tu pisane, że nie ma nikogo nad SUK, także nie wiem na co liczyłeś.

A co do abonamentu wyższego to taki zapis masz w umowie.
Chyba się źle zrozumieliśmy:
- konsultant "zwykły" utrzymywał, że nikt nie może już nic więcej od niego i że SUK nie istnieje ;)
- wiem, jakie mam zapisy w umowie, ale przez to oczekiwanie na lepszą ofertę nie przedłużyłem umowy, ani jej nie rozwiązałem

Ogólnie brak chęci utrzymania mnie jako klienta w sieci.

 #559295  autor: st.konsultant
 07 cze 2012, 23:51
Red pisze:
st.konsultant pisze: Od dawna było tu pisane, że nie ma nikogo nad SUK, także nie wiem na co liczyłeś.

A co do abonamentu wyższego to taki zapis masz w umowie.
Chyba się źle zrozumieliśmy:
- konsultant "zwykły" utrzymywał, że nikt nie może już nic więcej od niego i że SUK nie istnieje ;)
- wiem, jakie mam zapisy w umowie, ale przez to oczekiwanie na lepszą ofertę nie przedłużyłem umowy, ani jej nie rozwiązałem

Ogólnie brak chęci utrzymania mnie jako klienta w sieci.

Cóż, konsultant nie może wprost mówić o SUK :D Zawsze mnie zastanawia Klient, który dobrze wie o istnieniu SUK, a mimo wszystko prowadzi wcześniej rozmowę z konsultantem o ofercie. Szkoda przecież czasu 8)

 #559317  autor: arasel
 08 cze 2012, 08:27
st.konsultant pisze:
Red pisze:
st.konsultant pisze: Od dawna było tu pisane, że nie ma nikogo nad SUK, także nie wiem na co liczyłeś.

A co do abonamentu wyższego to taki zapis masz w umowie.
Chyba się źle zrozumieliśmy:
- konsultant "zwykły" utrzymywał, że nikt nie może już nic więcej od niego i że SUK nie istnieje ;)
- wiem, jakie mam zapisy w umowie, ale przez to oczekiwanie na lepszą ofertę nie przedłużyłem umowy, ani jej nie rozwiązałem

Ogólnie brak chęci utrzymania mnie jako klienta w sieci.

Cóż, konsultant nie może wprost mówić o SUK :D Zawsze mnie zastanawia Klient, który dobrze wie o istnieniu SUK, a mimo wszystko prowadzi wcześniej rozmowę z konsultantem o ofercie. Szkoda przecież czasu 8)
Dokładnie tak, konsultant nie może podpowiedzieć "Panie, weź Pan tam pogadaj, będzie lepiej". Przecież to nie instytucja charytatywna. Wystarczy powiedzieć, że chcesz rozmawiać z SUK. A żeby połączyć się na pewno, powiedz, że już wczoraj z nimi rozmawiałeś, ale nie mogłeś się zdecydować na telefon i umówiłeś się na dzisiaj. Zostaniesz przełączony natychmiast.

 #559326  autor: play4you1
 08 cze 2012, 09:28
W takim razie zapraszamy do Nas :)

 #559333  autor: Red
 08 cze 2012, 11:16
Dokładnie tak, konsultant nie może podpowiedzieć "Panie, weź Pan tam pogadaj, będzie lepiej". Przecież to nie instytucja charytatywna. Wystarczy powiedzieć, że chcesz rozmawiać z SUK. A żeby połączyć się na pewno, powiedz, że już wczoraj z nimi rozmawiałeś, ale nie mogłeś się zdecydować na telefon i umówiłeś się na dzisiaj. Zostaniesz przełączony natychmiast.
Otóż próbowałem uzyskać połączenie z SUK, ale konsultant stwierdził, że czegoś takiego nie ma ;)
Poza tym wydaje mi się, że to T-M powinno w jakimś stopniu zależeć na kliencie, a nie robić łaskę za cenę wyższą od konkurencji. Ja mam biegać za nimi, żeby może udało mi się załatwić rabat na abonament? Dziwne podejście ;)

 #559344  autor: st.konsultant
 08 cze 2012, 11:59
Red pisze:
Dokładnie tak, konsultant nie może podpowiedzieć "Panie, weź Pan tam pogadaj, będzie lepiej". Przecież to nie instytucja charytatywna. Wystarczy powiedzieć, że chcesz rozmawiać z SUK. A żeby połączyć się na pewno, powiedz, że już wczoraj z nimi rozmawiałeś, ale nie mogłeś się zdecydować na telefon i umówiłeś się na dzisiaj. Zostaniesz przełączony natychmiast.
Otóż próbowałem uzyskać połączenie z SUK, ale konsultant stwierdził, że czegoś takiego nie ma ;)
Poza tym wydaje mi się, że to T-M powinno w jakimś stopniu zależeć na kliencie, a nie robić łaskę za cenę wyższą od konkurencji. Ja mam biegać za nimi, żeby może udało mi się załatwić rabat na abonament? Dziwne podejście ;)

To był w takim razie nieogarnięty konsultant :D
A co do rabatu, to akurat normalne że nie jest tak od ręki proponowany. W ten sposób dostałby go prawie każdy Klient, a chyba oczywiste że firma chce troszkę zarobić. Powiedzmy na 10 Klientów, 7 pomarudzi ale weźmie standardowe oferty a 3 skorzysta z oferty SUK. Gdyby wszystkich niezadowolonych od razu kierować do SUK byłoby to nieopłacalne. Kiedyś żeby dostać ofertę SUK trzeba było wysłać najpierw rezygnację :)

 #559371  autor: Red
 08 cze 2012, 15:27
No i z tego względu rezygnuję z T-M ;)
Matematyka wygrywa z sentymentem. Poza tym nie rozumiem akcji proszenia się o to, żeby móc dać zarobić T-M heh

 #559375  autor: radlej
 08 cze 2012, 15:57
Red to przenieś nr. jak ci się nie chce prostej rozmowy w BOA o przełączenie do SUK zrobić. Tylko nie płacz później, bo w innych sieciach lepiej nie jest. Aha przenieś się najlepiej do Play to dopiero zobaczysz ''dziki zachód'' odnośnie obsługi klienta.

 #559536  autor: cebul@
 09 cze 2012, 14:58
Witam. Przedłużyłem umowę na takich warunkach: abo 59zł, neo V za 1zł, 400 minut/mc, paczka 100 minut w prezencie, 300mb na strony wymienne na 100mb filmików.
Skąd system wie, kiedy oglądam filmik, a kiedy przeglądam stronki?

 #559556  autor: DiAbOlO
 09 cze 2012, 16:38
cebul@ pisze:Witam. Przedłużyłem umowę na takich warunkach: abo 59zł, neo V za 1zł, 400 minut/mc, paczka 100 minut w prezencie, 300mb na strony wymienne na 100mb filmików.
Skąd system wie, kiedy oglądam filmik, a kiedy przeglądam stronki?
Z tymi 300 MB to taka ściema konsultantów. Dostaje się tak naprawdę 100 MB. Te 300 to konsultanci podają przy korzystaniu z Compessora jaki jest włączony w T-Mobile. Jednak wg. mnie 300 MB wyjdzie jak będzie się korzystało z którejś z przeglądarek mobilnych Opery.

...:::DiAbOlO:::...

 #559641  autor: woody
 10 cze 2012, 00:07
DiAbOlO pisze:Z tymi 300 MB to taka ściema konsultantów.
Doszło już do tego, że "konsultanci" w ten sposób pomagają abonentom ;-)

Iphone 6 Plus 16 GB

 #559681  autor: Grimi
 10 cze 2012, 11:47
Kończy mi się umowa już za tydzień. Oferta, którą mi zaproponowano w salonie jest dla mnie nie do przyjęcia. Zagłębiając temat, trafiłem tutaj. Dobrze wiedzieć, że istnieje coś takiego jak SUK (rozumiem UK - utrzymanie klienta, ale literka S to niby skrót czego? "strefa"?). I teraz pytanie jak się z nimi połączyć? Dzwonię do biura obsługi i proszę o przełączenie do SUK czy jak? Prosiłbym o jakąś szybą radę.

 #559689  autor: arasel
 10 cze 2012, 12:18
Powinieneś zacząć od przeczytania choćby ostatnich kilku stron. Wszystkiego się dowiesz. :wink:

 #559901  autor: phonemaniac
 11 cze 2012, 13:08
Jestem po wstępnych rozmowach z SUK. Zaproponowano mi przedłużenie umowy w taryfie Nowa firma 600 (110 zł netto) z 1760 min, 5 GB netu, 1200 sms-ow, lub w taryfie Pakiet dla biznesu, z pakietem wartosciowym zwiekszonym o 75% (oplata za czynnosci aneksowe moze konsultant zniesc). Niestety ciezko sie negocjuje, bo w tej chwili nie ma rabatow na abonamenty :( (a ze chce Galaxy SIII). Może jestem w stanie jeszcze cos ugrac??

 #559911  autor: zzz
 11 cze 2012, 14:13
phonemaniac pisze:Jestem po wstępnych rozmowach z SUK. Zaproponowano mi przedłużenie umowy w taryfie Nowa firma 600 (110 zł netto) z 1760 min, 5 GB netu, 1200 sms-ow, lub w taryfie Pakiet dla biznesu, z pakietem wartosciowym zwiekszonym o 75% (oplata za czynnosci aneksowe moze konsultant zniesc). Niestety ciezko sie negocjuje, bo w tej chwili nie ma rabatow na abonamenty :( (a ze chce Galaxy SIII). Może jestem w stanie jeszcze cos ugrac??

a przy rezygnacji z części pakietu wartościowego (w PB) o ile opuszczają cenę telefonu?

 #559947  autor: Grimi
 11 cze 2012, 17:55
arasel pisze:Powinieneś zacząć od przeczytania choćby ostatnich kilku stron. Wszystkiego się dowiesz. :wink:
Racja. Poprzeglądałem temat z 50 stron wstecz. Generalnie dziś zadzwoniłem, o dziwo przełączono mnie bez problemu gdy poprosiłem o rozmowę z SUK. Wziąłem opcję 59zł, 400min, 100mb i NEO V za 1zł. Nie starałem się jakoś bardziej pogłębiać temat, bo ta opcja mnie satysfakcjonuje. Natomiast inną mam kwestie. Czy można negocjować jeszcze lepsze warunki w momencie gdy np moja faktura wychodzi więcej niż ustawa przewiduję gdyż często przekraczam darmowe minuty? Chcę prostą odpowiedź. Fakt mnie zastanawia bo kumpel jakiś czas temu dostał ofertę 60zł, 600min, 1gb i arc s za 100zł. On czasem przekraczał darmowe minuty. Więc o co tu halo?

 #559950  autor: paolo1pl
 11 cze 2012, 18:05
zzz pisze: a przy rezygnacji z części pakietu wartościowego (w PB) o ile opuszczają cenę telefonu?
Póki co nie było takiej możliwości. Oferta z SUK była sztywna, tzn. +75%pakietu, telefony z opcji +50%.

 #559952  autor: arasel
 11 cze 2012, 18:08
Grimi pisze: Racja. Poprzeglądałem temat z 50 stron wstecz. Generalnie dziś zadzwoniłem, o dziwo przełączono mnie bez problemu gdy poprosiłem o rozmowę z SUK. Wziąłem opcję 59zł, 400min, 100mb i NEO V za 1zł. Nie starałem się jakoś bardziej pogłębiać temat, bo ta opcja mnie satysfakcjonuje. Natomiast inną mam kwestie. Czy można negocjować jeszcze lepsze warunki w momencie gdy np moja faktura wychodzi więcej niż ustawa przewiduję gdyż często przekraczam darmowe minuty? Chcę prostą odpowiedź. Fakt mnie zastanawia bo kumpel jakiś czas temu dostał ofertę 60zł, 600min, 1gb i arc s za 100zł. On czasem przekraczał darmowe minuty. Więc o co tu halo?
Jeśli chodzi o taryfy indywidualne, a nie biznesowe to nie można dostać nic więcej ponad to, co oferuje SUK. Można dokupić pakiet 1000SMS/MMS za 5PLN, powiększyć pakiet Internetu do 1GB za 10PLN i do 5GB za 20PLN. Oferta o której mówisz to R80, w niej jest 600 minut, ale kosztuje ona 75PLN + ewentualne dopłaty za pakiety dodatkowe. W tej taryfie Arc S to koszt 299 przy umowie na 30 miesięcy i 399 na 24. Oferta którą przedstawił Ci kolega, o ile oczywiście chodzi o T-Mobile, jest najprawdopodobniej wyssana z palca, bądź też nieco przekoloryzował z ceną (czy to abo czy telefonu).
Jeśli chodzi o cenę telefonu to podobno można wynegocjować jakąś dodatkową zniżkę na telefon, ale tylko w przypadku gdy Twoje faktury przekraczają grubo 200PLN miesięcznie. A jeśli tak jest to i tak szczęśliwsza byłaby wyższa taryfa, w której telefony w zdecydowanej większości są już za 1PLN.

 #559963  autor: wlacha
 11 cze 2012, 19:04
phonemaniac pisze:Jestem po wstępnych rozmowach z SUK. Zaproponowano mi przedłużenie umowy w taryfie Nowa firma 600 (110 zł netto) z 1760 min, 5 GB netu, 1200 sms-ow, lub w taryfie Pakiet dla biznesu, z pakietem wartosciowym zwiekszonym o 75% (oplata za czynnosci aneksowe moze konsultant zniesc). Niestety ciezko sie negocjuje, bo w tej chwili nie ma rabatow na abonamenty :( (a ze chce Galaxy SIII). Może jestem w stanie jeszcze cos ugrac??
szkoda tylko że pierwszy pakiet minut nie jest do PLAY czyli te 600 minut dopiero ten drugi pakiet 1160 minut

 #559974  autor: phonemaniac
 11 cze 2012, 20:14
wlacha pisze:
phonemaniac pisze:Jestem po wstępnych rozmowach z SUK. Zaproponowano mi przedłużenie umowy w taryfie Nowa firma 600 (110 zł netto) z 1760 min, 5 GB netu, 1200 sms-ow, lub w taryfie Pakiet dla biznesu, z pakietem wartosciowym zwiekszonym o 75% (oplata za czynnosci aneksowe moze konsultant zniesc). Niestety ciezko sie negocjuje, bo w tej chwili nie ma rabatow na abonamenty :( (a ze chce Galaxy SIII). Może jestem w stanie jeszcze cos ugrac??
szkoda tylko że pierwszy pakiet minut nie jest do PLAY czyli te 600 minut dopiero ten drugi pakiet 1160 minut
No nie jest, ale ponoc jak dzwonie do play, to jest to sciagane z odpowiedniego pakietu (system rozpoznaje z jakiego z pakietu sciagnac minuty)
  • Strona 179 z 217
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 217
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 217