Witam!
Wczoraj moja mama podpisała umowę w Play, dot. przejścia z karty w innej sieci na najniższy abonament w Play. Wieczorem przejrzałam umowę i dostrzegłam, że oferta nie obejmuje wcale najniższego abonamentu który oferowała konsultantka, tylko ten z wyższych widełek cenowych (który absolutnie mi nie odpowiada). Zadzwoniłam na infolinię i trochę nierozgarnięta pani powiedziała, że faktycznie, musiał wystąpić błąd w umowie, w takim razie trzeba wszystko odesłać. Odesłałam już dzisiaj, łącznie z kartą sim, tylko teraz mam problem, ponieważ już dziś w nocy nastąpiła automatyczna (niekompletna, bo ani razu nie wsadzałam nowej karty sim do telefonu) aktywacja tej karty. No i co za tym idzie, ani nie mogę dzwonić, ani odbierać żadnych informacji na mój telefon. Także w tym momencie ani nie mogę korzystać ze starej, ani z nowej. Chciałabym wiedzieć, czy da się ten proces aktywacji jakoś anulować na infolinii i przywrócić stan z wczoraj, czy też trzeba będzie czekać, aż umowa do nich dojdzie i ją anulują? Czy pozostało mi już tylko kupić sobie nowy zestaw startowy i nie łudzić się, że w najbliższym czasie wszystko wróci do normy :/ ?
Wczoraj moja mama podpisała umowę w Play, dot. przejścia z karty w innej sieci na najniższy abonament w Play. Wieczorem przejrzałam umowę i dostrzegłam, że oferta nie obejmuje wcale najniższego abonamentu który oferowała konsultantka, tylko ten z wyższych widełek cenowych (który absolutnie mi nie odpowiada). Zadzwoniłam na infolinię i trochę nierozgarnięta pani powiedziała, że faktycznie, musiał wystąpić błąd w umowie, w takim razie trzeba wszystko odesłać. Odesłałam już dzisiaj, łącznie z kartą sim, tylko teraz mam problem, ponieważ już dziś w nocy nastąpiła automatyczna (niekompletna, bo ani razu nie wsadzałam nowej karty sim do telefonu) aktywacja tej karty. No i co za tym idzie, ani nie mogę dzwonić, ani odbierać żadnych informacji na mój telefon. Także w tym momencie ani nie mogę korzystać ze starej, ani z nowej. Chciałabym wiedzieć, czy da się ten proces aktywacji jakoś anulować na infolinii i przywrócić stan z wczoraj, czy też trzeba będzie czekać, aż umowa do nich dojdzie i ją anulują? Czy pozostało mi już tylko kupić sobie nowy zestaw startowy i nie łudzić się, że w najbliższym czasie wszystko wróci do normy :/ ?