• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #557620  autor: Nanga
 31 maja 2012, 08:12
Witam!
Wczoraj moja mama podpisała umowę w Play, dot. przejścia z karty w innej sieci na najniższy abonament w Play. Wieczorem przejrzałam umowę i dostrzegłam, że oferta nie obejmuje wcale najniższego abonamentu który oferowała konsultantka, tylko ten z wyższych widełek cenowych (który absolutnie mi nie odpowiada). Zadzwoniłam na infolinię i trochę nierozgarnięta pani powiedziała, że faktycznie, musiał wystąpić błąd w umowie, w takim razie trzeba wszystko odesłać. Odesłałam już dzisiaj, łącznie z kartą sim, tylko teraz mam problem, ponieważ już dziś w nocy nastąpiła automatyczna (niekompletna, bo ani razu nie wsadzałam nowej karty sim do telefonu) aktywacja tej karty. No i co za tym idzie, ani nie mogę dzwonić, ani odbierać żadnych informacji na mój telefon. Także w tym momencie ani nie mogę korzystać ze starej, ani z nowej. Chciałabym wiedzieć, czy da się ten proces aktywacji jakoś anulować na infolinii i przywrócić stan z wczoraj, czy też trzeba będzie czekać, aż umowa do nich dojdzie i ją anulują? Czy pozostało mi już tylko kupić sobie nowy zestaw startowy i nie łudzić się, że w najbliższym czasie wszystko wróci do normy :/ ?

 #557622  autor: Forest150
 31 maja 2012, 08:44
Trzeba będzie poczekać niestety... I takie sprawy w razie pomyłki systemu lub konsultanta załatwia się w salonie w którym się brało ofertę i sprawa byłaby załatwiona w ciągu góra pół godziny a tak to będzie trzeba czekać z tydzień.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #557624  autor: bledos
 31 maja 2012, 08:48
Umowa była podpisana za pośrednictwem kuriera?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #557631  autor: Nanga
 31 maja 2012, 09:49
Dzięki za odpowiedź. Umowa podpisana była przez mamę przy kurierze, niestety, niedokładnie przeczytana. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy sms-y, które teraz do mnie nie docierają, dotrą do mnie, kiedy w końcu dojdę do ładu z tą umową?

 #557636  autor: Forest150
 31 maja 2012, 10:13
Na szczęście masz 7 dni na zmianę bądz zerwanie umowy więc spokojnie sie z tym uporasz. A smsy powinny dojść chyba. W moim przypadku jak miałem zablokowany numer w Play przez 3 dni to nie doszły mi żadne wiadomości... Ale to był całkiem inny przypadek wiec raczej nie masz się o co martwić.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #557638  autor: bledos
 31 maja 2012, 10:19
Forest150 pisze:I takie sprawy w razie pomyłki systemu lub konsultanta załatwia się w salonie w którym się brało ofertę i sprawa byłaby załatwiona w ciągu góra pół godziny a tak to będzie trzeba czekać z tydzień.
W salonie też nie zawsze dałoby się to załatwić ot tak. A już z pewnością nie, jeśli umowa została podpisana przez eshop.
Forest150 pisze:Na szczęście masz 7 dni na zmianę bądz zerwanie umowy więc spokojnie sie z tym uporasz.
Nie 7, a 10. I nie tyle na zmianę, co odstąpienie od umowy.
Forest150 pisze:A smsy powinny dojść chyba. W moim przypadku jak miałem zablokowany numer w Play przez 3 dni to nie doszły mi żadne wiadomości...
Jeśli ustawisz ważność smsa na 2 godziny, to po 3 dniach raczej nie dojdzie...

W temacie: nie bardzo widzę teraz możliwość powrotu numeru, jeśli został przeniesiony. Możesz sprawdzić, czy numer został już aktywowany w Play (najlepiej przez infolinię), jeśli nie, próbuj u poprzedniego operatora zablokować oddanie numeru (zrezygnować z przeniesienia).

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #557641  autor: Forest150
 31 maja 2012, 10:37
bledos pisze:Nie 7, a 10. I nie tyle na zmianę, co odstąpienie od umowy.
No ok ale odstępuje od umowy i podpisuje nową inną korzystniejszą to prawie jeden i ten sam cukierek tylko w innym opakowaniu.
Jeśli ustawisz ważność smsa na 2 godziny, to po 3 dniach raczej nie dojdzie...
Ale napisałem że całkiem inny przypadek miałem.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #557680  autor: Nanga
 31 maja 2012, 12:55
Zadzwoniłam na infolinię i faktycznie, nawet jak już umowa z Play będzie rozwiązana, to żeby wrócić do swojego numeru w poprzedniej sieci, będę musiała składać pisemne oświadczenie, choć nie wiem, czy przypadkiem nie będę musiała za to płacić :/ Mam tylko wielką nadzieję, że skoro oferta, która była na umowie, nie była tą zaproponowaną przez konsultantkę, to uda mi się rozwiązać tę umowę bez konsekwencji :/ Dzięki za pomoc.

 #557683  autor: bledos
 31 maja 2012, 12:58
Jeśli zmieściłaś się w terminie 10 dni, to z pewnością da się rozwiązać (choć może lepiej zabrzmi anulować). Co do oświadczenia, to nie sądzę, żeby było płatne. To nie bank, który za wszystko liczy sobie prowizję ;)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #557923  autor: play4you1
 01 cze 2012, 16:03
Nanga, jeśli wystapił błąd po stonie konsultanta to Umowa anulowana. Natomiast jeśli nie będzies zchciał podpisac Umowy to numer wróci do operatora macierzystego.

 #558065  autor: andx
 02 cze 2012, 12:57
Witam, pozwolę sobie dopisać się do tematu. Przedłużyłem umowę poprzez konsultantkę, ale okazuje się że włączono mi inną ofertę. Zgłosiłem sprawę do biura obsługi. Jeśli zgłoszenie nie będzie rozpatrzone, zanim kurier dostarczy umowę, to w jaki sposób można umowę anulować? Nie przyjmować jej, odesłać, czy inaczej?

 #558284  autor: banderas
 03 cze 2012, 18:02
andx pisze:Witam, pozwolę sobie dopisać się do tematu. Przedłużyłem umowę poprzez konsultantkę, ale okazuje się że włączono mi inną ofertę. Zgłosiłem sprawę do biura obsługi. Jeśli zgłoszenie nie będzie rozpatrzone, zanim kurier dostarczy umowę, to w jaki sposób można umowę anulować? Nie przyjmować jej, odesłać, czy inaczej?
nie przyjmowac kuriera z umową powinna ci wtedy umowa wrococ do poprzedniej taryfy

banderassso

 #558322  autor: andx
 03 cze 2012, 20:01
banderas pisze:
andx pisze:Witam, pozwolę sobie dopisać się do tematu. Przedłużyłem umowę poprzez konsultantkę, ale okazuje się że włączono mi inną ofertę. Zgłosiłem sprawę do biura obsługi. Jeśli zgłoszenie nie będzie rozpatrzone, zanim kurier dostarczy umowę, to w jaki sposób można umowę anulować? Nie przyjmować jej, odesłać, czy inaczej?
nie przyjmowac kuriera z umową powinna ci wtedy umowa wrococ do poprzedniej taryfy
Czyli odmówić przyjęcia umowy od kuriera? czy przyjąć i w ciągu 10dni zrezygnować, tylko w jaki sposób?

 #558607  autor: bledos
 05 cze 2012, 08:09
andx pisze:w jaki sposób?
Wraz z dokumentami dostajesz papier na odstąpienie od umowy. Wypełniasz, podpisujesz, całość pakujesz w pudło i najlepiej przesyłką rejestrowaną wysyłasz z powrotem - zachowaj potwierdzenie nadania.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9