Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
380
Rejestracja
15 wrz 2010, 17:16
Lokalizacja
Wielkopolska
Nie, nie, nie ja się nie poddaję marketingowemu bełkotowi.DanielR pisze:(...) stawki będą obliczane na postawie kursu Euro któregoś tam (zapewne pierwszego) czerwca, wiec jak mogą Ci już teraz podać ostateczne ceny brutto w złotówkach?Quetzal pisze:Gorzej, że te listy mają zerową wartość merytoryczną.
Otóż nie mogli. Ponieważ stawki nie mogą być wyższe, niż te już wprowadzone do tej pory. To po pierwsze. Po drugie, skoro napisali, że nie będą wyższe, a nie napisali jakie będą oznacza to, że tego nie wiedzą, bo i nie mogą wiedzieć, a mogą być niższe. Nie mogli też jednak jednoznacznie stwierdzić i napisać, że będą (znacznie) niższe, bo nie są wróżbitami i nie znają kursu Euro na kilka/naście dni na przód (chyba, że Ty go znasz). Jeżeli kurs będzie niekorzystny, to stawki się po prostu nie zmienią.Quetzal pisze:a tej zasadzie równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że nie mieli prawa napisać w liście, że cena nie będzie wyższa niż jest (można sobie przecież wyobrazić kurs Euro, przy którym stawka za 1 mb wyniesie ponad 20 zł, prawda?)
W liście mogli np:
- napisać, że nie wiedzą jakie będą stawki, ale będą znacznie niższe
- podać jakie są planowane stawki w Euro.
No nie bezwartościową. P4 jest zobowiązany przepisami Prawa Telekomunikacyjnego do wysyłania dokumentów dotyczących każdorazowej zmiany w regulaminach swojej sieci. Później czytałbyś żale wylewane na forum, że kogoś nie poinformowali o zmianach stawek w roamingu. Szczegółowe informacje ukażą się zapewne w stosownym czasie, czyli do 1 lipca tego roku.Quetzal pisze:No ale lepiej wysłać klientom bezwartościową makulaturę.
Słuchaj, przy przenoszeniu numeru podawałaś może pracownikowi salonu adres e-mail, masz go wpisanego w tych papierach? Jeżeli nie, to wydaje mi się, że późniejsze wpisanie go w Play24 na nic się nie zda. Ja np. pamiętam, że przenosząc swój pierwszy numer podawałem maila i korespondencja od P4 dotycząca zmian w regulaminie rzeczywiście za każdym razem przychodziła tylko na adres mailowy. Natomiast przenosząc dwa kolejne numery już nie podawałem adresów mailowych i do tej pory przychodzą mi tradycyjne listy papierowe. Co prawda w międzyczasie wpisałem adres mailowy na Play24 ale jak widać nie pomogło. Wczoraj przyszły mi kolejne dwa papierowe listy z informacją o zmianach w roamingu i tymi dodatkowymi numerami TP, mającymi działać od 1 października.agaak pisze:A jak zrobić aby ta makulatura przychodziła na e-mail a nie fizycznie?
Dlatego Play POWINIEN wprowadzić usługę "kopia MMS" np na email lub na serwerze co by można było z neta się zalogować. Tak jak jest to np w Plusie.sumix pisze:Co jakiś czas nie dochodzą do mnie MMSy.
Najlepiej jest mieć włączone raporty doręczenia. Wtedy wiesz, czy wiadomość doszła, a ludzie, którzy wysyłają do Ciebie tez wiedzą czy dostałeś. Nikt wtedy nie musi do nikogo dzwonić czy dostał wiadomość proces monitorowany na bieżąco przez telefon.sumix pisze:Nie... fistaszek, że wiadomość została wysłana. Raportów, że odebrano nie dostaje.
Hmm jakbym widział problem w moim SonyEricssonie... Takie same szare koperty miałem właśnie w Play (2G). Pomagało zalogowanie się do Play 3G (musiało u mnie pojawić się "H") i manualne pobranie wiadomości. Zawsze działało (jeżeli był dobry zasięg). Niby automat miałem wybrany ale czasami na chama logował się do 2G. Przestawiałem na 3G i było spoko. 2009 i 2010 rok.sumix pisze:Niby odebrał 2 MMSy ale koperty są szare. Po wybraniu szarej koperty próbuje pobrać wiadomość MMS i kończy błedem komunikacji... i spróbuj później.