• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 174 z 241
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 241

 #551553  autor: qper
 02 maja 2012, 17:11
divhashmorex pisze: ale w chwili obecnej ta usługa nie działa:
Potwierdzam, nie działa na wszystkich numerach jakie mam.
divhashmorex pisze:gratulacje i szczerze podziękowania
Przyłączam się, właśnie dlatego warto być w Play. Ciągle się rozwijają i to w pozytywnym jak dla mnie kierunku. Jakoś rozwoju systemów IT u pozostałych operatorów nie widzę, a szkoda.

 #551739  autor: Ruben
 03 maja 2012, 15:30
Może to nie najlepszy temat do mojego pytania ale w innym nikt nie udzielił mi odpowiedzi.
Chodzi o usługę "Nowe zbieraj minuty". Jest ważna 90dni i tutaj jest wszystko jasne. Natomiast co dzieje sie z minutami np. 91dnia, czy też przepadają, czy ich ważność jest liczona nadal 30dni od ostatniego przedłużenia?

 #551756  autor: bolek2004
 03 maja 2012, 18:30
Ruben Zaznaczam że nie testowałem tego, ale na logikę to usługa zostaje deaktywowana i od 91 dnia jak ktoś do Ciebie zadzwoni to nie będą nabijane minuty tylko. Uzbierane minuty mimo deaktywacji usługi powinny pozostać. Przemawia za tym też to że na każdej karcie play na której nigdy usługa nie była nawet aktywowana pod *102# zawsze jest info odnoście stanu dodatkowych minut.
To samo jest z programem doładowań. Nawet jak PD zostaje deaktywowany to przecież bonusy nie są likwidowane i masz je dalej.

 #551772  autor: Blank
 03 maja 2012, 20:54
Ruben, tak jak pisze bolek, w wypadku w którym np. 89-dnia naliczona będzie chociaż 1 minuta w ramach tej usługi to minuty będą ważne 30 dni od momentu naliczenia (w 30 dniu ważność upłynie o 23:59:59), czyli do 119 dnia.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #551982  autor: barcafan88
 05 maja 2012, 00:57
Mam takie pytanie dotyczące sieci play - a bardziej konkretnie działań operatora. Czy wiadomo kiedy wyjdzie możliwość zaktualizowania swojego telefonu ( w tym wypadku sgs2) do icsa?(android 4.0). MIało być w kwietniu ale coś cisza w temacie.

pozdrawiam

Motorola D520=>Bosch 509=> Siemens C35i=>Nokia 3210=>Nokia 3310=>Nokia 8210=>Nokia 3650=>Nokia 5510=>Siemens C65=>Motorola V3=> Nokia N-gage=>Motorola V3=>Nokia N93=>SE K810i=>Nokia 6310i=>E51=>Iphone 3gs ==>Samsung Galaxy SII==>Iphone 4

 #551995  autor: pakierhakierxd
 05 maja 2012, 09:07
Wydawało mi się że gdzieś było info że w ciągu paru tygodni ale nie jestem pewny do końca czy do tego telefonu.

Pozdrawiam :)

 #552299  autor: sumix
 06 maja 2012, 19:34
43730073 - co któryś MMS do mnie nie dochodzi. Sprawdziłem u nadawców co mi wysłali... ba nawet zrobiłem test wysłałem do siebie 3 MMSy z innego telefonu. 2 z 3 doszły.
BOK zamknął zgłoszenie i walnął jakąś formułke i bla bla bla.

Play4You możesz zerknąć na moje zgłoszenie, bo cudować z BOKiem Play już mi sie odechciało.

 #552303  autor: BarthezzLodz
 06 maja 2012, 19:39
Po jakim czasie od zakończenia okresu rozliczeniowego (30.04) powinna zostać wystawiona faktura (przynajmniej w Play24)? Dodam, że to pierwsza :)

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #552327  autor: KC-KARLOS
 06 maja 2012, 21:20
PILNE: jutro dowiemy się o dacie powrotu bonusów za doładowanie konta Play Fresh / Lubię To! / Red Bull Mobile ;)

"Pozytywny news na koniec DW. Jutro podam datę powrotu promocji doładowań na FB."

źródło: profil - na Facebooku Marcin Gruszka Rzecznik Prasowy Play

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #552332  autor: DanielR
 06 maja 2012, 21:32
Karlos20 pisze: "Pozytywny news na koniec DW. Jutro podam datę powrotu promocji doładowań na FB."
Nie no Gruszka naprawdę dobrze sprawdza się w roli rzecznika prasowego...
Przecież to jest jakaś parodia. To zwyczajnie niepoważne.
Jest pewniak, że bonusy wrócą/nie wrócą, to się o tym po prostu pisze w dniu w którym mają powrócić lub ewentualnie dzień przed, a nie buduje jakieś napięcia, jakby dotyczyło to co najmniej nowej oferty na kartę. Juto napisze, że dopiero poda datę powrotu bonusów. :?

 #552334  autor: drcox
 06 maja 2012, 21:34
DanielR pisze:Nie no Gruszka naprawdę dobrze sprawdza się w roli rzecznika prasowego...
Rzecznikowanie generalnie zarówno w Orange i Playu jest żałosne. W Playu się zachowują jakby prowadzili domowy biznes i przerasta ich każde najmniejsze gówno, a Jabczyński jest nadętym bufonem który z każdą "rewolucją" jaką Orżnąć wprowadzi podkreśla jacy oni są innowacyjni i jaka konkurencja jest zła.

 #552337  autor: KC-KARLOS
 06 maja 2012, 21:38
to nie nowość, że rzecznicy rywalizują ze sobą - nie tylko medialnie.

Bonusy mogą wrócić. Aha, kto skorzystał z promocji facebookowej, osoby otrzymają 2 zł extra już 7 maja (o ile się nie mylę). Zobaczymy, na jakie konto te środki przyznają...
Poprzednio trafiły na główne, zamiast na promocyjne.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #552354  autor: drcox
 06 maja 2012, 22:48
A tak jeszcze co do tego wpisu na FB, to tak, cieszmy się, że oddadzą to co chamsko zabrali. Napisał to tak jakby oni byli świetni że łaskawie to znowu wprowadzają. Jak taki miły i profesjonalny jest to mógł powiedzieć od razu że to nie będzie trwało kilka tygodni a kilka miesięcy i podać przybliżony termin. Ale to jest PLAY, tu cię traktują jak debila. :lol:

No ale nic. Nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło, teraz nauczyłem się szukać tanich doładowań na Allegro i to nie takich na które trzeba miesiąc czekać. Procentowo oszczędność pozornie jest mniejsza (15% taniej w porównaniu do 30% bonusu) ale mogę sobie za to kupić co chce a nie dostaję ważnych miesiąc promocyjnych złotówek za które nic nie można kupić. Łaski nie robią, dlatego nie wrócę do ich promocyjki gdy ta za pewnie kilka miesięcy wróci.

 #552371  autor: rasiu
 06 maja 2012, 23:16
Tak drcox oczywiście, że nie wrócisz. Przecież jesteś wielkim Panem Klientem i powinni ci dawać 3x kwotę doładowania nie?

To już zaczyna być męczące. Na jakiej podstawie twierdzisz, że należy ci się cokolwiek od jakiegoklwiek operatora za doładowanie usługi poza kwotą doładowania? Promocja na FB jak KAŻDA PROMOCJA może być odwołana w dowolny momencie, co jest określone w każdym regulaminie, chyba że operator określa termin zakończenia promocji.

Niedługo ludzie będą narzekać, że w ogóle za cokolwiek trzeba płacić, a nawet jak wszystko stanie się darmowe, to niejeden i tak będzie biadolił, że źle. Ot taka mentalność Polaka.

 #552373  autor: drcox
 06 maja 2012, 23:24
rasiu pisze:To już zaczyna być męczące. Na jakiej podstawie twierdzisz, że należy ci się cokolwiek od jakiegoklwiek operatora za doładowanie usługi poza kwotą doładowania? Promocja na FB jak KAŻDA PROMOCJA może być odwołana w dowolny momencie, co jest określone w każdym regulaminie, chyba że operator określa termin zakończenia promocji.
Tak, jesteśmy w pre-paidzie, jest promo X i dnia 00.00.0000 promo jest zakończone, info dajemy wcześniej (a nie jak przy końcu 30 za 10) że koniec promocji i fajnie. Tu jednak jest Play i zostało to rozwiązane na poziomie betonu - likwidujemy coś na kilka tygodni, przez co rozumie się kilka miesięcy bo mamy "remont" (remont to ja sobie mogę w mieszkaniu zrobić) żeby uporać się z jakimiś bardzo skomplikowanymi czynnościami (konserwacja ISS się pewnie chowa skoro to tak długo trwa) co tak naprawdę jest po prostu tym żeby ludzie potracili skarbonki i wpłacali więcej kasy. A potem wkracza Gruszka na białym koniu (tak, dziś) że jesteśmy za...ści bo wiemy że się dowiemy że wracają doładowania promocyjne... :lol: Po prostu nie lubię jak się gówienko ubiera w ładny mundurek.

Tak więc całkowicie źle zrozumiałeś mój post. Nie kwestionuje tego czy mi się to należy (a prawda jest taka że pre-paid bez tych promocji które mogą sobie odwołać byłby o kant tyłka rozbić) a kwestionuję kompetencję tych ludzi którzy to wszystko w kupie (a raczej rozsypce) próbują utrzymać bo nie tak się załatwia takie rzeczy jeżeli nie ma się klienta za potencjalnego debila. :wink:

 #552380  autor: rasiu
 06 maja 2012, 23:46
Widzę, że dalej nie rozumiesz na czym to polega więc pozwól, że ci rozjaśnię:

Po pierwsze: promocja może zostać odwołana w dowolnym momencie. Tak to określają regulaminy, przy czym jestem jeszcze w stanie zrozumieć oburzenie, że jest robione z dnia na dzień. Ale jak już mówiłem jest to promocja, która jest dobrą wolą operatora i nie jest w żadnym wypadku jego obowiązkiem utrzymywanie jej w nieskończoność.

Po drugie: jeżeli rzeczywiście problem z tymi doładowaniami wiązał się z "remontem" lub zmianą partnera, który realizował te doładowania jak podobno było, to tym bardziej nie musieli o tym cię wcześniej informować. Twoja postawa, że "remont to ja mogę sobie w mieszkaniu ztobić" to właśnie postawa klienta, któremu nikt nie dogodzi.

Po trzecie: kwestia poinformowania o powrocie promocji. Blog Gruszki pełni po części fukcje marketingowe, co oznacza, że zajawki newsów, podbijanie napięcia to normalne zagrania. Dzięki temu o powrocie promocji będzie głośniej, bo na takim Telepolis będzie się o tym dłużej mówiło. Nie widzę tu nic zdrożnego. Poza tym podejrzewam, że jakby to ogłosił dzisiaj to byś narzekał, że jest długi weekend i pewnie specjalnie to zrobili, żeby mniej ludzi się dowiedziało "no bo kto zagląda w weekend majowy na serwisy branżowe???" :shock:

 #552384  autor: drcox
 07 maja 2012, 00:03
rasiu pisze:Ale jak już mówiłem jest to promocja, która jest dobrą wolą operatora i nie jest w żadnym wypadku jego obowiązkiem utrzymywanie jej w nieskończoność.
Dalej w ogóle nie rozumiesz o czym ja pisze i w dalszym ciągu powtarzasz frazesy o dobrej woli operatora, piszesz oczywiste oczywistości. Nie chodzi mi o dobrą wolę, chodzi o sposób informowania klienta (co się równa ze sposobem traktowania klienta) o tym. Myślę, że podwójne formatowanie tekstu już przeczytasz.
Po drugie: jeżeli rzeczywiście problem z tymi doładowaniami wiązał się z "remontem" lub zmianą partnera, który realizował te doładowania jak podobno było, to tym bardziej nie musieli o tym cię wcześniej informować..
To już jest osobna kwestia czy to się wiązało ze zmianą czegoś tam kogoś tam gdzieś tam (w co pewnie z całego serca wierzysz) czy po prostu niewygodne dla nich były skarbonki na koncie promocyjnym pre-paidów (bo wszelki inne sposoby przedłużania ich sukcesywnie wycofuje się). Każdy kto wykazuje się choć odrobiną samodzielnego myślenia i wiedzy będzie wiedział że to jest zwykła kupa bzdur i powód wyłączenia jest inny (w 2 miesiące to mi dom wybudowali więc nie wiem o czym tu w ogóle mowa, takie rzeczy planuje się z potężnym wyprzedzeniem i najmniej inwazyjnie, ale jeżeli od systemów bankowych informatycznych itp mają ludzi tak kompetentnych jak w dziale radiowym to szczęścia życzę, poza tym jeszcze nie wiadomo kiedy te doładowania przywrócą...).
Twoja postawa, że "remont to ja mogę sobie w mieszkaniu ztobić" to właśnie postawa klienta, któremu nikt nie dogodzi.
I znowu się mylisz, bo właściwie to mi zrobili przysługę, bo zacząłem kupować tańsze doładowania na Allegro a z racji dużej ilości pakietów dodatkowych bardziej mi się to opłaca niż promocyjne złotówki i nie muszę używać tego beznadziejnego Fejsbóka.
rasiu pisze:Po trzecie: kwestia poinformowania o powrocie promocji. Blog Gruszki pełni po części fukcje marketingowe, co oznacza, że zajawki newsów, podbijanie napięcia to normalne zagrania. Dzięki temu o powrocie promocji będzie głośniej, bo na takim Telepolis będzie się o tym dłużej mówiło.
No na Telepolis jakoś nie widze "hip hip hura" tylko raczej go wyśmiano za to "powiadomienie o jutrzejszym powiadomieniu".

Wielokrotnie to wspomniałem - jest to mniej lub bardziej wyrafinowana manipulacja przez którą klient traci, ale robi się to tak, że on wcale nie myśli że traci, tylko że on jeszcze zyskuje i Play mu robi przysługę! (tak jak wycofanie pakietu SMS za 6zł i wprowadzenie pakietu za 10zł). A o tym to sobie każdy już może opinie wyrobić i jak widać nawet po forum większość osób takie manipulacje łyka z łatwością (a co dopiero typowy klient).

 #552539  autor: piechucki
 07 maja 2012, 16:43
drcox zgadzam się z Tobą całkowicie, a dla rasia mam tylko taki dowcip: czy wiesz kto to jest "dyplomata"? Odp.: To taki facet, który ma Ci powiedzieć (sorry) "sp...aj" w taki sposób, żebyś poczuł radość na myśl o czekającej Cię podróży. I taka własnie jest rola rzecznika. Różnica jest taka, że my o tym wiemy, a Ty rasiu myślisz "z radością o podróży". Pozdrawiam!

 #552775  autor: Mila89
 08 maja 2012, 14:10
Dzisiaj podpisuje umowe przez kuriera pytanie: Po jakim czasie bede mial wlaczony plan taryfowy??? srodki mi sie na koncie juz koncza i nie wiem czy doladowywac czy czekac

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6
  • Strona 174 z 241
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 241
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 241