• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #548743  autor: xtek
 18 kwie 2012, 20:53
Mam od 2009 roku Play Fresh. Dziś zadzwonił konsultant i proponował przejście na abonament - Super All Inclusive MAX Tylko SIM za 29 zł. Nie byłem na to przygotowany i podziękowałem.

Zacząłem szukać sam, bo spodobała mi się cena, liczba minut i pakiet 1GB - wydawałbym mniej niż teraz w PF. Zgodnie z 2. punktem regulaminu, mogę skorzystać z tej oferty, bo jestem użytkownikiem dłużej niż 3 miesiące.
Nie mogę kupić przez internet - wyskakują mi błędy:

"Dla Twojego typu usługi proces utrzymania nie jest dostępny"
i
"Nie przygotowaliśmy jeszcze dla Ciebie specjalnej oferty dla Abonentów".

Chciałem kupić przez internet, żeby dostać 50 minut gratis przez te 6 miesięcy. Napisałem zgłoszenie przez play24.
Jakiś niewyspany konsultant odpisał mi, że zgodnie z punktem 1. regulaminu, z promocji mogą skorzystać tylko abonenci, MIX i Playonline, czyli JA W OGÓLE NIE MOGĘ - według niego.

"Uprzejmie informuję, iż w pierwszym punkcie Regulaminu Oferty Promocyjnej Super All Inclusive MAX tylko SIM dla Abonentów, napisane jest, że oferta promocyjna dostępna jest dla Klientów posiadających ofertę abonamentową, MIX bądź Play Online.

Numer 48xxxxxxxx znajduje się w ofercie Play Fresh na kartę. W związku z tym, numer ten nie może zostać przeniesiony do wymienionej taryfy."

Szkoda, że nie doczytał punktu 2., który opisałem wcześniej.

"2. Niniejsza Oferta Promocyjna dostępna jest także dla Użytkowników korzystających z Usług
Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 przez co najmniej 3 miesiące i utrzymujących w dniu
zawarcia Umowy na podstawie niniejszej Oferty Promocyjnej Okres ważności połączeń
wychodzących"

Dzwonię na *500. Tam dwóch konsultantów mówi mi, że muszę iść do punktu Play i tam podpisać umowę. Ciekawe! Czy to znaczy, że kobieta, która dzwoniła rano też by mnie wysłała do oddziału i poświęciła swoją prowizję? Nie wydaje mi się. Jak to w końcu jest? Da się przejść z PF na abonament jw., podpisując umowę przez kuriera i zgarniając profity z internetu?

Regulamin:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... etowym.pdf
 #548745  autor: stook
 18 kwie 2012, 21:19
xtek pisze: Dzwonię na *500. Tam dwóch konsultantów mówi mi, że muszę iść do punktu Play i tam podpisać umowę. Ciekawe! Czy to znaczy, że kobieta, która dzwoniła rano też by mnie wysłała do oddziału i poświęciła swoją prowizję? Nie wydaje mi się. Jak to w końcu jest? Da się przejść z PF na abonament jw., podpisując umowę przez kuriera i zgarniając profity z internetu?

Regulamin:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... etowym.pdf
Hehe "ja tu widzę niezły burdel" ;) Z formalnego punktu widzenia da się, no i tyle teorii. Oni mają jakiś systemowy jeden wielki BUG, bo z tego co wiem oferty spychane przez telesales też nie dochodzą do skutku :) jak poczytasz na forach to podobne przypadki się znajdą. E-Shop to inna para kaloszy i odkąd pamiętam to zawsze tak było. Nie wiem czy to oddzielna spółka obsłguje czy co... oni zawsze jacyś odklejeni od rzeczywistości byli, a nowości ofertowe były wdrążane zawsze z opóźnieniem.

 #548770  autor: xtek
 18 kwie 2012, 22:43
Właśnie się dowiedziałem na profilu Play na FB, że oferta miała być wprowadzona do eshopu "niedawno". Niestety tak się nie stało i trzeba czekać. Spoko. Regulamin z 04.04.2012 r., a rozwiązania nie są wdrożone do dziś.

Tu jest świetny screen obrazujący jakość obsługi:

http://grrrab.it/aps3uw

Chyba jednak zostanę przy karcie - przynajmniej nie muszę się użerać z "konsultantami" wtedy.

[ Dodano: 2012-04-18, 22:53 ]
Tak czytam ten ich profil i czytam i coraz bardziej jestem przerażony. Jeszcze chyba nikt nie dostał przez zgłoszenie na play24 dobrej odpowiedzi na zadane pytanie. Cały czas odpowiadają źle albo nie na temat. Kto tam pracuje?

 #548900  autor: play4you1
 19 kwie 2012, 17:06
xtek, zgodnie z 2 Punktem Regulaminu Oferta Promocyjna Super All Inclusive MAX Tylko SIM jest dostępna dla Użytkowników Play Fresh na kartę ale na czas określony 12 miesięcy.
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... etowym.pdf

agaak, w twoim przypadku jest tak samo. Umowa może byc ale na 12 miesięcy a nie na czas nieokreślony.

 #548971  autor: xtek
 19 kwie 2012, 22:12
play4you1 pisze:xtek, zgodnie z 2 Punktem Regulaminu Oferta Promocyjna Super All Inclusive MAX Tylko SIM jest dostępna dla Użytkowników Play Fresh na kartę ale na czas określony 12 miesięcy.
http://www.play.pl/resour...nternetowym.pdf
I nigdzie sie z tym nie kloce, a nawet o tym nie pisze. Umowa na 12 miesiecy mi pasuje. Mnie chodzi tylko o darmowe minuty przy kupowaniu przez internet!

 #549504  autor: play4you1
 22 kwie 2012, 20:17
Tak, zgodnie z regulaminem , darmowe minuty 50 i 100 (w zależności od wybranej wysokości abonamentu) otrzymasz przy kupowaniu przez internet :).

 #549727  autor: xtek
 23 kwie 2012, 23:08
No i spoko, bo przez internet sie nie da kupic. Zgodnie z regulaminem sie da, ale praktycznie sie nie da.

A twoje wypowiedzi sa rownie pomocne co cala infolinia play - czyli w ogole. Oni wam kazali w ten sposob odpowiadac? Tzn. zeby cos napisac/odpisac, ale nic nie wniesc?

 #549889  autor: play4you1
 24 kwie 2012, 16:38
"Dla Twojego typu usługi proces utrzymania nie jest dostępny"
"Nie przygotowaliśmy jeszcze dla Ciebie specjalnej oferty dla Abonentów".

Z tego co piszesz wynika, że wybierasz niewłaściwą ofertę, dla twojej usługi rzeczywiście nie jest dostępny proces utrzymaniowy, poniewaz nie jesteś na abonamencie.
Czy próbowałeś przez zakładkę Dokupuj Ofertę? Link: http://www.play.pl/pl/promocja/dla-doku ... index.html

 #549898  autor: WeBeR
 24 kwie 2012, 17:46
play4you1, w ogóle jest planowane wprowadzenie przejścia z Play Fresh do abonamentu bez telefonu czy to do Stanu Darmowego czy All Inclusive MAX? Dość długo zwlekacie z tą możliwością, już mija tydzień czasu od planowanego wprowadzenia. Dokupienie oferty obejmuje tylko klientów ofert na abonament (telefonicznych i internetu), mając tylko play fresh nie można dokupić oferty tej, a poza tym to będzie nowy numer z tym abonamentem, a ja bym chciał ze swoim z play fresh przenieś przez internet i co? Jest możliwość przejścia przez internet?

 #550066  autor: pakierhakierxd
 25 kwie 2012, 13:46
Nigdy się chyba nie dało przejść przez net ze swoim nr przynajmniej mi się tak wydaje.

Pozdrawiam :)

 #550092  autor: WeBeR
 25 kwie 2012, 14:39
pakierhakierxd, zgadza się, nigdy nie było takiej możliwości, ale play miał wprowadzić taką możliwość 17 kwietnia. Potem, że mają poślizgi, a już mija 8 dni od planowanego wprowadzenia takiej migracji przez internet

 #550323  autor: xtek
 26 kwie 2012, 09:16
banderas pisze:jest już ta możliwość
http://sklep.play.pl/ecommerce/control/ ... nId=SD_BEZ
min czas stażu numeru 3 mc
NO NARESZCIE! Problem rozwiazany! Dzieki banderas.

[ Dodano: 2012-04-26, 09:23 ]
Ale jeszcze nie jest do konca dobrze.
Tutaj rzecznik dawal tabelke:

http://www.blogplay.pl/2012/03/oferty-a ... ze-lepsze/

http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2 ... AI-MAX.png

Jesli jestem w Play od 3 miesiecy (a jestem prawie 3 lata) to powinienem za 29 zl dostac 210 minut, a oferta pokazuje 150.