• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 166 z 241
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 241

 #545800  autor: ukefake
 06 kwie 2012, 14:12
qper pisze:Problem nadal występuje i jest według mnie systemowy i dotyczy całej usługi etykietka.
witaj w klubie :) jak widać play nie lubi za bardzo rozwiązywać problemy które sam stworzył
u mnie po wysłaniu TESTu taki napis pojawił się na telefonie, natomiast po wysłaniu STOP mam info, że moja etykietka to PLAY i jak chce to moge ją zmienić za 2,46 z vat. oczywiście cały czas mam TEST.
zresztą sygnalizowałem już ten problem i z tego co widzę został "profesjonalnie" olany przez operatora. jaka obsługa - takie usługi.

 #545823  autor: McCm
 06 kwie 2012, 15:18
@ukefake

Miałem dokładnie taki sam problem kilka miesięcy temu - wymieniłem kartę SIM, niestety tak jak wam, etykietka przestała działać i nie dało się jej włączyć. Napisałem do Play4You, po około 3 tygodniach problem został naprawiony, i można było ją ponownie włączyć. Musicie męczyć P4Y. Choć mam wrażenie, że kiedyś P4Y to były kompetentniejsze technicznie osoby.

 #545838  autor: tricki
 06 kwie 2012, 16:38
play4you1 pisze:1: Oferta podstawowa Long Play 159 -
 Rabat 10pln na czas nieokreślony
Rabat 10pln dla Klientów, którzy wybiorą E-fakturę
Rabat 40pln na czas nieokreślony dla Klientów posiadających promocje terminalową

czyli najniższa kwota na ktorą możesz zmigrować to 99 zł + opłata za pakiet smartfon w tym masz nielimitowane połączenia/smsy do wszystkich i pierwszy miesiąc pakietu smartfon 200 mb lub 2GB w zlaeżności od twojej decyzji za frii a potem 7 lub 20 zl
Czyli muszę liczyć miesięcznie nie 99zł a 99zł+ cena pakietu /7zł lub 20zł/, który rozumiem że jest obowiązkowy?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #545879  autor: ukefake
 06 kwie 2012, 19:16
McCm, jasne, że można zgłaszać, monitować, znowu zgłaszać żeby poprawili kolejną poprawkę tyle że skorzystałem z tej usługi zakładając, że jest tak banalna i trudno będzie ją playowi zepsuć/niedopracować. niestety byłem w błędzie :(
co gorsza, widzę że sporo osób ma z tym problem a mnożenie przez nie kolejnych zgłoszeń może świadczyć tylko o sporym lupanarze u operatora.

 #545917  autor: qper
 06 kwie 2012, 22:12
McCm pisze:Miałem dokładnie taki sam problem kilka miesięcy temu - wymieniłem kartę SIM
Problem pojawia się zawsze kiedy zostanie wymieniona karta sim.
U mnie na 3 numery 3 x to samo.

Z BOKiem poległem, teraz szukam innych dojść, żeby to naprawić.

Sytuacja jest beznadziejna. Skoro jest to wersja finalna usługi to powinna działać bez zarzutu. Jeżeli nie działa to powinienem mieć możliwość uzyskania pomocy od techników.

Jak zawsze kończy się jednak na przepychankach z bokiem i tłumaczeniu, że nie jestem łosiem, a białe jest białe...

Taki traktowaniem daleko się nie zajedzie.

 #546175  autor: djjarhead
 08 kwie 2012, 09:24
Witam serdecznie, posiadam HTC Wildfire S w sieci Play i telefon nie wykrywa mi nadajników sieci Orange. Problem polega na tym że jest to najlepiej działająca sieć w moim domu i chciałbym ręcznie wybrać właśnie tego operatora. Znajduje Plusa oraz T-Mobile no i rodzinnego Playa. Mam włączony roaming krajowy, skonfigurowane sieci internet oraz mms, włączone sieci 2G i 3G, jak i włączoną opcję transferu danych w roamingu. Dodam że inne telefony wyszukują Orange w moim domu bez problemu. Wymieniłem nawet kartę SIM w salonie play i nadal to samo. Proszę więc o jakieś porady, pozdrawiam

 #546176  autor: playonline
 08 kwie 2012, 09:36
djjarhead pisze:Witam serdecznie, posiadam HTC Wildfire S w sieci Play i telefon nie wykrywa mi nadajników sieci Orange. Problem polega na tym że jest to najlepiej działająca sieć w moim domu i chciałbym ręcznie wybrać właśnie tego operatora. Znajduje Plusa oraz T-Mobile no i rodzinnego Playa. Mam włączony roaming krajowy, skonfigurowane sieci internet oraz mms, włączone sieci 2G i 3G, jak i włączoną opcję transferu danych w roamingu. Dodam że inne telefony wyszukują Orange w moim domu bez problemu. Wymieniłem nawet kartę SIM w salonie play i nadal to samo. Proszę więc o jakieś porady, pozdrawiam
Hmm (2G czy 3G) masz włączone w tel? Może głupie pytanie ale czasami i to bywa problemem. Druga sprawa to zrobienie pełnego resetu softu. W tym momencie tracisz wszystko więc zalecam kopię danych pamięci telefonu wcześniej.

 #546178  autor: Prezesek
 08 kwie 2012, 10:23
Wyszukaj ręcznie dostępne sieci i napisz je tutaj ;)

 #546246  autor: djjarhead
 08 kwie 2012, 19:32
Niezależnie czy mam samo 2G czy automatyczny wybór 2G/3G to nie wyszukuje Orange. Z dostępnych sieci wyświetla mi T-mobile, Plus, PLAY i czeski Vodafone ponieważ mieszkam blisko granicy. Tak jak wspomniałem wcześniej na innych telefonach w domu dodatkowo jest do wyboru Orange. Z resetem softu poczekam jeśli nie znajdzie się inne rozwiązanie.

[ Dodano: 2012-04-08, 19:33 ]
Aaaa jeszcze czasami wyświetla mi PLAY i Play. Tak jakby dwie sieci operatora play tylko pisane różną wielkością liter.

 #546271  autor: Edmund
 08 kwie 2012, 21:10
djjarhead, jedna z tych PLAY (pisana dużymi literami) to jest właśnie Orange a druga Play (pisana tak jak tutaj) to jest właśnie oryginalny Play. Takie wyświetlanie sieci wynika z ustawień karty SIM.
Jeżeli chcesz dokładnie sprawdzić zasięg Orange na swoim HTC, a nie masz karty SIM od nich to zamów sobie za darmo takową na stronie: http://www.orange.pl/gear/commerce/init ... egment=B2C

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #546277  autor: djjarhead
 08 kwie 2012, 21:30
No i wszelkie wątpliwości rozwiane w takim razie. Mam jednak małą wątpliwość co do stwierdzenia że jest to zależne od ustawień karty sim ponieważ wkładając kartę do innego telefonu wyświetla mi nazwę 'orange'. Tak czy inaczej bardzo mi pomogłeś!

[ Dodano: 2012-04-08, 21:39 ]
siedzę wpatrzony jak idiota w tą stronkę i nie wiem jak powiększyć Twoją cyfrę pomocy..

 #546374  autor: bledos
 09 kwie 2012, 08:53
djjarhead pisze:siedzę wpatrzony jak idiota w tą stronkę i nie wiem jak powiększyć Twoją cyfrę pomocy..
Tylko autor wątku może kliknąć 'pomógł'.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #546375  autor: djjarhead
 09 kwie 2012, 09:16
Rozumiem ;) W takim razie autora wątku proszę aby kliknął 'pomógł' dla Edmunda i można rozpoczynać kolejny problem, serdecznie pozdrawiam.

 #546409  autor: Edmund
 09 kwie 2012, 11:48
djjarhead pisze:Mam jednak małą wątpliwość co do stwierdzenia że jest to zależne od ustawień karty sim ponieważ wkładając kartę do innego telefonu wyświetla mi nazwę 'orange'.
No faktycznie po moich testach na kolejnych telefonach stwierdzam że to zależy nie tylko od ustawień SIM, ale także ustawień telefonu, i możliwe że także tego czy masz ustawioną pustą etykietkę na karcie SIM w Play.
djjarhead pisze:W takim razie autora wątku proszę aby kliknął 'pomógł' dla Edmunda i można rozpoczynać kolejny problem, serdecznie pozdrawiam.
Dzięki wielkie :)

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #546442  autor: ppp1ppp
 09 kwie 2012, 13:35
przy umowie tylko SIM jest bardzo mała kara za zerwanie umowy - wartość ulgi mam 49zł, a przy poprzedniej miałem 807zł

 #546460  autor: lakers67
 09 kwie 2012, 15:28
Witam Wszystkich

pytanie do play4you1:
Jestem zainteresowany przeniesieniem dwóch dwóch numerów prepaid (fresh,lubię to)
do oferty abonamentowej.
Na stronie jest info o umowie .. "na ile chcesz"... ale wchodząc w regulaminy termin umowy jest na czas oznaczony 24 miesiące !!. Druga sprawa czy będzie dostępna opcja w zakładce "Dokupuję ofertę" dla prepaid .

 #546497  autor: potargany
 09 kwie 2012, 18:38
Hello

Mam taryfę LONG PLAY II 69 ( umowa do 7 września 2012 ) zniżka na abo do GRUDNIA 2012 ( 50 % ) Wczoraj pojawiła mi się możliwość przedłużenia ABO

RePlay Ekstra Stan Darmowy - na 18 miesięcy

Stan Darmowy 49 Stan Darmowy 49

Abonament 50% tańszy przez pierwsze trzy miesiące
750 minut do wszystkich w abonamencie wymiennych na 791 SMS / MMS
Stan darmowy w Play na zawsze

Rozumiem że to oferta standardowa ? i podpisując aneks liczy się umowa do września + 18 ??

Czy nie lepiej poczekać na ofertę z telefonem ? Co radzicie ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #546500  autor: zygikuleczka
 09 kwie 2012, 18:42
Zapewne da się wyrwać coś lepszego skoro to jest oferta dostępna w panelu internetowym. Ja bym zaczekał do pokazania się oferty z telefonem. Może coś sensownego uda się wyhaczyć.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #546584  autor: ja.michal
 10 kwie 2012, 00:19
potargany pisze: i podpisując aneks liczy się umowa do września + 18 ??
Tak. Warunki umowy wchodzą w ciągu 10 dni, ale termin zobowiązania jest liczony od momentu kiedy miało się zakończyć poprzednie.

Oferta nie wygląda jakoś specjalnie.

Ta zniżka 50% to na pewno do grudnia? Miałem poprzednią umowę ze zniżką i ważna była ona w trackie i po przekształceniu się umowy na czas nieokreślony.
Sprawdź regulamin bo może Ci się nie opłaca przedłużać. ;)

Jeszcze lepiej popatrz ile zużywasz średnio minut i dobierz coś bardziej skrojonego. Może się okazać, że taniej realnie będzie niższy abo. ;)

 #546647  autor: potargany
 10 kwie 2012, 11:37
Mając na uwadze powyższe wyjaśniania zawiadamiamy, iż przychylamy się do Pana wniosku
o obniżenie wartości opłaty Abonamentowej LongPlay II 69 o 50% do końca Okresu Zastrzeżonego Umowy dla numeru 790223xxx.
Ponadto informujemy, iż w przypadku podjęcia decyzji o kontynuowaniu Umowy dla numeru 790223xxx po Okresie Zastrzeżonym ww. upust będzie obowiązywał do 30 listopada 2012 roku włącznie.
Upust zostanie aktywowany 1 grudnia 2011 roku, co oznacza, że faktura, która zostanie wygenerowana 3 grudnia 2011 roku będzie uwzględniała rabat 50% na Abonamencie LongPlay II 69

A umowa do 7 września

Pieniądze to nie wszystko ...
  • Strona 166 z 241
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 241
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 241