• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 165 z 241
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 241

 #545455  autor: playonline
 05 kwie 2012, 12:01
bledos pisze:Ale jak rozumiem kolega wysłał smsa z playa, więc nie rozumiem odpowiedzi...
Pewnie numeracja jest błędnie przypisana w Play i tyle. Skapują się i poprawią.

 #545463  autor: play4you1
 05 kwie 2012, 12:24
ChuckyCiechanow pisze:Mam dziwny problem wysłałem SmSa na numer MTV Mobile niestety zamiast pobrać opłatę 0,09 zł pobrano 0,50 zł(SMS na telefon stacjonarny)

Numer zgłoszenia: 42694191
ok sprawdzimy, jak będziemy mieli potwierdzenie damy ci znać

 #545467  autor: agaak
 05 kwie 2012, 12:34
sms E na 115, zwraca 1 sms, a tresc sugeruje 3.

 #545471  autor: DanielR
 05 kwie 2012, 13:02
agaak pisze:sms E na 115, zwraca 1 sms, a tresc sugeruje 3.
Zgadza się agaak, jest dokładnie tak jak piszesz. Wspominałem o tym bublu w tym temacie już dwukrotnie. :)

 #545493  autor: play4you1
 05 kwie 2012, 13:53
ppp1ppp pisze:
play4you1 pisze:Ok w POS są już dostepne te promocje ( od dzisiaj) regulamin na naszej stronie:
dzięki, ale na All Inclusive Max Tylko Sim Super promocja z fresha nie da się przejść
dlaczego mówisz że się nie da skoro masz wyraźnie w regulaminie pkt,2 napisane że się da? podpisujesz Umowę i masz.

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... nentow.pdf

 #545495  autor: qper
 05 kwie 2012, 13:54
Play4You prosiłem o pomoc przy rozwiązaniu problemu i niestety się zawiodłem. Obsługa kuleje i to bardzo. Jednym słowem tragedia...

Jeden problem wałkowany przez kilka zgłoszeń i nic

40498952, 40790398, 42480396, 42604913

Jeżeli masz ochotę to zapoznaj się ze zgłoszeniami bo usługa w dalszym ciągu nie działa.

 #545509  autor: play4you1
 05 kwie 2012, 14:15
wojciech pisze:Mam zgryz ( play4you1, zgłoszenia: 42589450 & 42554473):
Wojtek, ty to potrafisz zagmatwanie napisać :)
ok teraz sprawą zajmimy się w zgłoszeniu 42662368, w systemie mamy tak jak ci napisali że było aktywowana usługa przez kod, ale strony nic nie grało ( zapewne dlatego że nie wykupiono żadnej muzyki, ktora miałaby grać). przyjzymy się dokładnie czy napewno tak było i damy ci znać.

 #545513  autor: ppp1ppp
 05 kwie 2012, 14:22
play4you1 pisze:dlaczego mówisz że się nie da skoro masz wyraźnie w regulaminie pkt,2 napisane że się da? podpisujesz Umowę i masz.
mój brat wczoraj udał się do POSu i nie udało mu się zmigrować, musiał wybrać ofertę bez super promocji - all inclusive max tylko sim, gdzie przy abo 39zl/mies dostał 100 minut mniej. Pozostaje złożenie reklamacji, tylko czy to coś da?

 #545516  autor: janbutyk
 05 kwie 2012, 14:33
mam pytanie do play4you1
czy dla play opłacalny jest ruch z innych sieci do play (mimo promocji Zbieraj Minuty) czy im więcej dostaniecie połączeń tym więcej zarobicie ?

 #545522  autor: play4you1
 05 kwie 2012, 14:53
Kryniczanin pisze:play4you1, Mam problem postanowiłem przedłużyć umowę przez e-shop zamówiłem tel zamówiłem odpowiedni abo dostałem nr zamówienia który skopiowałem a nie dostałem kompletnie nic na maila. Kompletna cisza - miało być potwierdzenie zamówienia na maila a nic nie ma.
Niestety tak w teorii to nie jestem w stanie ci powiedzieć co z tym zamówieniem zadzwoń do Ok albo napisz maila podaj numer zamowienia to bedziemy wiedzieć czy ci zapisło czy nie jesli nie złożysz nowe.

[ Dodano: 2012-04-05, 14:55 ]
ppp1ppp pisze:
play4you1 pisze:dlaczego mówisz że się nie da skoro masz wyraźnie w regulaminie pkt,2 napisane że się da? podpisujesz Umowę i masz.
mój brat wczoraj udał się do POSu i nie udało mu się zmigrować, musiał wybrać ofertę bez super promocji - all inclusive max tylko sim, gdzie przy abo 39zl/mies dostał 100 minut mniej. Pozostaje złożenie reklamacji, tylko czy to coś da?
wiesz co nie wiem czemu tak się stało, jesli sprzedawca poinformuje nas że popelnił błąd to da się zminić promocję

[ Dodano: 2012-04-05, 14:56 ]
janbutyk pisze:mam pytanie do play4you1
czy dla play opłacalny jest ruch z innych sieci do play (mimo promocji Zbieraj Minuty) czy im więcej dostaniecie połączeń tym więcej zarobicie ?
czy to napewno pytanie do Play4you?

 #545525  autor: ppp1ppp
 05 kwie 2012, 14:58
play4you1 pisze:wiesz co nie wiem czemu tak się stało, jesli sprzedawca poinformuje nas że popelnił błąd to da się zminić promocję
sprzedawca nie popełnił błędu - po prostu system mu na to nie pozwolił, mimo iż warunki zawarte w regulaminie były spełnione.

 #545528  autor: play4you1
 05 kwie 2012, 15:03
sql pisze:1) W przypadku taryfy Firma pojawiły mi się pakiety roamingowe "Pakiet Roaming Euro 20 lub 40 lub 180". Proszę o regulaminy. Zacytuje jeden z opisów z Play24: " Pakiet 120 minut do wykorzystania na połączenia wychodzące i przychodzące w roamingu. Pakiet dotyczy połączeń wykonywanych z krajów Unii Europejskiej oraz innych wskazanych w zakresie strefy międzynarodowej – Strefa Euro.Z oferty może skorzystać klient posiadający plan taryfowy Biznes Pakiet. Pakiet jest jednorazowy – za włączenie pakietu pobierana jest opłata w wysokości 60 zł (73,80 zł z VAT). Minuty z pakietu można wykorzystać w ciągu 14 dni od momentu włączenia usługi."
Co to za Taryfa Biznes Pakiet? Wygoglować nic nie mogę :-)
2) Czy w taryfie Formuła 4.0 dla Firm można aktywować jakieś pakiety roamingowe ?
3) Na stronie brakuje regulaminu Replay Formuła 4.0:
http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/dla- ... index.html
Hey Pakiet, Regulamin usługi „Paczka Roaming” sprawdzę czy jest na stronie jak nie to ddodamy. Paczki sa 20, 40, 120 i są właśnie dla taryfy Formula 4.0 dla firm.
ok replay formuła 4.0 poprosze o dodanie tego regulaminu dzieki za info.

[ Dodano: 2012-04-05, 15:10 ]
qper pisze:Jeden problem wałkowany przez kilka zgłoszeń i nic

40498952, 40790398, 42480396, 42604913
tak qper wiem o co chodzi, wiesz co w pewnym momencie przestalam monitorować co się dzieje ze sprawą. wysli jeszcze raz sms i sprawdź co się dzieje jak wpiszesz treść "PUSTY" bo nam w testach wyszło że wszystko dla twojego nr dziala okej. Dalej jak będzie problem prosze podrzuć mi nr zgłoszenia na prv, bo po zgloszeniu nr 40790398 nie śledzilam sprawy

 #545529  autor: janbutyk
 05 kwie 2012, 15:11
play4you1 pisze:
janbutyk pisze:t;]mam pytanie do play4you1
czy dla play opłacalny jest ruch z innych sieci do play (mimo promocji Zbieraj Minuty) czy im więcej dostaniecie połączeń tym więcej zarobicie ?
czy to napewno pytanie do Play4you?
proste pytanie dla osoby obeznanej z siecią p4, ale jeśli nie chcesz odpowiadać...
zmusić nie mogę.

choć uprzejmie swoją prośbę ponawiam

pozdrawiam

 #545546  autor: user_delete19
 05 kwie 2012, 16:04
play4you1 pisze:Wojtek, ty to potrafisz zagmatwanie napisać
ok teraz sprawą zajmimy się w zgłoszeniu 42662368, w systemie mamy tak jak ci napisali że było aktywowana usługa przez kod, ale strony nic nie grało ( zapewne dlatego że nie wykupiono żadnej muzyki, ktora miałaby grać). przyjzymy się dokładnie czy napewno tak było i damy ci znać.
Starałem się ;-)
Tak jak napisałem w kolejnym zgłoszeniu - już pomijając to, że zostało aktywowane to i tak całość nie jest w zgodzie z regulaminem gdyż w przypadku braku wyboru muzyki powinna być domyślna. Jako, że jej nie było panowała zupełna beztroska i właściwie gdyby nie brak środków na koncie to trwałaby sobie dalej...

EDIT: w sumie przy usługach samoczynnie odnawialnych (zwłaszcza płatnych!) powinna być comiesięczna informacja, że usługa jest włączona. Coś takiego jest w przypadku "SMS na e-mail".

 #545555  autor: play4you1
 05 kwie 2012, 16:15
wojciech pisze:zgodzie z regulaminem gdyż w przypadku braku wyboru muzyki powinna być domyślna. Jako, że jej nie było panowała zupełna beztroska i właściwie gdyby nie brak środków na koncie to trwałaby sobie dalej...
Oj widzę, że jakość poprzedniego postu pozostawia do życzenia. Przepraszam za literówki. Z tego co widzę to już poszła do ciebie odpowiedź w tej sprawie. A odnośnie do SMSów teraz jak usługa promocyjna jak sie kończy i bedzie płatna klienci w formule dostaną o tym informację. Ale żeby co miesiąc o tym informować? to byłaby przesada. zwykły Spam.

[ Dodano: 2012-04-05, 16:41 ]
agaak pisze:Trzy pytania:

1. Jak zablokować całkowicie transmisje pakietową na karcie play fresh? Użerać się z BOK czy "blokada transferu w roamingu" na play24, która ogranicza tylko do sieci macierzystej, poratuje tyłek zagranicą?

2. Numer przeniesiony z PF do TT, wraca do Play, już jako 1zł MNP. Po sześciu miesiącach bonusów, wypowiadam umowę. Wystarczy że w piśnie poproszę o przeniesienie do play fresh numeru, czy jakieś inne zabiegi?

3. Mając 1zł MNP, łapię się na ofertę abo. 19zł/180min? Z WWW wynika że tak.
napisz do Bok, albo w telefonie ustaw żeby nie przesylał danych w roamingu

wystarczy że na wypowiedzeniu umowy napiszesz że rezygnujesz z umowy i chcesz przenieść nr na kartę

 #545572  autor: Rlox
 05 kwie 2012, 17:35
Czy trzeba koniecznie przedstawić fakturę za korzystanie z usług np. Orange w przypadku przejścia do Play w promocji Super MNP, czy wystarczy np. umowa. Czy w przypadku umowy Minutofon w Orange (zobowiązanie comiesięczne do doładowywania oferty na kartę) można skorzystać z w/w promocji?

 #545617  autor: user_delete19
 05 kwie 2012, 21:04
play4you1 pisze: Z tego co widzę to już poszła do ciebie odpowiedź w tej sprawie.
Tak, przyszła -- w końcu satysfakcjonująca :) szkoda, że od razu tak nie można było ;-)
play4you1 pisze:A odnośnie do SMSów teraz jak usługa promocyjna jak sie kończy i bedzie płatna klienci w formule dostaną o tym informację. Ale żeby co miesiąc o tym informować? to byłaby przesada. zwykły Spam.
Może i racja. To może inaczej - sms potwierdzający włączenie *płatnej* usługi chociaż? Bo tak jak w tym przypadku to najzwyczajniej w świeci człowiek żyje w niewiedzy.

 #545622  autor: pakierhakierxd
 05 kwie 2012, 21:15
Play4you pisałem tu wcześniej 2 razy w sprawie usługi etykietka wcześniej ją sobie włączyłem bo chciałem widzieć na jakim zasięgu jestem a ostatnio ją sobie wyłączyłem i niby jest wyłączona ale nadal pisze play,plus,orange ,czy da się coś z tym zrobić aby pisało play cały czas ?,ps. na innych telefonach i kartach na których nigdy nie była aktywna ta usługa pisze cały czas play.

Pisałem 2 zgłoszenia na play24 i chyba ktoś mnie nie zrozumiał albo tak musi być sam już nie wiem.

Pozdrawiam :)

 #545643  autor: qper
 05 kwie 2012, 21:59
play4you1 pisze:tak qper wiem o co chodzi, wiesz co w pewnym momencie przestalam monitorować co się dzieje ze sprawą. wysli jeszcze raz sms i sprawdź co się dzieje jak wpiszesz treść "PUSTY" bo nam w testach wyszło że wszystko dla twojego nr dziala okej. Dalej jak będzie problem prosze podrzuć mi nr zgłoszenia na prv, bo po zgloszeniu nr 40790398 nie śledzilam sprawy
Problem nadal występuje i jest według mnie systemowy i dotyczy całej usługi etykietka.

Dzisiaj wymieniałem mojej mamie kartę sim na micro sim do nowej lumii i problem ten sam.

Miała włączona etykietkę a po wymianie etykietka przestała działać.
Wysyłając ponownie TEST - dostaje SMS, że karta obsługuję etykietkę ale nazwa się nie zmienia na TEST.
Wysyłając STOP - dostaję SMS, że karta nie obsługuje etykietki i żebym ją wymienił.

Wysyłanie sms z nazwą etykietki nie ma sensu ponieważ po za skasowaniem opłaty nic się nie dzieje.

Taki problem miałem już na 3 różnych numerach i zawsze po wymianie karty sim.

Na jednym po interwencji techników coś tam zrestartowano i usługa zaczęła działać.
W tych 2 pozostałych przypadka poległem w walce na słowa z waszym bokiem.

Nie pomogło powoływanie się na zgłoszenie w którym taki sam problem rozwiązano.

Możesz jakoś to załatwić, mogę zrobić konkretne zgłoszenia i przesłałbyś do odpowiednich techników.

Może warto również zwrócić uwagę osobą odpowiedzialnym za tę usługę, że taki problem ma miejsce.
Jest to nabijanie ludzi w butelkę a chyba nie o to wam chodzi?!

Czekam na info co mam robić.

Zależy mi na tym, żeby etykietka działała i wyświetlała aktualnego operatora.

Pozdrawiam

 #545752  autor: Mila89
 06 kwie 2012, 11:32
P4U nr zgloszenia 42743963 bardzo bym prosil o osobiste zajecie sie sprawa bo waqsi pracownicy z ktorymi rozmawialem (szt 3) sa skrajnie niekompetentni sprawa dotyczy przeniesienia nr na abonament a konkretnie wyslania dokomentow kurierem... cala sprawa jest dokladnie opisana w zgloszeniu

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6
  • Strona 165 z 241
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 241
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 241