• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 164 z 241
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 241

 #545178  autor: playonline
 04 kwie 2012, 08:32
Chyba coś się w Playu pomieszało. Jeżeli nie w Polsce to za jej granicami przynajmniej. Ostatnio bo 31.03.2012 dostałem smsa na numer 790xxxxxx z datą w telefonie 31.03.2012 około 17:00 no a ten sam sms w TelePlay miał już datę 30.03.2012 godzina około 12:00... Ta w telefonie prawidłowo się pokazywała, w TelePlay błędnie niewiedzieć dlaczego...

Dziś rano (około 4:00) na wyświetlaczu pojawił mi się komunikat, że następuje "odświeżanie karty SIM2" (telefon jest dualem i SIM2 to właśnie numer 790xxxxxx). I tak przez kilka godzin komunikat się utrzymywał do momentu aż nie wyłączyłem telefonu. Gdy włączyłem dostałem smsa z odpowiedzią na innego, którego wysłałem 8 marca... :) Data w telefonie odebranego smsa to... 08.03.2012... :D W TelePlay tak samo. :) Kopii sms na email nie dostałem. :/

Oby to tylko chwilówka bo już trochę się nawalczyłem z tym numerem... :/

Swoją drogą dziwne, że mając w jednym telefonie 2 karty SIM Play obie czasami logują się do różnych sieci (Vodafone / Orange) a czasami do tych samych.
 #545216  autor: play4you1
 04 kwie 2012, 11:30
gnx pisze:[Pozdrawiam
Forcio
Mam identyczny problem - przejście z Orange do Play. Trzy numery prepaid i od 18 godzin nie mogę z żadnego z nich korzystać - ani w salonie ani na infolinii nikt nie jest w stanie mi pomóc (poza przyjęciem zgłoszenia - nr 42604927) ...
gnx[/quote]

a telefony nadal nie działają - a to już 31 godzin :([/quote]

prezepraszamy was jest chwilowy problem z numermi ktore miały byc przeniesione 2 lub 3 kwietnia. trzeba jeszce troche poczekać. Myslę że max jeszcze dzisiaj.

[ Dodano: 2012-04-04, 11:52 ]
ppp1ppp pisze:play4you dzisiaj chciałem zmigrować mojego fresha do oferty All Inclusive Max Tylko Sim Super promocja 39zł/400min i niestety ale nic z tego nie wyszło. Czy oferta w ogóle jest dostępna? Nigdzie nie ma regulaminu.
Tak z tym freshem jest mały chaos. ale dizisj już powinna byc mozliwośc. będę miała kompletą informację to napiszę. albo podeślę regulamin.

[ Dodano: 2012-04-04, 12:00 ]
Forcio pisze:Witam,

dziś w nocy miało nastąpić przeniesienie numeru z sieci PLUS do Play. Niestety na obecną chwilę dzwoniący do mnie cały czas słyszą komunikat "Przepraszamy, numer nie istnieje". Na karcie SIM w dalszym ciągu działa mi tylko numer tymczasowy. Bardzo proszę o sprawdzenie w czym może tkwić problem. Zgłoszenie już założyłem w Play24 pod numerem 42597781. Dodam, że pół roku temu przenosiłem swój pierwszy numer z Orange i przełączenie nastąpiło praktycznie natychmiast w godzinach nocnych.

Pozdrawiam
Forcio
NUMER JEST JUZ AKTYWNY

 #545238  autor: Forcio
 04 kwie 2012, 12:32
Zgadza się, wczoraj telefon koło 22.30 numer został aktywowany.

 #545246  autor: play4you1
 04 kwie 2012, 12:54
ppp1ppp pisze:play4you dzisiaj chciałem zmigrować mojego fresha do oferty All Inclusive Max Tylko Sim Super promocja 39zł/400min i niestety ale nic z tego nie wyszło. Czy oferta w ogóle jest dostępna? Nigdzie nie ma regulaminu.

Ok w POS są już dostepne te promocje ( od dzisiaj) regulamin na naszej stronie:

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... nentow.pdf

 #545254  autor: sql
 04 kwie 2012, 14:21
1) W przypadku taryfy Firma pojawiły mi się pakiety roamingowe "Pakiet Roaming Euro 20 lub 40 lub 180". Proszę o regulaminy. Zacytuje jeden z opisów z Play24: " Pakiet 120 minut do wykorzystania na połączenia wychodzące i przychodzące w roamingu. Pakiet dotyczy połączeń wykonywanych z krajów Unii Europejskiej oraz innych wskazanych w zakresie strefy międzynarodowej – Strefa Euro.Z oferty może skorzystać klient posiadający plan taryfowy Biznes Pakiet. Pakiet jest jednorazowy – za włączenie pakietu pobierana jest opłata w wysokości 60 zł (73,80 zł z VAT). Minuty z pakietu można wykorzystać w ciągu 14 dni od momentu włączenia usługi."
Co to za Taryfa Biznes Pakiet? Wygoglować nic nie mogę :-)
2) Czy w taryfie Formuła 4.0 dla Firm można aktywować jakieś pakiety roamingowe ?
3) Na stronie brakuje regulaminu Replay Formuła 4.0:
http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/dla- ... index.html
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2012, 11:15 przez sql, łącznie zmieniany 1 raz.

 #545260  autor: user_delete19
 04 kwie 2012, 15:21
Mam zgryz ( play4you1, zgłoszenia: 42589450 & 42554473):

ostatnio dostałem smsa na numerze A, że nie można aktywowac usługi "Muzyka na czekanie" gdyż nie ma wystarczających środków na koncie (w sumie racja - nie doładowywałem konta bo chciałęm do końca zużyć środki). Komunikat wprawił mnie jednak w konsternacje bo:
- usługa ta nie mogła zostać włączona przez użytkownika (krótkiego kodu nie ma w książce adresowej, osoba wybiera tylko pozycje z ksiązki, krótki kod cechuje się złożonością wykluczającą przypadkowe wybranie go, chyba że ktoś ma jakąś teorię, że osoba posługująca się myphonem i ograniczająca się do 'strzałka w dół do listy kontaktów' nagle wstukała na klawiaturze "*111*19*1#"...)
- usługa ta nie manifestowała swojej aktywności (podczas dzwonienia na numer A był normalny sygnał dzwonienia dla użytkowników dzwoniących)

Właściwie gdyby nie to, że brakowało środków na koncie w ogóle nie wiedziałbym, że usługa jest aktywna (no, poza tym że zastanawiające było stosunkowo szybkie znikanie środków z konta :/ ).

Z play dostałem odpowiedź, że:
W toku wyjaśniania opisanej przez Pana sprawy ustaliłam, że 25 października 2011 roku o godzinie 16:43:18, za pośrednictwem kodu USSD, na numerze telefonu A włączona została usługa muzyka na czekanie. Zgodnie ze złożoną dyspozycją usługa została poprawnie uaktywniona. Zgodnie z regulaminem oferty "Muzyka na czekanie" pobierana była za nią opłata w wysokości 2,00 złotych.

Podkreślam, że włączenie usługi dodatkowej za pośrednictwem kodu USSD jest możliwe wyłącznie z pozycji Pana telefonu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za włączenie przez Abonentów dodatkowych usług oraz skutków z nich wynikających. Usługa została aktywowana, lecz nie został przez Pana wybrany żaden utwór.

Przykro mi z powodu Pana niezadowolenia. Jednak Operator nie włącza na koncie abonenckim żadnych usług bez Pana wiedzy i zgody.

Czyli (abstrahując od przypadkowości i praktycznie zerowych szans) - użytkownik może aktywować usługę widmo (bo jest aktywna, ale bez tytułowej "Muzyki na czekanie") a operator radośnie będzie kasował użytkownika za taką usługę?!

Czy tylko mnie wydaje się, że coś jest nie tak?

Zgłębiając regulamin wyszło mi, że jednak Play mimo wszystko (tak, użytkownik wklepał kod...) daje ciała, bo:
6) UŜytkownik moŜe aktywować Usługę poprzez ustawienie utworu, w jeden z poniŜej przedstawionych sposobów:
d) wybranie i zatwierdzenie na klawiaturze telefonu kodu *111*19*1# lub kodu *111# i wybranie odpowiedniej opcji;
8) W przypadku aktywacji w sposób opisany w pkt 6 d) powyŜej, Usługa zostanie aktywowana z bezpłatnym utworem wskazanym przez Operatora. Informacja o utworze znajduje się na stronie www oraz w materiałach reklamowych Play.
Czyli nawet jak użytkownik nie wybrał usługi to powinno coś grać w trakcie dzwonienia (więc byłaby jakaś informacja, że usługa jednak została aktywowana), a nie grało...

Pytanie dodatkowe brzmi - pałować się z kolejnym zgłoszeniem (wytykającym niedostosowanie do własnego regulaminu + brak informacji [i.e. 'wiedzy użytkownika'], że usługa jest aktywna) czy jakoś inaczej ugryźć temat? Niby są to 'grosze', ale litości :/

 #545274  autor: Kryniczanin
 04 kwie 2012, 16:05
play4you1, Mam problem postanowiłem przedłużyć umowę przez e-shop zamówiłem tel zamówiłem odpowiedni abo dostałem nr zamówienia który skopiowałem a nie dostałem kompletnie nic na maila. Kompletna cisza - miało być potwierdzenie zamówienia na maila a nic nie ma.

 #545290  autor: banderas
 04 kwie 2012, 17:33
Kryniczanin pisze:play4you1, Mam problem postanowiłem przedłużyć umowę przez e-shop zamówiłem tel zamówiłem odpowiedni abo dostałem nr zamówienia który skopiowałem a nie dostałem kompletnie nic na maila. Kompletna cisza - miało być potwierdzenie zamówienia na maila a nic nie ma.
sprawdziłeś w spamie?

banderassso

 #545296  autor: playonline
 04 kwie 2012, 17:50
banderas pisze:sprawdziłeś w spamie?
Najlepiej sprawdzać w spamie poprzez www a nie program pocztowy. :)

 #545298  autor: Kryniczanin
 04 kwie 2012, 18:00
banderas, playonline,

Dzięki. Było w spamie ale kolejna sprawa czemu tam trafiło? Zamawiałem bezpłatny starter heyah i trafił na właściwe miejsce czyli do odbiorczej a play to spam...

 #545311  autor: playonline
 04 kwie 2012, 19:14
Kryniczanin pisze:banderas, playonline,

Dzięki. Było w spamie ale kolejna sprawa czemu tam trafiło? Zamawiałem bezpłatny starter heyah i trafił na właściwe miejsce czyli do odbiorczej a play to spam...
To pytanie już do admina twojej poczty... ;)

 #545327  autor: ppp1ppp
 04 kwie 2012, 19:53
play4you1 pisze:Ok w POS są już dostepne te promocje ( od dzisiaj) regulamin na naszej stronie:
dzięki, ale na All Inclusive Max Tylko Sim Super promocja z fresha nie da się przejść

 #545357  autor: agaak
 04 kwie 2012, 21:17
Trzy pytania:

1. Jak zablokować całkowicie transmisje pakietową na karcie play fresh? Użerać się z BOK czy "blokada transferu w roamingu" na play24, która ogranicza tylko do sieci macierzystej, poratuje tyłek zagranicą?

2. Numer przeniesiony z PF do TT, wraca do Play, już jako 1zł MNP. Po sześciu miesiącach bonusów, wypowiadam umowę. Wystarczy że w piśnie poproszę o przeniesienie do play fresh numeru, czy jakieś inne zabiegi?

3. Mając 1zł MNP, łapię się na ofertę abo. 19zł/180min? Z WWW wynika że tak.

 #545358  autor: drcox
 04 kwie 2012, 21:20
agaak pisze:Użerać się z BOK
Poprzez użeranie się z BOK masz na myśli napisanie "wyłączcie mi całkowicie transmisje danych" w zgłoszeniu na które na drugi dzień odpowiedzą że tak też zrobili, przerabiałem to.

 #545416  autor: ukefake
 05 kwie 2012, 00:46
wojciech pisze:usługa ta nie mogła zostać włączona przez użytkownika
aż sprawdziłem na swojej karcie i ... "muzyka na czekanie" jest firmowo wgrana przez playa na listę kontaktów, kod *133#
wojciech pisze:Pytanie dodatkowe brzmi - pałować się z kolejnym zgłoszeniem (wytykającym niedostosowanie do własnego regulaminu + brak informacji [i.e. 'wiedzy użytkownika'], że usługa jest aktywna) czy jakoś inaczej ugryźć temat? Niby są to 'grosze', ale litości :/
nie znam poprzednich reklamacji i odpowiedzi, ale na podstawie tego co napisałeś o ostatnim oraz o zapisach regulaminu to ja bym napisał do UKE, że play bez twojej wiedzy włączył tę usługę (btw, orange jakiś czas temu samo włączało tę usługę bez jakichkolwiek pytań klientów o zgodę), następnie podkreślił że i tak nie świadczył jej zgodnie z regulaminem i prosisz o zwrot środków w wysokości (tu wpisujesz dokładną kwotę) na KONTO GŁÓWNE. jeśli masz wątpliwości, czy warto takim głupstwem zawracać głowę to odpowiem: warto. jeśli raz cię wydymali to zrobią to znowu szybciej niż ci się wydaje. zresztą osobiście znam człowieka, który odblokowanie play24 musiał załatwiać przez UKE bo żaden pracownik boku nie potrafił naprawić tego problemu.

 #545424  autor: user_delete19
 05 kwie 2012, 07:12
ukefake pisze:aż sprawdziłem na swojej karcie i ... "muzyka na czekanie" jest firmowo wgrana przez playa na listę kontaktów, kod *133#
Tutaj się kod nie zgadza - na stronie jest inny... Niemniej - wszystkie kody z karty wywaliłem (jeżeli się dało) a lista kontaktów w telefonie najzwyczajniej nie wyświetla tej pozycji. Mimo wszystko - ciężko mi sobie wyobrazić jakby miała wyglądać ta aktywacja przez osobę kompletnie atechniczną.

Zgłoszenia w sumie były dwa - wydźwięk był taki sam a cytaty zawierają praktycznie wszystko (pominąłem fragment, że życzę sobie zwrot kosztów błędnie aktywowanej usługi i odpowiedź, że Play się nie poczuwa...).

Na razie napisałem trzecie zgłoszenie i wytknąłem nieścisłości - jak znowu będzie spychologia stosowana to forward do UKE będzie :evil:

 #545425  autor: playonline
 05 kwie 2012, 07:33
wojciech pisze:Na razie napisałem trzecie zgłoszenie i wytknąłem nieścisłości - jak znowu będzie spychologia stosowana to forward do UKE będzie :evil:
Nie chcę złorzeczyć ale będzie tobie trudno im to udowodnić, że włączyło się samo z siebie. Play powinien mieć logi do każdej operacji. Jak zapewne się domyślasz z logów idzie wyczytać prawie wszystko.

Niemniej trzeba wziąć też pod uwagę spore zdolności człowieka - nawet atechnicznego. Znam różne przypadki. ;)

Ja kiedyś się z Playem użerałem w sprawie smsa wysłanego z numeru internetowego na jakiś zagraniczny numer telefonu. Niby 50gr ale chodzi o sam fakt. Odpuściłem po jakimś czasie z braku czasu jednak stwierdzam, że Play już "spłacił" dług za swoje porażki.

Obecnie mam coś problem z smsami (kilka stron temu o tym wspomniałem). Wczoraj kolejna porcja smsów niepoprzychodziła mi na TelePlay jednak na szczęście na telefon i na email już tak. :) Czyli taka ruletka. :)

 #545444  autor: ChuckyCiechanow
 05 kwie 2012, 11:02
Mam dziwny problem wysłałem SmSa na numer MTV Mobile niestety zamiast pobrać opłatę 0,09 zł pobrano 0,50 zł(SMS na telefon stacjonarny)

Numer zgłoszenia: 42694191

 #545449  autor: Mila89
 05 kwie 2012, 11:26
edit: bład do kosza :(
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2012, 11:29 przez Mila89, łącznie zmieniany 1 raz.

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #545450  autor: bledos
 05 kwie 2012, 11:28
Mila89 pisze:MTV mobile jest marka T-Mobile a nie Play
Ale jak rozumiem kolega wysłał smsa z playa, więc nie rozumiem odpowiedzi...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9
  • Strona 164 z 241
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 241
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 241