playonline pisze:yogurcik pisze:spadam ngdy wiecej PLAY dla firm PORAZKAAA
Bez urazy ale w ten sposób piszą gimnazjaliści... a nie "firmowcy". Choć patrząc na naszych polityków to już mnie chyba nic nie zdziwi... Brakuje jeszcze tylko "żal.pl" do twojego komentarza...
Może to wina źle sformułowanego zgłoszenia? Nie twierdzę, że to ty nawaliłeś ale tak z ciekawości możesz podesłać treść twojego zgłoszenia?
Na twoim miejscu napisałbym (jeżeli tak nie zrobiłeś), że konta 1111111, 2222222, 3333333 mają zostać dołączone do konta 4444444. Krótko, zwięźle i na temat. Ja przynajmniej problemu nie miałem.
Jedno ze zgłoszeń
Uprzejmie prosimy o konsolidacje poniższych numerów telefonów które należą do naszej firmy takie a takiej
60944---
53044---
53044- --
6056- –---
5304- – ---
6050-- - -
5304---– -
oraz nowe umowy z stycznia br
69442---
79248----
79454----
79459----
Uprzejmie prosimy aby wszystkie numery były podpięte pod numer 69442----- który to będzie jest numerem głównym do kontaktowania sie jak i do jakichkolwiek zmian na koncie . hasło dla wszystkich numerów to xxxxlll
Jeżeli jest to nie zrozumiale to soryyy
Były tez pisma podobnie brzmiące i nie jednokrotna rozmowa z BOK która tam osoba sama pisala zgłoszenie na konsolidacje, wiec rozumie raz moglem napisać powiedzieć cos źle, nie precyzyjnie ale cala sprawa juz toczy sie 4 mc ...
Ja nie rozumiem jednego przy aneksie po co rozdzielili nam konto abonenckie na 4 było ok a jest teraz balagan
