• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 163 z 241
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 241

 #544888  autor: playonline
 02 kwie 2012, 19:54
yogurcik pisze:spadam ngdy wiecej PLAY dla firm PORAZKAAA
Bez urazy ale w ten sposób piszą gimnazjaliści... a nie "firmowcy". Choć patrząc na naszych polityków to już mnie chyba nic nie zdziwi... Brakuje jeszcze tylko "żal.pl" do twojego komentarza...

Może to wina źle sformułowanego zgłoszenia? Nie twierdzę, że to ty nawaliłeś ale tak z ciekawości możesz podesłać treść twojego zgłoszenia?

Na twoim miejscu napisałbym (jeżeli tak nie zrobiłeś), że konta 1111111, 2222222, 3333333 mają zostać dołączone do konta 4444444. Krótko, zwięźle i na temat. Ja przynajmniej problemu nie miałem.

 #544902  autor: tricki
 02 kwie 2012, 20:46
Play4you proszę o pomoc i poradę:)

Rodzinka posiada taryfę All Inclusive Max 19.05 z opłatą miesięczną 75zł i umową z telefonem na 24 mc. Co w związku z ostatnią zmiana oferty w Play mogę uzyskać na plus w tej samej lub zbliżonej cenie. W tym natłoku regulaminów, ofert zgłupiałem. :shock:
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2012, 09:01 przez tricki, łącznie zmieniany 1 raz.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #544937  autor: yogurcik
 02 kwie 2012, 22:18
playonline pisze:
yogurcik pisze:spadam ngdy wiecej PLAY dla firm PORAZKAAA
Bez urazy ale w ten sposób piszą gimnazjaliści... a nie "firmowcy". Choć patrząc na naszych polityków to już mnie chyba nic nie zdziwi... Brakuje jeszcze tylko "żal.pl" do twojego komentarza...

Może to wina źle sformułowanego zgłoszenia? Nie twierdzę, że to ty nawaliłeś ale tak z ciekawości możesz podesłać treść twojego zgłoszenia?

Na twoim miejscu napisałbym (jeżeli tak nie zrobiłeś), że konta 1111111, 2222222, 3333333 mają zostać dołączone do konta 4444444. Krótko, zwięźle i na temat. Ja przynajmniej problemu nie miałem.
Jedno ze zgłoszeń
Uprzejmie prosimy o konsolidacje poniższych numerów telefonów które należą do naszej firmy takie a takiej
60944---

53044---

53044- --

6056- –---

5304- – ---

6050-- - -
5304---– -

oraz nowe umowy z stycznia br

69442---

79248----

79454----
79459----
Uprzejmie prosimy aby wszystkie numery były podpięte pod numer 69442----- który to będzie jest numerem głównym do kontaktowania sie jak i do jakichkolwiek zmian na koncie . hasło dla wszystkich numerów to xxxxlll
Jeżeli jest to nie zrozumiale to soryyy
Były tez pisma podobnie brzmiące i nie jednokrotna rozmowa z BOK która tam osoba sama pisala zgłoszenie na konsolidacje, wiec rozumie raz moglem napisać powiedzieć cos źle, nie precyzyjnie ale cala sprawa juz toczy sie 4 mc ...

Ja nie rozumiem jednego przy aneksie po co rozdzielili nam konto abonenckie na 4 było ok a jest teraz balagan :(

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #544943  autor: playonline
 02 kwie 2012, 22:47
yogurcik pisze:Uprzejmie prosimy o konsolidacje poniższych numerów telefonów które należą do naszej firmy takie a takiej
Jeżeli zgłoszenie jest kropka w kropkę z tym co zamieściłeś no tutaj pomyłki się nie da popełnić przy konsolidacji. ;) Odpowiedź ciekawa chociaż przyszła? ;)

 #544945  autor: yogurcik
 02 kwie 2012, 23:02
playonline pisze:
yogurcik pisze:Uprzejmie prosimy o konsolidacje poniższych numerów telefonów które należą do naszej firmy takie a takiej
Jeżeli zgłoszenie jest kropka w kropkę z tym co zamieściłeś no tutaj pomyłki się nie da popełnić przy konsolidacji. ;) Odpowiedź ciekawa chociaż przyszła? ;)
Ta mialem odpowiedzi i inne tyle ze dzis jak pisałem miałem tel z BOK . Mily Pan poinformował mnie iz owa konsolidacja przeszła. Jak juz pisałem prędzej jeden z numerów dopisali do istniejącego konta (do ktorego nie wiem nadal sa 4 konta abonenckie dla 1 firmy). Po sprawdzeniu na play 24 okazalo sie ze to byl numer z którego wysyłałem większości zgłoszeni oczywiście po przeniesieniu numeru cala historia zgłoszeń jak i odpowiedzi poszła .....

odpowiedz play odnosnie historii zgloszen
W odpowiedzi uprzejmie informuję, iż historia zgłoszeń dla numeru 6944---- została wyczyszczona ze względu na zmiany na koncie związane z procesem konsolidacji, który zakończył się 1 kwietnia 2012 roku. Ze względu na bezpieczeństwo klientów w sytuacji gdy numer zostaje przeniesiony na inne konto wszystkie dane w portalu internetowym są resetowane.
p.s.
Znów wysłałem prośbę o konsolidacje numerów.
Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia pod numerem: 42591540.

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #544980  autor: play4you1
 03 kwie 2012, 11:21
tricki pisze:Play4you proszę o pomoc i poradę:)

Rodzinka posiada taryfę All Inclusive Max 19.05 z opłatą miesięczną 75zł i umową z telefonem na 24 mc. Co w związku z ostatnią zmiana oferty w Play mogę uzyskać na plus w tej samej lub zbliżonej cenie. W tym natłoku regulaminów, ofert zgłupiałem. :shock:
1: Oferta podstawowa Long Play 159 -
 Rabat 10pln na czas nieokreślony
Rabat 10pln dla Klientów, którzy wybiorą E-fakturę
Rabat 40pln na czas nieokreślony dla Klientów posiadających promocje terminalową

czyli najniższa kwota na ktorą możesz zmigrować to 99 zł + opłata za pakiet smartfon w tym masz nielimitowane połączenia/smsy do wszystkich i pierwszy miesiąc pakietu smartfon 200 mb lub 2GB w zlaeżności od twojej decyzji za frii a potem 7 lub 20 zl

regulamin migracji http://www.play.pl/resources/pdf/Migrac ... ULA_40.pdf

[ Dodano: 2012-04-03, 11:29 ]
yogurcik pisze:Znów wysłałem prośbę o konsolidacje numerów.
Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia pod numerem: 42591540.
Hey z tego co widze dyspozycja juz wprowadzona

 #544981  autor: tricki
 03 kwie 2012, 11:40
play4you1 pisze:zyli najniższa kwota na ktorą możesz zmigrować to 99 zł + opłata za pakiet smartfon w tym masz nielimitowane połączenia/smsy do wszystkich i pierwszy miesiąc pakietu smartfon 200 mb lub 2GB w zlaeżności od twojej decyzji za frii a potem 7 lub 20 zl
Play4you1 dziękuję za odpowiedź. 119 zł to już ponad siły. A przejście w ramach super promocji? Tak to sie chyba nazywa. Czyli w tej samej cenie mają więcej minut lub sms?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #544988  autor: play4you1
 03 kwie 2012, 12:08
wojciech pisze:od kiedy play wysyła sesemesy typu:
"Witamy, zgloszenie zostalo zarejestrowane pod numerem xxxx. Pozdrawiamy PLAY"?! czy można liczyć, że po pojawieniu się odpowiedzi też będzie sms? :O
Tak można liczyć. po rozwiązaniu powinin też iśc SMS

 #544999  autor: play4you1
 03 kwie 2012, 13:00
yogurcik pisze:P4you kolejne n nasze zgłoszenie tym razem na waszego przedstawiciela okazuje sie ze po 3 mc uslugi ktore mialy byc darmowe przez cala umowę będą płatne ..... proszę sprawdź nr zgłoszenia 42444381.
ok zgloszenie rozwiazane.
Przykro mi ale w regulaminie jest info że płatne sa usługi 2,49 za miesiąc.

 #545003  autor: Mane
 03 kwie 2012, 13:06
Dysponuje ktoś może cennikiem, regulaminem oferty GU (grupa utrzymaniowa)? Dostałem ofertę niby taką jak dla osób przechodzących z innej sieci, ale oczywiście do przesyłki zostały dołączone złe dokumenty, dołączyli Cennik oferty Long Play (Plan Cenowy II)

Konkretnie chodzi mi o:
Firma 75 + RePlay All Inclusive dla Firm MAX GU od 26.07
 #545035  autor: Forcio
 03 kwie 2012, 15:41
Witam,

dziś w nocy miało nastąpić przeniesienie numeru z sieci PLUS do Play. Niestety na obecną chwilę dzwoniący do mnie cały czas słyszą komunikat "Przepraszamy, numer nie istnieje". Na karcie SIM w dalszym ciągu działa mi tylko numer tymczasowy. Bardzo proszę o sprawdzenie w czym może tkwić problem. Zgłoszenie już założyłem w Play24 pod numerem 42597781. Dodam, że pół roku temu przenosiłem swój pierwszy numer z Orange i przełączenie nastąpiło praktycznie natychmiast w godzinach nocnych.

Pozdrawiam
Forcio

 #545048  autor: play4you2
 03 kwie 2012, 17:00
@Mane, jeżeli nie dostałes regulaminu obowiązującej Cie Oferty zadzwoń do OK, doślemy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #545056  autor: gnx
 03 kwie 2012, 18:00
Forcio pisze:Witam,

dziś w nocy miało nastąpić przeniesienie numeru z sieci PLUS do Play. Niestety na obecną chwilę dzwoniący do mnie cały czas słyszą komunikat "Przepraszamy, numer nie istnieje". Na karcie SIM w dalszym ciągu działa mi tylko numer tymczasowy. Bardzo proszę o sprawdzenie w czym może tkwić problem. Zgłoszenie już założyłem w Play24 pod numerem 42597781. Dodam, że pół roku temu przenosiłem swój pierwszy numer z Orange i przełączenie nastąpiło praktycznie natychmiast w godzinach nocnych.

Pozdrawiam
Forcio
Mam identyczny problem - przejście z Orange do Play. Trzy numery prepaid i od 18 godzin nie mogę z żadnego z nich korzystać - ani w salonie ani na infolinii nikt nie jest w stanie mi pomóc (poza przyjęciem zgłoszenia - nr 42604927) ...

 #545057  autor: zygikuleczka
 03 kwie 2012, 18:12
Czy dostęp do play 24 jest możliwy tego samego dnia którego nastąpiło przeniesienie? Bo od dziś mam play a założyć konta nie mogę. Nie pojawia się błąd, zwyczajnie wraca do podania danych.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #545071  autor: ppp1ppp
 03 kwie 2012, 19:50
play4you dzisiaj chciałem zmigrować mojego fresha do oferty All Inclusive Max Tylko Sim Super promocja 39zł/400min i niestety ale nic z tego nie wyszło. Czy oferta w ogóle jest dostępna? Nigdzie nie ma regulaminu.

 #545079  autor: zygikuleczka
 03 kwie 2012, 21:14
Udało mi się ustalić, że dla przenoszonych numerów dostęp do play24 jest po kilku dniach. Natomiast już widzę jeden straszny minus playa-internet w telefonie to jest jakas tragedia. Dziala tak wolno, trudno to w ogole nazwac dzialaniem. Strona zaczyna się ladowac i...po 3 minutach zabraklo mi nadzieji, ze się otworzy. W tym samym tel. z karty tmobile smiga az mu łeb odskakuje.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #545103  autor: yogurcik
 03 kwie 2012, 21:53
play4you1 pisze:
yogurcik pisze:P4you kolejne n nasze zgłoszenie tym razem na waszego przedstawiciela okazuje sie ze po 3 mc uslugi ktore mialy byc darmowe przez cala umowę będą płatne ..... proszę sprawdź nr zgłoszenia 42444381.
ok zgloszenie rozwiazane.
Przykro mi ale w regulaminie jest info że płatne sa usługi 2,49 za miesiąc.
To zgłoszenie nie mialo na celu sprawdzenia regulaminu tylko dojscie do prawdy to co dostaliśmy w ofercie od waszego przedstawiciela a to co mamy... Jednym słowem oferta się rożni na co mamy maile z oferta .

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej
 #545171  autor: gnx
 04 kwie 2012, 07:11
gnx pisze:
Forcio pisze:Witam,

dziś w nocy miało nastąpić przeniesienie numeru z sieci PLUS do Play. Niestety na obecną chwilę dzwoniący do mnie cały czas słyszą komunikat "Przepraszamy, numer nie istnieje". Na karcie SIM w dalszym ciągu działa mi tylko numer tymczasowy. Bardzo proszę o sprawdzenie w czym może tkwić problem. Zgłoszenie już założyłem w Play24 pod numerem 42597781. Dodam, że pół roku temu przenosiłem swój pierwszy numer z Orange i przełączenie nastąpiło praktycznie natychmiast w godzinach nocnych.

Pozdrawiam
Forcio
Mam identyczny problem - przejście z Orange do Play. Trzy numery prepaid i od 18 godzin nie mogę z żadnego z nich korzystać - ani w salonie ani na infolinii nikt nie jest w stanie mi pomóc (poza przyjęciem zgłoszenia - nr 42604927) ...
gnx
a telefony nadal nie działają - a to już 31 godzin :(
  • Strona 163 z 241
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 241
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 241