• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #544620  autor: harry4808
 01 kwie 2012, 13:47
Witam mam problem z telefonem zakupionym prawie dwa lata temu. Wczesniej działał bez zarzutu pomijając fakt, iż nawigacja mi nie działała (długi czas oczekiwania na połączenie z GPS). Problemy zaczęły się gdy pierwszy raz oddałem go do naprawy obejmującej wymianę softu. W efekcie odebrałem telefon z punktu Nokia Carre w Elblągu z wymienionym softem, i głośnikiem i wpisem w karcie gwarancyjnej "naprawa mechaniczna", po kilku dniach postanowiłem wgrać mapy z aplikacji ovi suite, w wyniku czego padło mi oprogramowanie, telefon się w ogóle nie włączał. Oddałem go po raz kolejny do naprawy zaznaczając żeby przy okazji naprawiono wejście na słuchawki,gdyż nie łączy. Po tygodniu odebrałem telefon z naprawy naładowany, działający bez zarzutu z wyjątkiem słuchawek, wymiana gniazda chyba umknęła ich uwadze przy takiej ilości uszkodzeń. Okazało się bowiem, iż wymienić trzeba było kilka elementów, plus wyświetlacz. Po dwóch dniach od odebrania telefonu na jaw wyszła kolejna usterka, mianowicie nie mam możliwości ładowania baterii, ponieważ po 3 sekundach od podłączenia ładowarki wyskakuje komunikat "Odłącz ładowarkę, żeby zaoszczędzić energię" po czym telefon przestaje się ładować. Efekt jest taki, że telefon ląduje po raz trzeci w naprawie, tym razem nie wiem już co mam zrobić, jeśli po raz kolejny telefon wróci niesprawny. Ponadto we wrześniu bieżącego roku kończy mi się gwarancja na telefon, i jeśli tak się sypie wolałbym, żeby został wymieniony, aniżeli czekać na kolejną awarię.
 #544686  autor: rboc
 01 kwie 2012, 19:24
harry4808 pisze:Witam mam problem z telefonem zakupionym prawie dwa lata temu. Wczesniej działał bez zarzutu pomijając fakt, iż nawigacja mi nie działała (długi czas oczekiwania na połączenie z GPS). Problemy zaczęły się gdy pierwszy raz oddałem go do naprawy obejmującej wymianę softu. W efekcie odebrałem telefon z punktu Nokia Carre w Elblągu z wymienionym softem, i głośnikiem i wpisem w karcie gwarancyjnej "naprawa mechaniczna", po kilku dniach postanowiłem wgrać mapy z aplikacji ovi suite, w wyniku czego padło mi oprogramowanie, telefon się w ogóle nie włączał. Oddałem go po raz kolejny do naprawy zaznaczając żeby przy okazji naprawiono wejście na słuchawki,gdyż nie łączy. Po tygodniu odebrałem telefon z naprawy naładowany, działający bez zarzutu z wyjątkiem słuchawek, wymiana gniazda chyba umknęła ich uwadze przy takiej ilości uszkodzeń. Okazało się bowiem, iż wymienić trzeba było kilka elementów, plus wyświetlacz. Po dwóch dniach od odebrania telefonu na jaw wyszła kolejna usterka, mianowicie nie mam możliwości ładowania baterii, ponieważ po 3 sekundach od podłączenia ładowarki wyskakuje komunikat "Odłącz ładowarkę, żeby zaoszczędzić energię" po czym telefon przestaje się ładować. Efekt jest taki, że telefon ląduje po raz trzeci w naprawie, tym razem nie wiem już co mam zrobić, jeśli po raz kolejny telefon wróci niesprawny. Ponadto we wrześniu bieżącego roku kończy mi się gwarancja na telefon, i jeśli tak się sypie wolałbym, żeby został wymieniony, aniżeli czekać na kolejną awarię.

taaak. tam tez oddawałem swoja nokie 3110 classic. była naprawiana...z 7 razy. pamietam ,ze wymienili druk karty gwarancyjnej bo nie bylo juz miejsca na wpisy o naprawach. kłopot taki ,ze nokia nie ma w warunkach gwarancji wpisu ,ze po ilus tam poważnych naprawach wymieniaja telefon.
czyli moga naprawiac ...do skutku.
i tak robic będą w serwisie. az skonczy sie gwarancja i wtedy pozbeda sie kłopotu.
pamietaj ,ze czas w którym telefon jest w naprawie przedluzas okres gwarancji.
poza tym....cóz ten punkt to tylko pakowacze. softa wgrac na nowo , kurzyk spod ekranu wydmuchac itp "naprawy" wszystko inne naprawy odsyłaja gdzies a nie wiadomo gdzie.
poszukaj lepszego serwisu autoryzowanego przez nokie i tam oddaj/wyslij telefon

rboc

 #545064  autor: best
 03 kwie 2012, 19:34
Jeżeli brałeś telefon u operatora, to jeżeli pierwsza usterka pojawiła w ciągu pierwszych 6 miesięcy, to można było zgłosić niezgodność towaru z umową (tak zrobiłem z bublem 500).

Co do serwisu Nokia Care, to mam do niego awersję z powodu osób, które się nie znają na naprawianiu telefonów, a pchają się tam na siłę :mrgreen:

A po za tym, to pobyt telefonu w serwisie wydłuża czas gwarancji o czas pobytu w naprawie ;).