• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 21
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21

 #389845  autor: kerim36
 25 lut 2010, 19:11
KamaZ,

ale Rezo doladowal i termin mial 2 tygodnie :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #390353  autor: laurie
 27 lut 2010, 23:04
mikage1 pisze:to ciekawe - przy złych stawkach i reklamacji telefonicznej - załatwiali (przynajmniej w moim przypadku) w ciągu 24h...
Ja kilka dni temu składałam reklamację przez www (aktywowałam OF 39,5, ale usługa została aktywowana drugiego dnia okresy rozliczeniowego, a za pierwszy dzień ściągnięto mi opłaty z abonamentu). Rozpatrzona pozytywnie w ciągu 24 godzin, faktura skorygowana.
To moja pierwsza błędna faktura od ponad 10 lat.

 #390355  autor: KamaZ
 27 lut 2010, 23:11
kerim36 pisze:KamaZ,

ale Rezo doladowal i termin mial 2 tygodnie :)
Sorki tak właśnie czasami bywa przez pośpiech...

 #396188  autor: fussy
 29 mar 2010, 17:44
lwiczek pisze: - orange online, niby działa zawsze, szkoda tylko, że dane wyświetla raz na ruski rok racząc nas częściej "dane tymczasowo niedostepne" ;D
- zamawianie startera z orange.pl - raz, ze nie dalo sie go aktywowac, dwa - sie okazalo ze
U mnie też najczęściej "dane tymczasowo niedostępne".

Wcześniej jednak na ogół jest potrzebna autoryzacja (system powinien wysłać automatycznie smsa z kodem). I to wysyłanie działa też od "sasa do lasa".

Jak mam skorzystać z Orange Online to mi się czasami zbiera na wymioty. Jak nie jest specjalnie potrzebne to działa, ale jak potrzebuję coś sprawdzić (billing czy fakturę), to z założenia nie działa.

pozdrawiam Darek

 #403807  autor: grzesiu7582
 10 maja 2010, 08:51
pager pisze:Kolega ma od 3 miesiecy telefon w mixie.Umowę ma na 2 lata.Co miesiac doładowuje po 35 zł.
Problem w tym ,że otrzymał fakturę za usługi telekomunikacyjne na kwote 85 zł.
Troche to dziwne doładowuje konto i jeszcze faktura?
mix polega na oplacaNIU faktury jednej wysokosci co miesiac-twoj kolega ma mix 35 czyli 35 na wykorzystanie.faktura przyszla mu na 85 otoz w orange w pierwszym miesiacu jest doliczona oplata aktywacyjna w wysokosci 50 zl doliczona do pierwszej faktury

sretetetete:>

 #414991  autor: alex1155
 05 lip 2010, 13:29
Mnie Orange naliczył na fakturze(za czerwiec) oplaty za niejakie Halo granie, którego nie miałem w tym czasie wlaczonego . :lol: I jeszcze dostałem niedawno sms ze jednak wlaczyli mi Halo granie za darmo na miesiac (data wlaczenie tej uslugi poczetek lipca)w zamian za udzial w loterii Bmw. Nic juz nie rozumiem ,reklamacja zlozona przez www.
Uslugi nigdy sam nie wlaczalem , jedynym smsem jaki otrzymalem od orange byl ten z poczatku lipca. Dodam tez iz usluga w czerwcu byla niekatywna (dzwoniac do mnie byl normalny sygnal),a mimo to oplata na fakturze jest :D . :D :lol:

 #415018  autor: kerim36
 05 lip 2010, 15:06
alex1155 pisze:Mnie Orange naliczył na fakturze(za czerwiec) oplaty za niejakie Halo granie, którego nie miałem w tym czasie wlaczonego . :lol: I jeszcze dostałem niedawno sms ze jednak wlaczyli mi Halo granie za darmo na miesiac (data wlaczenie tej uslugi poczetek lipca)w zamian za udzial w loterii Bmw. Nic juz nie rozumiem ,reklamacja zlozona przez www.
bylo juz o tym wspomniane i o ile dobrze pamietam uokik juz sie tym zajal - orange wlaczalo usluge klientowi, a pozniej kazali mu za to placic - BZDURA totalna

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #415059  autor: fussy
 05 lip 2010, 18:30
kerim36 pisze: bylo juz o tym wspomniane i o ile dobrze pamietam uokik juz sie tym zajal - orange wlaczalo usluge klientowi, a pozniej kazali mu za to placic - BZDURA totalna

Eeetam zaraz bzdura, po prostu ...Pomarańczowa Zosia Samosia

 #415061  autor: kerim36
 05 lip 2010, 18:43
Eeetam zaraz bzdura, po prostu ...Pomarańczowa Zosia Samosia
orange idzie w tym kierunku, ze niebawem wprowadza oplaty za roboczo-godziny zalogowania telefonu do sieci :mrgreen:

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #415062  autor: kowcio
 05 lip 2010, 18:48
kerim36 pisze:Cytat:
Eeetam zaraz bzdura, po prostu ...Pomarańczowa Zosia Samosia


orange idzie w tym kierunku, ze niebawem wprowadza oplaty za roboczo-godziny zalogowania telefonu do sieci :mrgreen:
Ale prosze do rzeczy. Co to są za posty

Ja słysząłem, że Orange informowało o właczeniu tej usługi, tak pisał serwis HotMoney.pl
http://www.hotmoney.pl/artykul/wlasnie- ... ntow-14363

Skoro poinformowali że włączył tę usługę, to nie jest tak tragicznie, chociąz takie praktyki absolutnie mi się nie podobają.

Na dwóch numerach nie włączyli mi, a z jednym na pewno kwalifikuję sie pod ww. "wymagania" ;) Jednak nie jestem tym wybrańcem, ahh...

 #507248  autor: tricki
 07 paź 2011, 11:00
Co można w poniższej sprawie zrobić?

Teściowa korzystała z mixa w Orange. Umowa wygasała 29 sierpnia. W dniu 24 lipca złożyła w salonie wypowiedzenie na co ma potwierdzenie. Okazało się iż nr jest nadal aktywny a do domu przychodzą kolejne faktury! Sprawdziłem sprawę w BOK i poinformowano mnie, że numer zostanie wyłączony dopiero 29 listopada, ponieważ wypowiedzenie wpłynęło pod koniec września!!! Winny najprawdopodobniej jest salon. Złożyłem reklamacje o zwrot dotychczas opłaconych faktur i czekam... Ta sytuacja kojarzy mi się z tą z Plusa..

Mogę coś jeszcze w tej sprawie zrobić? Czy w sytuacji kiedy odpowiedź będzie negatywna kierować sprawę do UKE?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #507275  autor: elkanguro
 07 paź 2011, 13:05
Na razie czekaj na rozpatrzenie reklamacji. Powinni ją rozpatrzyć pozytywnie skoro masz potwierdzenie złożenia rezygnacji. Jeśli nie, wtedy możesz się odwołać do UKE.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #508880  autor: pawcio1978
 14 paź 2011, 14:47
Miałem 9-10lat numer w prepaid. Od pewnego czasu przy włączaniu telefonu pojawiał się problem z kartą SIM. W trakcie wizyty w salonie kasowali jakieś logi na karcie
albo wymieniali kartę na nową. Nawet nie dali żadnego bonusu/rekompensaty.

W PLAY przynajmniej w krótkim czasie dostałem rekompensaty jak była wina operatora.
 #543817  autor: user_delete19
 29 mar 2012, 13:06
Ahoj,
Zapisałem się do pomarańczowej akcji testuj smartfona, nic z tego nie wyszło, ale orange radośnie rozsyłał spam. Kliknąłem więc w link kontakt, naskrobałem maila, żeby skasować mojego maila z bazy (i.e. cofnięcie zgody na marketingowy bełkot).

Dostałem porażającą odpowiedź.
> W związku z otrzymanym zgłoszeniem informuję, że aby zrezygnować z
> usługi Sms marketingowy proszę o przesłanie dyspozycji zawierającej:
> numer telefonu, kod abonencki(kod PUK) lub datę urodzenia .
nadmienię, że w orange nie mam numeru telefonu, tym samym nie mam kodu PUK. Podawania daty urodzenia też sobie nie przypominam.

Napisałem kolejnego maila, w którym podkreśliłem że chodzi o maile, że nie mam u nich numeru/konta.

Po prawie miesiącu odpowiedź.
Witam serdecznie.

W nawiązaniu do ciągłości korespondencji i zgłoszenia wyjaśniam, że by móc zrealizować Pana zlecenie usunięcia adresu mailowego: wojtek@... do celów marketingowych i/lub do przekazywania informacji handlowych niezbędny będzie podanie kodu PUK.

Proszę o przesłanie danych w formie odpowiedzi z zachowaniem poprzedniej korespondencji.

Gdyby od razu podał Pan potrzebne do weryfikacji dane, zgody zostały by juz wycofane.

Ufam, że podane informacje będą pomocne.
<załamał ręce>

ludzie mówią, że w fioletowym bok pracują lekko nierozgarnięci ludzie (eufemistycznie napisane, żeby nie użyć określeń uważanych powszechnie za obraźliwe bądź wulgarne)... /njuzflasz/ - nie tylko w fioletowym.

 #543840  autor: Vieslav
 29 mar 2012, 14:14
Czy nie ma przypadkiem oddzielnego boku/adresu mail dla tej akcji? Ja bym radził dzwonić. Kontakt mailowy z Orange to tragedia, sam to nie raz przerabiałem. Ostatnio w całym mieście zdechła łączność 3G, naskrobałem maila, zaznaczyłem, że sprawdzane na kilku telefonach, kilku numerach, w kilku lokalizacjach i przy maksymalnym zasięgu. Odpisali mi po miesiącu (gdy już problem nie występował), żebym sprawdził na innym telefonie, innym numerze i że prawdopodobnie nie mam zasięgu, stąd ten problem. Także lol wielki :lol: .

 #543847  autor: user_delete19
 29 mar 2012, 14:32
Jak jeszcze u nich byłem to akurat mailowanie było całkiem ok (i wygoda, bo cała korespondencja/rozmowa w jednym miejscu) ale to kilka lat temu było...

Na dzisiaj, to bok play ma plusa, bo przynajmniej w moim przypadku - czytaja co się do nich pisze ;)

 #544001  autor: sosen
 29 mar 2012, 21:24
To jak się zapisałeś do testowania bez numeru? na jaki adres pisałeś?

 #544006  autor: user_delete19
 29 mar 2012, 21:32
AFAIR był formularz do wypełnienia?

 #544009  autor: sosen
 29 mar 2012, 21:38
a numeru telefonu nie było trzeba podawać? A na jaki mail wysyłałeś wiadomość? Na bok czy na [email protected]

 #544020  autor: user_delete19
 29 mar 2012, 21:51
właśnie wydaje mi się, że nie trzeba było (dosyć niechętnie takowe podaje).

maila rzecz jasna na bok@orange, bo taki był podany w sekcji 'kontakt' :)
  • Strona 2 z 21
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21