• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 35 z 40
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 40

 #543176  autor: ciekawy
 27 mar 2012, 09:01
ubuntulnx, call center nie, salon.

 #543194  autor: ubuntulnx
 27 mar 2012, 11:06
No to szukaj na stronach powyżej.

Powiem Ci, jak ja zrobiłem: wysyłałem, gdy pojawiały się ogłoszenia na stronach opów, na serwisach z pracą + chodziłem po salonach i zostawiałem CV.

Tak, jak Ci napisałem, pisanie maili wyżej jest bezcelowe. Dla przykładu - napisz maila do kierownika dowolnej firmy/spółki itp znalezionego w necie - zobaczymy, czy odp.

Obrazek

 #543366  autor: ciekawy
 27 mar 2012, 22:23
ubuntulnx, jak chodziłeś po salonach to zostawiałeś cv konsultantom ? i przekazywali to swojemu szefowi ?

 #543378  autor: pomaranczowy
 27 mar 2012, 22:43
[ Dodano: 2012-03-27, 22:44 ]
ciekawy pisze:ubuntulnx, jak chodziłeś po salonach to zostawiałeś cv konsultantom ? i przekazywali to swojemu szefowi ?
Ja pracę w Orange znalazłem na necie. Nie pamiętam już jaka to była strona jeżeli chodzi o pracę w telesales. Jeżeli chodzi o pracę w salonie to głownie na stronie trójmiasta. Wysyłałem CV do kilku salonów. Dosyć często pokazują się ogłoszenia do salonów sprzedaży. Pamiętam, że u nas był jeden gościu, który CV u nas zostawił i rzeczywiście CV zostało przekazane do szefa. Wiesz.. może zdarzyć się sytuacja, że taki konsultant Twojego CV nie przekaże, bo będzie się bał o swoje stanowisko ;) Obecnie pracuję we wsparciu sprzedaży - tutaj już po znajomości dostałem info, że jest rekrutacja.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #543453  autor: ubuntulnx
 28 mar 2012, 10:35
ciekawy pisze:ubuntulnx, jak chodziłeś po salonach to zostawiałeś cv konsultantom ? i przekazywali to swojemu szefowi ?
Tak zostawiałem je pracownikom, w jednym przypadku, gdy kierowniczka była obecna, od razu ze mną porozmawiała.

No pomyśl, jak to sobie wyobrażasz: wjeżdżasz do salonu i mówisz:
-dzień dobry, chcę rozmawiać z kierownikiem
-w jakim celu
-chcę dać CV
-to proszę, ja przyjmę
-nie, ja chcę z kierownikiem.

I niech Cię przyjmą, to zobaczysz jak na Ciebie będą koledzy patrzyli.

Ale pomijając. Wiem, że jak napisał pomaranczowy, pracownik może nie przekazać, ale od tego kierownicy mają ludzi pod sobą, żeby nie zajmować się jednostkowymi sytuacjami (podobnie z opisanymi wyżej mailami).

Sam, gdy byłem koordynatorem zespołu, ignorowałem "obce" maile i zajmowałem się tylko tymi z domen wewnętrznych/kontrahenta.

Tak że, zacznij więcej działać, a mniej móżdżyć.

Tym samym jest to ostatni mój głos w tej dyskusji, wszystko zostało napisane.

Powodzenia.

Obrazek

 #543728  autor: ciekawy
 28 mar 2012, 23:29
pomaranczowy, tak, dlatego pytałem czy pracownik przekaże cv jeśli będzie się obawiał o swoje stanowisko... taki był sens mojego pytania.

ubuntulnx, jeśli miałaby miejsce sytuacja w której konsultan w salonie nie przekazałby cv swojemu szefowi w obawie o swoje stanowisko to ciekawy jestem jak ci którzy kasują od razu obce maile chcą rekrutować pracowników skoro nie wiedzą, że może konsultant nie przekazać cv. nie pomyślałbym, że to takie ciężkie dla ludzi na stanowiskach, żeby przejrzeć cv i zatrudnić kogoś albo nie zatrudnić. poleganie na konsultantach, którzy mogą nie przekazać cv z obawy o swoje stanowisko mało mi się podoba.

 #543891  autor: ubuntulnx
 29 mar 2012, 16:39
ciekawy pisze:ubuntulnx, jeśli miałaby miejsce sytuacja w której konsultan w salonie nie przekazałby cv swojemu szefowi w obawie o swoje stanowisko to ciekawy jestem jak ci którzy kasują od razu obce maile chcą rekrutować pracowników skoro nie wiedzą, że może konsultant nie przekazać cv. nie pomyślałbym, że to takie ciężkie dla ludzi na stanowiskach, żeby przejrzeć cv i zatrudnić kogoś albo nie zatrudnić. poleganie na konsultantach, którzy mogą nie przekazać cv z obawy o swoje stanowisko mało mi się podoba.
Kolego, dam Ci pracę w trybie 10h/dzień jako koordynator, w czasie których masz kilkanaście zestawień do zrobienia, 2-3 spotkania z przełożonymi, szkolenia i warszaty+cały czas opieka nad zespołem i dołożę Ci odpisywanie na maili ludzi, którzy nie potrafią zrozumieć, że istnieje pewna kolejność rzeczy.

Ja składałem w ten sposób do salonu (roznosząc) i po pierwsze korona mi z głowy nie spadła, po drugie, byłem na 4 rozmowach w przeciągu 1.5 tygodnia.

Ale każdy ma swoją filozofię. Można siedzieć i móżdżyć, albo wziąć się do działania.

Poza tym istnieje dział HR, który zajmuje się rekrutacjami, więc ja nie musiałem tego robić.

 #544758  autor: neoptb
 02 kwie 2012, 00:22
ciekawy, mail do właścicieli salonów nie rozdaje się jak gazety bezpłatnej na każdym rogu ulicy. Idziesz do salonu, pytasz się czy możesz z kimś pogadać odnośnie pracy i tyle. Albo masz 10 lat, albo nigdy pracy nie szukałeś... :roll:

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #547775  autor: marcinb
 15 kwie 2012, 11:41
Witam.

Mam pytanie - czy orientujecie się ile może wynosić prowizja dla doradcy biznesowego w przypadku pozyskania klienta (obecnie w innej sieci czyli MNP) dla taryfy przy zobowiązaniu ok. 90-95 zł/m-c (FORMULA 4.0). Jakiej wielkości może to być kwota?

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #551483  autor: neoptb
 02 maja 2012, 09:31
marcinb, na to pytanie raczej nikt ci nie odpowie. :]

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #552436  autor: staruch
 07 maja 2012, 10:48
ciekawy pisze:pomaranczowy, tak, dlatego pytałem czy pracownik przekaże cv jeśli będzie się obawiał o swoje stanowisko... taki był sens mojego pytania.

ubuntulnx, jeśli miałaby miejsce sytuacja w której konsultan w salonie nie przekazałby cv swojemu szefowi w obawie o swoje stanowisko to ciekawy jestem jak ci którzy kasują od razu obce maile chcą rekrutować pracowników skoro nie wiedzą, że może konsultant nie przekazać cv. nie pomyślałbym, że to takie ciężkie dla ludzi na stanowiskach, żeby przejrzeć cv i zatrudnić kogoś albo nie zatrudnić. poleganie na konsultantach, którzy mogą nie przekazać cv z obawy o swoje stanowisko mało mi się podoba.
nie kwestia tego że pracownik by się bał...ale radziłbym pogadac z samym szefem chociazby dlatego ze:
1)pracownik ma mase innych spraw na głowie i moze przez przypadek wrzucic Twoje CV w niszczarke;)
2)kierownik salonu interesuje sie CV glownie podczas rekrutacji...jesli jej nie ma to pojdz do salonu,kulturalnie zapytaj o prace,porozmawiaj na poziomie i pozegnaj sie.
Nikt w salonie nie przyjmie Cie na 2 miesiace chyba ze na zastepstwo.W punkcie sprzedazy chodzi o budowanie konkretnej mocnej ekipy.
W Orange masz po niedlugim czasie szkolenia kilkudniowe na sprzedawce po ktorych masz lojalke przez pol roku w pracy.Sam zaczalem normalnie zarabiac po ok 5 miesiacach intensywnej pracy.
Pozdrawiam i powodzenia

pozdro

 #558001  autor: lambas
 01 cze 2012, 22:14
Witam, panowie mam taka sprawie, szukam kogos kto pracuje w salonie play, bardzo prosze o kontakt na pw takiej osoby, bo mam poważna sprawe o ktorej nie bardzo moge pisac na forum, to jest sprawa prawie zycia lub smierci

z gory dziex, bede czekal na pw

 #586071  autor: Jetrel
 02 paź 2012, 21:31
Witam serdecznie,
Poszukuję osoby która pracuje lub pracowała w salonie Orange, na stanowisku Konsultanta lub Kasjera:)
Sprawa jest pilna, prosze o pomoc tu lub na GG (11155563).
Pozdrawiam.
 #620021  autor: exellero
 14 mar 2013, 10:19
Witam wszystkich serdecznie, chciałem się dowiedzieć jak kształtuje się wynagrodzenie za pracę w salonie Orange jako Konsultant ds. Obsługi Klienta, czy są przewidywane jakieś premie? Pracował ktoś lub pracuje w salonie Orange i mógłby pomóc? Z góry dziękuję.

 #620026  autor: djkarateka
 14 mar 2013, 11:17
Podstawa to 1600 zł brutto najniższa krajowa + premia od sprzedaży, tzn może być miesięczna plus kwartalna( za 3 miesiące ), zależy u kogo będziesz pracować czy w firmowym salonie czy we franczyzie? Indywidualne stawki zawsze są na rozmowie podawane, jeśli będziesz dobrym pracownikiem to wyjdziesz na miesiąc na 3000-4000 zł brutto z podstawą.

 #620029  autor: exellero
 14 mar 2013, 11:33
W moim przypadku jest to autoryzowany przedstawiciel PTK Centertel. A jaka jest różnica w wynagrodzeniu między salonem firmowym, a franczyzą?
 #623338  autor: staruch
 28 mar 2013, 19:47
zarobki w firmówkach są większe.Poprosto masz płatne za wiekszość rzeczy które zrobisz.
W franczyzie tylko za umowy.
Motyw jest taki ze w firmowkach jest niesamowity pressing i mobbing.We franczyzach mniejszy ale tak czy inaczej mobbing-sprzedaj bo polecisz albo zabierzemy Twoje pieniadze zarobione na sprzedaży.Ostatnio straszą nawet karami finansowymi za pierdoły typu niezapytanie klienta o coś o czym nie chce z Tobą gadac.

Zarobki w mojej 2 letniej kadencji - od 1100 do 3300 zł najczesciej w granicach 2200zł.
Płacą dobrze ale szmacą Takze trzeba miec dobra psychikę.

Jak chcesz wiecej info to GG

pozdro

 #624000  autor: Veed
 31 mar 2013, 22:39
marcinb pisze:Witam.

Mam pytanie - czy orientujecie się ile może wynosić prowizja dla doradcy biznesowego w przypadku pozyskania klienta (obecnie w innej sieci czyli MNP) dla taryfy przy zobowiązaniu ok. 90-95 zł/m-c (FORMULA 4.0). Jakiej wielkości może to być kwota?

Odpowiem przewrotnie. Conajmniej 3 razy niższa niż w takim samym abonamencie w innej taryfie :)

 #631800  autor: stiopa
 08 maja 2013, 18:47
Witam,
nie wiem czy to dobry temat ale warto spróbować.
Potrzebuję pomocy/porady osoby która pracuje w BOKu Play lub w ich callcenter. Proszę o pilny kontakt na PW.

 #634118  autor: aaaa24
 20 maja 2013, 12:55
Jeśli chodzi o callcenter w dziale pozyskania klienta, to jest różnie, bo przeważnie to są pod firmy, które pracują dla Play i wówczas oni sami ustalają stawki
  • Strona 35 z 40
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 40
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 40