• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #541961  autor: Sig
 21 mar 2012, 06:51
korzystajac z faktu, ze udalo mi sie zlapac kreske zasiegu (do niedzieli w lesnych ostepach, czlowiek dziwnie czuje sie bez internetu), chcialem wam cos przypomniec.
Gdy trwaly testy smartfona w Play na forum pojawialo sie sporo watkow o tradycyjnym bajzlu organizacyjnym w Play, czytaj - ludzie oddawali telefon, ale na stronie im pisalo, ze nie oddali i minelo kilka dni po terminie. Musieli to prostowac, czesc na pewno machnela reka, wychodzac z zalozenia, ze skoro maja kwit w reku za oddanie, to Play moze im naskoczyc.
Przeciez takie zapominanie o tym co klient podpisal ma miejsce w Play od dawna, czy nie inaczej jest z np. Zgodami marketingowymi, i zapominaniu o braku zgody na spam? Zdarza sie czesto.
Zmierzam do tegom, ze dopoki theart masz w reku pokwitowanie za zdanie smartfona, nic ci nie zrobia, a przypomnialem okres testow, bo jeszcze w ich trakcie Play mial klopot z pamietaniem kto co zdal.
Wspolczuje zdenerwowania partnerki, bo sam wiem jakby moja rodzina zareagowala na taki list. Jak chcesz skladac skargi - masz do tego oprawo, ale poza satysfakcja nic z tego nie uzyskasz. Skontaktuj sie z BOK Play i niech prostuuja. Jak tefo nie zrobisz, to za jakis czas zaczna windykacje. Niepotrzebne nerewy.
Dziwie sie tylko Play, ze zamiast zadzwonic i rozeznac sie w sytuacji, od razu sla pisma. Przeciez sami najlepiej wiedza jaki maja bajzel u siebie. Nuie sadze, zeby bylo wielu nieoddajacych telefon, na pewno troche naciagaczy, ale telefon do kazdego wyeliminowalby sytuacje jak u the art - upewnic sie, czy na pewno nie zdal.
Dobrze, ze thonka zmienil tytul, ten mowo o problemie ktorego dotyczy tresc i bedzie go latwiej znalezc osobom z podobnym problemem,.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #542015  autor: Ranger
 21 mar 2012, 14:45
Tak szczerze to nie rozumiem dyskusji. Jeśli Iksiński dostał wezwanie do zwrotu urządzenia, a posiada potwierdzenie oddania takowego, to przedkłada operatorowi i tyle. Chodzenie po sądach i urzędach w moim odczuciu mija się z celem. Oczywiście rozumiem emocje. Sam miałem dawno temu pewną nieprzyjemność z Orange, gdy dzwonili do mnie z windykacji celem "ściągnięcia" ostatniej zapłaty, którą... zapłaciłem w ich głównej siedzibie w pewnym mieście (potem umowa wygasła). Wystarczył jeden telefon, krótka rozmowa i konsultantka podała mi numer faksu, na który najlepiej przesłać potwierdzenie zapłaty. Po wszystkim nigdy więcej nie dostałem telefonu z windykacji :)

TheArt: jeżeli jesteś abonentem Play, to wystąp do nich o jakąś rekompensatę. Może otrzymasz zniżkę na abonament, czy też jakiś większy pakiet. Wszystko jest kwestią uzgodnienia.

A jeśli chce Ci się z tym latać po sądach, to chyba cierpisz na nadmiar wolnego czasu :wink:

Obrazek

 #542041  autor: markoz7874
 21 mar 2012, 16:10
Bledy zdarzaja sie w kazdej firmie. Pracowalem w kilku i w zadnej z nich nie spotkalem sie z sytuacja, ze ktos, czegos nie zrobil i nie bylo by podstaw do reklamacji.
Jezeli ktos zna firme w ktorej nie zdarzaja sie bledy, prosze podac jej nazwe - takie firmy warto promowac ;)
Nie wiem co sadzic o uslugach play, bo znam je jedynie z punktu widzenia pojedynczego klienta, wiec moja ocena jest subiektywna.
Trudno mi tez kierowac sie opiniami z forow, bo w Polsce przewaznie sie tylko krytykuje.
Nie znam operatora, na ktorym by nie "wieszano psow".
Intensywnosc negatywnych komentarzy zalezy jedynie od popularnosci i struktury wiekowej klientow.
Czym mlodsi klienci, tym wiecej, mniej wywazonych opinni. Wypowiedzi 50-latkow na forach to raczej zadkosc ;)

 #542061  autor: grzegi
 21 mar 2012, 17:27
The Art się podpala jak jakiś młodziak, na zasadzie, co to nie on i będzie "walczył" z operatorem, jak Don Kichot.
Poszedłby do operatora, wyjaśnił sprawę i zajęłoby to max 15 minut, na moje oko. Więcej żołądkowania się i podsycania atmosfery niż to warte.

Błędy się zdarzają i tyle.

 #542068  autor: mungo
 21 mar 2012, 18:04
Obserwując tego forumowicza, to nie pierwszy jego post w tym stylu "SKANDAL!" albo "ale jestem zajebisty (naciągam konsultantów na połączenia przychodzące i zbieram minuty w Play)"...

A wracając do tematu to przecież zdarzają się sytuację że gdzieś zginie jakiś dokument, albo nie dojdzie jakaś wpłata. Równie dobrze dowolny operator mógłby naciągać klientów na niezapłacony rachunek. Gdyby wszyscy mieli takie podejście jak TheArt na tym forum mielibyśmy wysyp postów w tytule zawierających OSZUSTWO!!!, a kończących się na IDĘ DO SĄDU!!! Na szczęście większość ludzi nie ma problemu z tym żeby spokojnie wyjaśniać sprawy oraz we własnym interesie bezpiecznie i w porządku trzymać pewne dokumenty.

 #542069  autor: drcox
 21 mar 2012, 18:07
mungo pisze:Obserwując tego forumowicza, to nie pierwszy jego post w tym stylu "SKANDAL!" albo "ale jestem zajebisty (naciągam konsultantów na połączenia przychodzące i zbieram minuty w Play)"...

A wracając do tematu to przecież zdarzają się sytuację że gdzieś zginie jakiś dokument, albo nie dojdzie jakaś wpłata. Równie dobrze dowolny operator mógłby naciągać klientów na niezapłacony rachunek. Gdyby wszyscy mieli takie podejście jak TheArt na tym forum mielibyśmy wysyp postów w tytule zawierających OSZUSTWO!!!, a kończących się na IDĘ DO SĄDU!!! Na szczęście większość ludzi nie ma problemu z tym żeby spokojnie wyjaśniać sprawy oraz we własnym interesie bezpiecznie i w porządku trzymać pewne dokumenty.
Oj dostaniesz zaraz na PW wiadomość żebyś nie podskakiwał bo on cię dorwie :-D (ja już kilka takich dostałem).

 #542071  autor: mungo
 21 mar 2012, 18:09
Oj dostaniesz zaraz na PW wiadomość żebyś nie podskakiwał bo on cię dorwie :-D (ja już kilka takich dostałem).
To wtedy PÓJDĘ DO SĄDU!!!! ;)

 #542091  autor: Blank
 21 mar 2012, 20:19
Robi się spam w tym temacie. Przez chwilę zastanawiałem się, czy to przypadkiem nie amplifier konkurencji, ale po prześledzeniu kilkunastu jego postów raczej w to wątpię. Ten człowiek zdaje się nie używać rozumu we właściwy sposób. Psychiatrzy nie zawsze mogą pomóc - to prawda, ale w jego wypadku należałoby się tam udać, nim będzie za późno.

Co do samego tematu, jeśli ta osoba oddała ten telefon (bo smartfonem to on IMO nie był) to nie powinieneś dostać tego listu (no chyba, że oddał go w niewłaściwym czasie). Z drugiej strony, pomyłki się zdarzają, czym nie mam zamiaru bronić Playa, bo właśnie w tej firmie zdaje się być wyjątkowo duży bałagan i dezinformacja.
Nie rozumiem jednak podejścia - "mam dowód, ale go nie pokaże, tylko idę do sądu". Ludzie - przemyślcie zanim coś napiszecie...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament