• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 76 z 182
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 182

 #540872  autor: Callmemaro
 14 mar 2012, 14:42
poza tym:
play4you1 pisze:No cóż... neo V będzie.
Z tego co ja wiem 12ty-13ty tydzień roku.
także ja przynajmniej poczekam i zobaczę ile w tym prawdy tym bardziej że umowa też kończy mi się w podobnym terminie ....

 #540873  autor: leonk1974
 14 mar 2012, 14:51
pakierhakierxd pisze:Więcej minut się dostaje też jeśli zamawiasz przez telefon tylko w salonie mniej tak słyszałem
Chodzi mi o ten zapis
100 minut miesięcznie do wszystkich sieci przez 6 m-cy
Przez tel mi tych 100 minut nie zaoferowali

 #540875  autor: pakierhakierxd
 14 mar 2012, 15:10
A to może nie wiem

Pozdrawiam :)

 #540962  autor: emilo906
 15 mar 2012, 00:09
play4you1 więc posiadamy sprzeczna informację odnosnie dostepnosci... Informacje jakie ja posiadam sa odmienne. Jasno powiedziane, że telefonu nie bedzie.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-03-15, 00:11 ]
leonk1974, masz to samo na infolinii jak na stronie Internetowej. Te 100 minut na 6 mc-y też otrzymujesz od konsultanta,

 #540990  autor: Callmemaro
 15 mar 2012, 09:33
emilo906 pisze:play4you1 więc posiadamy sprzeczna informację odnosnie dostepnosci... Informacje jakie ja posiadam sa odmienne. Jasno powiedziane, że telefonu nie bedzie.
Pozdrawiam.
wczoraj zaszedłem do salonu z zapytaniem o neo- v-ke i rzeczywiście sympatyczna pani powiedziała mi że właśnie dostali info że tel. powinien być znowu dostępny tylko nie znała jeszcze terminu... także chyba coś jest na rzeczy... cierpliwie czekam...

 #540993  autor: emilo906
 15 mar 2012, 10:08
Callmemaro, widocznie każdy w sieci ma sprzeczne do siebie informację.
No cóż. Zaczekamy i okaże się, czy telefon będzie dostepny.
Pozdrawiam.

 #541229  autor: wojciechwm
 16 mar 2012, 15:21
Witam.

Wysłałem wypowiedzenie na maila i dostałem miedzy innymi ofertę RePlay Stan Darmowy 120minut bez telefon za 14.5zl na rok w tym standardowe gratisy- 50min na 6m, stan darmowy na 3m.
Czytałem na tym forum,że po rozmowie z konsultantem można wytargować gratis stan darmowy do końca abonamentu i pytanie...ile razy trzeba zadzwonić lub do kogo aby uzyskać zamierzany efekt ?:)

 #541239  autor: kurkaogorka
 16 mar 2012, 16:10
wojciechwm pisze:Witam.

Wysłałem wypowiedzenie na maila i dostałem miedzy innymi ofertę RePlay Stan Darmowy 120minut bez telefon za 14.5zl na rok w tym standardowe gratisy- 50min na 6m, stan darmowy na 3m.
Czytałem na tym forum,że po rozmowie z konsultantem można wytargować gratis stan darmowy do końca abonamentu i pytanie...ile razy trzeba zadzwonić lub do kogo aby uzyskać zamierzany efekt ?:)
Hm... Ciekawi mnie jedno. Piszesz o rabacie 50%. Kończy mi się umowa i pytałam o to konsultantów przez play24. Wpierają mi, że nie ma takiej możliwości, i np. Stan darmowy 29 najtaniej kosztuje 19 zł, a rabat 50% jest niemożliwy.

O co tu chodzi?

 #541240  autor: pakierhakierxd
 16 mar 2012, 16:16
Rabat taki jest możliwy tylko po wysłaniu wypowiedzenia inaczej nie ma takiej możliwości ...

Pozdrawiam :)

 #541241  autor: kurkaogorka
 16 mar 2012, 16:24
pakierhakierxd pisze:Rabat taki jest możliwy tylko po wysłaniu wypowiedzenia inaczej nie ma takiej możliwości ...
Wysłałam im wypowiedzenie ponad miesiąc temu- potwierdzili otrzymanie.

 #541244  autor: pakierhakierxd
 16 mar 2012, 16:31
Może coś zmienili

Pozdrawiam :)

 #541288  autor: wojciechwm
 16 mar 2012, 20:56
Nic nie zmienili, Ja wysłałem wypowiedzenie mailem tydzień temu...parę dni temu przyszła odpowiedź.
A jak to zrobić ? wszystko tutaj jest podane...wystarczy przejrzeć parę stron wstecz.
Dla leniwych podaję link http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... start=1440 . Użytkownik Emitar jasno i klarownie się na ten temat wypowiedział.
To była nasza formalność - procedura wysłania wypowiedzenia drogą "elektroniczną".
Po wysłaniu maila play odsyła maila z informacją ,że

"Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia pod numerem: xxxxxxxxx.
Jego status można na bieżąco śledzić na stronie internetowej www.24.playmobile.pl w zakładce „Play24”, po uprzednim zalogowaniu się........"
Ile trwa taka odpowiedz ? Ja wysłałem maila 8 marca o godzinie 23.33 a odpowiedzieli o 23.47 - tego samego dnia :P .
13 marca sprawa została zamknięta z odpowiednią ofertą dla mnie. To tyle w sprawie jak dostać nasz rabacik.

Dzwoniłem jeszcze raz licząc na upust na stan darmowy... idą w zaparte :(
Help...czym ich przekonać,że chcę pozostać na takich warunkach jak wcześniej pisałem. Wielu pisało,że im się udało...ja też chce :) :binky: help :binky:

 #541292  autor: kurkaogorka
 16 mar 2012, 21:18
wojciechwm pisze:Nic nie zmienili, Ja wysłałem wypowiedzenie mailem tydzień temu...parę dni temu przyszła odpowiedź.
A jak to zrobić ? wszystko tutaj jest podane...wystarczy przejrzeć parę stron wstecz.
Dla leniwych podaję link http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... start=1440 . Użytkownik Emitar jasno i klarownie się na ten temat wypowiedział.
To była nasza formalność - procedura wysłania wypowiedzenia drogą "elektroniczną".
Po wysłaniu maila play odsyła maila z informacją ,że

"Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia pod numerem: xxxxxxxxx.
Jego status można na bieżąco śledzić na stronie internetowej www.24.playmobile.pl w zakładce „Play24”, po uprzednim zalogowaniu się........"
Ile trwa taka odpowiedz ? Ja wysłałem maila 8 marca o godzinie 23.33 a odpowiedzieli o 23.47 - tego samego dnia :P .
13 marca sprawa została zamknięta z odpowiednią ofertą dla mnie. To tyle w sprawie jak dostać nasz rabacik.

Dzwoniłem jeszcze raz licząc na upust na stan darmowy... idą w zaparte :(
Help...czym ich przekonać,że chcę pozostać na takich warunkach jak wcześniej pisałem. Wielu pisało,że im się udało...ja też chce :) :binky: help :binky:

To to wiadomo od dawna- zrobiłam dokładnie to, co opisywali poprzedni użytkownicy. Wypowiedzenie wysłane, przyjęte przez nich, potwierdzono rozwiązanie umowy z dn.12 maja. Oferta, którą mi zaproponowali to (bez telefonu) All inclusive 59 za 39zł, Stan darmowy 29 za 19 zł, itp. Rabatu 50% o którym tyle osób wspominało- nie ma. Konsultanci twierdzą, że taki rabat w ogóle nie istnieje. Więc niby dlaczego tyle osób na tym forum o tym wspomina?

 #541299  autor: Pijo
 16 mar 2012, 21:33
wojciechwm pisze:Wysłałem wypowiedzenie na maila i dostałem miedzy innymi ofertę RePlay Stan Darmowy 120minut bez telefon za 14.5zl na rok w tym standardowe gratisy- 50min na 6m, stan darmowy na 3m.
Czytałem na tym forum,że po rozmowie z konsultantem można wytargować gratis stan darmowy do końca abonamentu i pytanie...ile razy trzeba zadzwonić lub do kogo aby uzyskać zamierzany efekt ?:)
Konsultanci mają dostępne gotowe plany promocyjne i nic nie wynegocjujesz. Chcesz mieć SD na cały czas umowy to musisz wziąć plan za 34,50zl(Stan Darmowy 69) i tam już SD będzie na czas nieokreślony za 0zl(promocja Replay Extra Stan darmowy GU). W planie za 24,50zl (Stan Darmowy 49) masz SD na 6msc, potem 10zl, w opcji 14,50zl(Stan Darmowy 29) -3msc, potem 10zl.

 #541301  autor: tutoslaw
 16 mar 2012, 21:38
Wiedzcie, że coś się dzieje...

Wysłałem rezygnację, konsultanci potwierdzają, że jest zarejestrowana, a mimo to twierdzą, że nie można w żaden sposób zmodyfikować ceny. Proponują mi to samo co po wizycie na stronie i wybraniu ofert RePlay. Owszem dodają minuty za zamówienie przez internet, ale twierdzą, że cena jest nie do ruszenia.
Może zmienili procedurę i dobre czasy się skończyły...

 #541309  autor: emilo906
 16 mar 2012, 22:24
wojciechwm naczyta się jeden z drugim głupot i poźniej dzwoni i chce ofertę z kosmosu. Nie ma możliwości otrzymania Stanu Darmowego w tak niskim abo. Pijo, opisał jak to wszystko wygląda i więcej nie otrzymasz.


tutoslaw, Na chwilę obecną jakieś 80% telefonów są w tych samych cenach jak na stronie Interenetowej nawet po wysłaniu wypowiedzenia. I jeśli konsultant twierdzi, że nie może rabatować nawet mimo rezygnacji to rzeczywiście tak jest.

 #541384  autor: hawaiisurfer
 17 mar 2012, 14:09
Witam!

Moja obecna umowa LongPlay 49 kończy się 20.10.2012 r. Chciałbym przedłużyć umowę, zmieniając ofertę na RePlay All Inclusive MAX 115(95 zł) z telefonem HTC EVO 3D. Kiedy mogę liczyć na możliwość przedłużenia?

Pozdrawiam

MJ

 #541411  autor: emilo906
 17 mar 2012, 18:24
hawaiisurfer, na 3 miesiące przed zakończeniem umowy, czyli 20.07. Dodam tylko, że HTC Evo 3D jest dostępny za 1 zł zamawiając usługę za pośrednictwem strony internetowej. Ani salon, ani infolinia nie mogą zaproponować takiej ceny, tam po prostuten rabat nie obowiązuje.
Pozdrawiam.

 #541447  autor: hawaiisurfer
 17 mar 2012, 23:20
Ok. Ogromne dzięki.

Pozdrawiam

MJ

 #541450  autor: Sajmonw
 18 mar 2012, 01:34
Jakoś pod koniec kwietnia kończy mi się umowa, czy to normalne że jeszcze nikt z PLAYa się ze mną nie kontaktował? ;D
Wypełniłem do tego formularz na ich stronie aby mnie powiadomili jak LG P970 Swift Black będzie ponownie dostępny ale na razie cisza :/
  • Strona 76 z 182
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 182
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 182