Nic nie zmienili, Ja wysłałem wypowiedzenie mailem tydzień temu...parę dni temu przyszła odpowiedź.
A jak to zrobić ? wszystko tutaj jest podane...wystarczy przejrzeć parę stron wstecz.
Dla leniwych podaję link
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... start=1440 . Użytkownik Emitar jasno i klarownie się na ten temat wypowiedział.
To była nasza formalność - procedura wysłania wypowiedzenia drogą "elektroniczną".
Po wysłaniu maila play odsyła maila z informacją ,że
"Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia pod numerem: xxxxxxxxx.
Jego status można na bieżąco śledzić na stronie internetowej
www.24.playmobile.pl w zakładce „Play24”, po uprzednim zalogowaniu się........"
Ile trwa taka odpowiedz ? Ja wysłałem maila 8 marca o godzinie 23.33 a odpowiedzieli o 23.47 - tego samego dnia

.
13 marca sprawa została zamknięta z odpowiednią ofertą dla mnie. To tyle w sprawie jak dostać nasz rabacik.
Dzwoniłem jeszcze raz licząc na upust na stan darmowy... idą w zaparte

Help...czym ich przekonać,że chcę pozostać na takich warunkach jak wcześniej pisałem. Wielu pisało,że im się udało...ja też chce

help
