• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 156 z 241
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 241

 #541070  autor: zorian
 15 mar 2012, 18:04
play4you1
Siostra prosiła mnie, żebym poprosił Cię o przyjrzenie się zgłoszeniom: 41657264 ; 41843553 ; 41887366 oraz 41937124. Dotyczą one jednej i tej samej sprawy. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

 #541190  autor: play4you1
 16 mar 2012, 13:29
Gordek pisze:play4you1
Mógłbyś coś ruszyć ze zgłoszeniem 41683221?
Czekam na odpowiedź od 9 marca od 8 rano i na razie cisza. Chodzi o naliczenie 500MB o godzinie 4, gdy powinien działać Nocny Transfer. To już moje trzecie zgłoszenie odnośnie nieprawidłowego naliczania limitu w godzinach NT, ale dopiero teraz w połączeniach pokazali dokładnie, że o 4 rano pobrało 500MB jako Transmisja danych strefa Play zamiast Nielimitowana transmisja danych.

Wcześniej nie mogłem nic udowodnić, bo od 29 lutego do 6 marca nie pojawiało mi się żadne połączenie i nagle ni z tego ni z owego pojawiło się sporne 7,5GB niby 29 lutego o 14:30(ostatnie połączenie miałem o 13:24 a chyba przez godzinę nie dałbym rady pobrać 7,5GB?)[/b]
Okej przekazałam, ale dopiero w poniedziałek ktoś nad tym siądzie.

 #541195  autor: potargany
 16 mar 2012, 13:53
a moją siostrę nadal atakują telefonami - CZY ONI NIE WIEDZĄ CO TO ZNACZY - NIE JESTEM ZAINTERESOWANY/A

Jeszcze jeden telefon , poproszę grzecznie o imie , nazwisko - i pojde na najbliższą komende policji ( wiesz playu co to stalking ? )

Pieniądze to nie wszystko ...

 #541198  autor: satino
 16 mar 2012, 14:01
potargany przecież mogą dzwonic z różnych działow do twojej siostry nie jest powiedziane że to nonstop ta sama osoba... niech sie siostra przejdzie do salonu zmieni klauzule na nie i tyle póki co mają prawo dzwonic do twojej siostry jesli to sa rozne projekty mimo ze to ten sam operator

 #541205  autor: play4you1
 16 mar 2012, 14:12
bledos pisze:play4you1, czy Wasi konsultanci potrafią czytać ze zrozumieniem i przy rozpatrywaniu reklamacji czytają fakturę i regulamin na który się powołują?
Ręce opadają, naliczone błędnie opłaty za śmieszne muzyki na czekanie i pakiety internetowe, które nie dość że włączacie sami niby w promocji, to jeszcze kasujecie po parę złotych - a ktoś jeszcze nie zauważy i mamy 7 mln klientów - z czego połowa niezadowolona!
Zerknij proszę na zgłoszenia: 41822574 i 41898855. Dziś w salonie złożę kolejne, bo najpierw wmawiacie, że opłaty są za niepełny okres rozliczeniowy, a teraz, że są za miesiąc marzec, gdzie na fakturze obok odpowiednich pozycji są daty - Za miesiąc LUTY! Z tym też mam iść do UKE, żeby Wam pokazało jak czytać swoje własne regulaminy i faktury?
1) pierwsza fw. Tak zawiera niepełny okres rozliczeniowy, ale w zwiazku z data zawarcia przez ciebie umowy akurat u ciebie jest opłata za cały miesiąc Luty + uzycie w tym okresie oraz zawiera opłatę z góry za marzec.

2) opłata za pakiet internetowy i za muzyke na czekanie powinna byc bezpłatna do końca lutego wiec ta opłata podlega korekcie. Z tego co widzę zlecenie korekty juz zostało wysłane
dostałeś tez rekompensate za te sytuację.

 #541206  autor: pakierhakierxd
 16 mar 2012, 14:12
Ta siostra chyba ma telefon w innej sieci jak dobrze pamiętam więc nie zmieni ale może pójść do salonu operatora może zagada i to coś da :)

Pozdrawiam :)

 #541213  autor: potargany
 16 mar 2012, 14:25
Chodzi o to ze siostra
wypelniła ankiete ( ma nr w plus - mix ) i od tego czasu dzwonia
nr juz podawalem 22xxxx101

Pieniądze to nie wszystko ...

 #541216  autor: Marens
 16 mar 2012, 14:34
potargany pisze:Siostra ma telefon w PLUSie , zostawiła kontakt na stronie www ( jakaś ankieta ) i pare dni pozniej zadzwoniła osoba z PLAYa - Spoko wysłuchała go - MÓWIĄC ŻE OFERTA JEJ NIE INTERESUJE...
Do mojej znajomej zadzwonili z "centrum biznesowego" Playa z zaproszeniem do siedziby ponieważ kończą jej się 2 umowy w Orange i zapraszają do przedstawienia bardzo atrakcyjnej oferty... Tylko pytanie skąd o tym widzieli?!

Oczywiście wybiłem jej to z głowy, bo teraz raczej ludzie w moim otoczeniu uciekają z Playa niż do niego przenoszą numer. Ewentualnie traktują to jako drugi numer, do Stanu Darmowego.

 #541219  autor: play4you1
 16 mar 2012, 14:38
agaak pisze:Mała prośba - rejestracja karty sim play fresh, moje dane są w już w PLAY, bo kiedyś tam już miałam numer.
Pytanie:
- mogę być tylko z dowodem osobistym + plastik z PUK ze startera, ale BEZ telefonu z tym numerem?
- dostanę papier jakiś na potwierdzenie rejestracji?
- jest to załatwione od ręki i jest, czy jakiś czas PLAY potrzebuje?

Dziękuję.
Mimo, że juz podawałas kiedyś dane, nowy numer prepaid więc trzeba wszystko jeszcze raz podać.
- Możesz iść bez tego numeru wystarczy że masz dowód i ten plastik z PUKiem
- Dostaniesz papier na potwierdzenie rejestracji
- od reki

[ Dodano: 2012-03-16, 14:44 ]
potargany pisze:Chodzi o to ze siostra
wypelniła ankiete ( ma nr w plus - mix ) i od tego czasu dzwonia
nr juz podawalem 22xxxx101
Mogła tez podać ten numer innej firmie która ma podpisaną umowę z play na sprzedaż usług. Niech przy rozmowie powie że chce wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Powinni jej udzielić infomacji jak. Jeśli jej się nie uda. To możecie się z Play skontaktowac, podajcie z jakiego numeru do was dzwonią i z jakiej firmy i z jaką ofertą to my się dowiemy jak wycofać tę zgodę.

[ Dodano: 2012-03-16, 14:51 ]
zorian pisze:play4you1
Siostra prosiła mnie, żebym poprosił Cię o przyjrzenie się zgłoszeniom: 41657264 ; 41843553 ; 41887366 oraz 41937124. Dotyczą one jednej i tej samej sprawy. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
nie moge niestety udzielić szczegółowo informacji ale z tego co widzę w zgłoszeniu 41887366 zwrocono jej pieniądze i przyznano dodatkowy transfer.

 #541224  autor: forum_tg
 16 mar 2012, 14:56
bledos pisze:play4you1, czy Wasi konsultanci potrafią czytać ze zrozumieniem i przy rozpatrywaniu reklamacji czytają fakturę i regulamin na który się powołują?
ale to nie od dziś wiadomo że nie, domeną większości (zaznaczam: większości, nie wszyscy), jest odpisywanie "cokolwiek", często nie na temat, przy okazji popełniając błędy i wykazują się nieznajomością regulaminów.
 #541279  autor: wmmpw
 16 mar 2012, 19:57
:evil: sms premium - 11.07zł nie moje

dostałem dzisiaj nowy telefon - Samsung GT-C3530 - wszystko śmiga super ładnie :smt007 mega zadowolony wchodzę w gry - patrze Pac - man no to sobie zagram - po chwili wyskoczyło okienko, że trzeba ściągnąć kod bo to wersja demo - w chwili impulsu dałem :smt005 tak
po czym przyszedł sms z treścią
Kod odblokowujący: xxxx. Odblokuj gre potwierdzajac warunki na stronie: www.mbiz-support.com. Reklamacje: [email protected]
od:7936
no i jeszcze nie wpisałem kodu czyli nie zaakceptowałem regulaminu
1. czy dam radę odzyskać te 11.07zł (nigdzie nie było podanego kosztu smsa - dopiero na billingu w p24 sprawdziłem)
2. czy idzie na stałe zablokować smsy premium?

sorry za długi post :smt006

 #541280  autor: Claudec
 16 mar 2012, 19:58
play4you1, mam sprawe...
Niedawno zamówiłem przez sklep internetowy Play modem Huawei E3131
Niestety gwarancja nie jest podbita, dostałem tylko paragon z pustym formularzem w razie gdybym chciał odesłać sprzęt. Jak podbić ta gwarancje?
Przy okazji chciałem wam napisać ze modemy USB nie maja simlocka :)

 #541282  autor: pakierhakierxd
 16 mar 2012, 20:12
Da się na stałe zablokować wysyłanie smsów premium napisz na play24 zgłoszenie że prosisz o blokadę wysyłania sms premium i zablokują ps. musisz mieć zarejestrowany nr,możesz też zadzwonić na *500 i to powiedzieć ale wtedy zapłacisz za połączenie a tak będzie za darmo :)
ja jeszcze nie dawno miałem taką blokadę ale to wyłączyłem na stałe bo czasem chcę przetestować jakaś nową usługę w play lub coś tam innego i trzeba wysłać smsa i wtedy muszę prosić o odblokowanie ps. nie wysyłam smsów premium na żadne konkursy itp. zazwyczaj jak już wydaje na sms premium to max 3zł w miesiącu :D ostatnio za włączenie etykietki zapłaciłem 2.44 heh

Pozdrawiam :)

 #541295  autor: wmmpw
 16 mar 2012, 21:23
pakierhakierxd pisze:Da się na stałe zablokować wysyłanie smsów premium napisz na play24 zgłoszenie że prosisz o blokadę wysyłania sms premium i zablokują ps. musisz mieć zarejestrowany nr,możesz też zadzwonić na *500 i to powiedzieć ale wtedy zapłacisz za połączenie a tak będzie za darmo :)
ja jeszcze nie dawno miałem taką blokadę ale to wyłączyłem na stałe bo czasem chcę przetestować jakaś nową usługę w play lub coś tam innego i trzeba wysłać smsa i wtedy muszę prosić o odblokowanie ps. nie wysyłam smsów premium na żadne konkursy itp. zazwyczaj jak już wydaje na sms premium to max 3zł w miesiącu :D ostatnio za włączenie etykietki zapłaciłem 2.44 heh
Dzięki wielkie odniosłem się do twojej porady. Wysłałem maila na p24 o zablokowanie po 2 godzinach dostałem odpowiedź smsem:
Witamy, zgodnie z dyspozycją połączenia i smsy na numery specjalne oraz płatne smsy z numerów Specjalnych zostały zablokowane. Pozdrawiamy PLAY
no i za to ode mnie wielki + dla sieci
pozdrawiam :smt006

btw. idę grać w pacmana wkońcu kosztował mnie dychę :lol:

 #541348  autor: tricki
 17 mar 2012, 09:59
Orientujecie się czy w ostatnim czasie Play wysyłał informację o zmianie regulaminu? Co jednocześnie może dać prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary? Kolega ma obecnie taryfę All Inclusive za ok 60zł a wiadomości i faktury przychodzą elektronicznie.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #541352  autor: MADMAX
 17 mar 2012, 10:26
tricki pisze:Co jednocześnie może dać prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary?
Nie daje.

Pozdrawiam

 #541353  autor: tricki
 17 mar 2012, 10:31
MADMAX pisze:
tricki pisze:Co jednocześnie może dać prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary?
Nie daje.
czyli musiałby pokryć koszt udzielonego upustu/rabatu ? No i pytanie czy były ostatnio wysyłane faktycznie nowe regulaminy? Gdzieś ok 1 mc temu czytałem na jakimś forum o tym fakcie.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #541402  autor: pakierhakierxd
 17 mar 2012, 15:54
Play wysyłał list wiem bo go sam dostałem :),potwierdzam zerwanie umowy skutkuje naliczeniem kary umownej pisze o tym na końcu tego listu

Pozdrawiam :)

 #541406  autor: tricki
 17 mar 2012, 16:04
dzięki za info. :)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #541588  autor: playonline
 19 mar 2012, 12:58
Czy dziala wam usluga "kopia sms na email"? Wczesniej nie zwrocilem na to uwagi ale dzis juz tak. Smsy przychodzace na maila docieraja a te co ja to juz nie. Swoja droga przy dlugich smsach przychodzacych przycina je a brakujaca czesc nie dochodzi.
  • Strona 156 z 241
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 241
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 241