Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
119
Rejestracja
10 lis 2011, 00:19
Lokalizacja
62-561
Okej przekazałam, ale dopiero w poniedziałek ktoś nad tym siądzie.Gordek pisze:play4you1
Mógłbyś coś ruszyć ze zgłoszeniem 41683221?
Czekam na odpowiedź od 9 marca od 8 rano i na razie cisza. Chodzi o naliczenie 500MB o godzinie 4, gdy powinien działać Nocny Transfer. To już moje trzecie zgłoszenie odnośnie nieprawidłowego naliczania limitu w godzinach NT, ale dopiero teraz w połączeniach pokazali dokładnie, że o 4 rano pobrało 500MB jako Transmisja danych strefa Play zamiast Nielimitowana transmisja danych.
Wcześniej nie mogłem nic udowodnić, bo od 29 lutego do 6 marca nie pojawiało mi się żadne połączenie i nagle ni z tego ni z owego pojawiło się sporne 7,5GB niby 29 lutego o 14:30(ostatnie połączenie miałem o 13:24 a chyba przez godzinę nie dałbym rady pobrać 7,5GB?)[/b]
1) pierwsza fw. Tak zawiera niepełny okres rozliczeniowy, ale w zwiazku z data zawarcia przez ciebie umowy akurat u ciebie jest opłata za cały miesiąc Luty + uzycie w tym okresie oraz zawiera opłatę z góry za marzec.bledos pisze:play4you1, czy Wasi konsultanci potrafią czytać ze zrozumieniem i przy rozpatrywaniu reklamacji czytają fakturę i regulamin na który się powołują?
Ręce opadają, naliczone błędnie opłaty za śmieszne muzyki na czekanie i pakiety internetowe, które nie dość że włączacie sami niby w promocji, to jeszcze kasujecie po parę złotych - a ktoś jeszcze nie zauważy i mamy 7 mln klientów - z czego połowa niezadowolona!
Zerknij proszę na zgłoszenia: 41822574 i 41898855. Dziś w salonie złożę kolejne, bo najpierw wmawiacie, że opłaty są za niepełny okres rozliczeniowy, a teraz, że są za miesiąc marzec, gdzie na fakturze obok odpowiednich pozycji są daty - Za miesiąc LUTY! Z tym też mam iść do UKE, żeby Wam pokazało jak czytać swoje własne regulaminy i faktury?
Do mojej znajomej zadzwonili z "centrum biznesowego" Playa z zaproszeniem do siedziby ponieważ kończą jej się 2 umowy w Orange i zapraszają do przedstawienia bardzo atrakcyjnej oferty... Tylko pytanie skąd o tym widzieli?!potargany pisze:Siostra ma telefon w PLUSie , zostawiła kontakt na stronie www ( jakaś ankieta ) i pare dni pozniej zadzwoniła osoba z PLAYa - Spoko wysłuchała go - MÓWIĄC ŻE OFERTA JEJ NIE INTERESUJE...
Mimo, że juz podawałas kiedyś dane, nowy numer prepaid więc trzeba wszystko jeszcze raz podać.agaak pisze:Mała prośba - rejestracja karty sim play fresh, moje dane są w już w PLAY, bo kiedyś tam już miałam numer.
Pytanie:
- mogę być tylko z dowodem osobistym + plastik z PUK ze startera, ale BEZ telefonu z tym numerem?
- dostanę papier jakiś na potwierdzenie rejestracji?
- jest to załatwione od ręki i jest, czy jakiś czas PLAY potrzebuje?
Dziękuję.
Mogła tez podać ten numer innej firmie która ma podpisaną umowę z play na sprzedaż usług. Niech przy rozmowie powie że chce wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Powinni jej udzielić infomacji jak. Jeśli jej się nie uda. To możecie się z Play skontaktowac, podajcie z jakiego numeru do was dzwonią i z jakiej firmy i z jaką ofertą to my się dowiemy jak wycofać tę zgodę.potargany pisze:Chodzi o to ze siostra
wypelniła ankiete ( ma nr w plus - mix ) i od tego czasu dzwonia
nr juz podawalem 22xxxx101
nie moge niestety udzielić szczegółowo informacji ale z tego co widzę w zgłoszeniu 41887366 zwrocono jej pieniądze i przyznano dodatkowy transfer.zorian pisze:play4you1
Siostra prosiła mnie, żebym poprosił Cię o przyjrzenie się zgłoszeniom: 41657264 ; 41843553 ; 41887366 oraz 41937124. Dotyczą one jednej i tej samej sprawy. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
ale to nie od dziś wiadomo że nie, domeną większości (zaznaczam: większości, nie wszyscy), jest odpisywanie "cokolwiek", często nie na temat, przy okazji popełniając błędy i wykazują się nieznajomością regulaminów.bledos pisze:play4you1, czy Wasi konsultanci potrafią czytać ze zrozumieniem i przy rozpatrywaniu reklamacji czytają fakturę i regulamin na który się powołują?
no i jeszcze nie wpisałem kodu czyli nie zaakceptowałem regulaminuKod odblokowujący: xxxx. Odblokuj gre potwierdzajac warunki na stronie: www.mbiz-support.com. Reklamacje: [email protected]
od:7936
Dzięki wielkie odniosłem się do twojej porady. Wysłałem maila na p24 o zablokowanie po 2 godzinach dostałem odpowiedź smsem:pakierhakierxd pisze:Da się na stałe zablokować wysyłanie smsów premium napisz na play24 zgłoszenie że prosisz o blokadę wysyłania sms premium i zablokują ps. musisz mieć zarejestrowany nr,możesz też zadzwonić na *500 i to powiedzieć ale wtedy zapłacisz za połączenie a tak będzie za darmo
ja jeszcze nie dawno miałem taką blokadę ale to wyłączyłem na stałe bo czasem chcę przetestować jakaś nową usługę w play lub coś tam innego i trzeba wysłać smsa i wtedy muszę prosić o odblokowanie ps. nie wysyłam smsów premium na żadne konkursy itp. zazwyczaj jak już wydaje na sms premium to max 3zł w miesiącuostatnio za włączenie etykietki zapłaciłem 2.44 heh
no i za to ode mnie wielki + dla sieciWitamy, zgodnie z dyspozycją połączenia i smsy na numery specjalne oraz płatne smsy z numerów Specjalnych zostały zablokowane. Pozdrawiamy PLAY
czyli musiałby pokryć koszt udzielonego upustu/rabatu ? No i pytanie czy były ostatnio wysyłane faktycznie nowe regulaminy? Gdzieś ok 1 mc temu czytałem na jakimś forum o tym fakcie.MADMAX pisze:Nie daje.tricki pisze:Co jednocześnie może dać prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kary?